... Of het kan ook dat ze de limieten in de flitstoestellen ingesteld hadden op 50 en 90 km/u.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
o))) Flits PartII o)))
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenDamn, ik denk dat ik zonet 2 keer geflitst ben op nog geen 5 minuten tijd in Mechelen.
Een eerste keer op de Antwerpsesteenweg, ik reed 50 en dacht dat dit hier toegelaten was, maar net voorbij de flitsauto zie ik einde zone 30 staan. Dus 't was er zone 30
En dan iets later op de Jubellaan, reed ik weer wat te snel, ong 90 in zone 70 en zie ik ze daar aan de overkant staan!
De eerste stond in mijn rijrichting, de tweede stond in de tegenovergestelde rijrichting (kunnen ze in de 2 richtingen flitsen ?) Ik heb ook wel geen flits gezien, dus misschien toch een kans dat ik er niet opsta ?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenDie nieuwe grijze Astra met de multanova (zwarte kegel) in de grille ?
Ja, die stond op de Jubellaan, ter hoogte van Mano ongeveer, richting Mechelen.
Op de Antwerpsesteenweg, ook richting Mechelen voorbij Pauwels, is er even een zone 30, daar stond die oude Astra te flitsen.
Comment
-
Dit bericht binnengekregen ( moet wel nog gecontroleerd worden )
Zaterdag is een nieuwe flitsdoos in dienst genomen.
E17 richting Antwerpen, juist voorbij de brug te Gentbrugge en juist voor de afrit R4 (Zelzate, zeehaven, Eeklo). (Vermoedelijk kan ze in beide rijrichtingen gedraaid worden.)
Het is een kleine kast in de middenberm (inham in de middenberm waar de politie met een wagen kan staan). Je ziet ze bijna niet staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenDit bericht binnengekregen ( moet wel nog gecontroleerd worden )
E17 richting Antwerpen, juist voorbij de brug te Gentbrugge en juist voor de afrit R4 (Zelzate, zeehaven, Eeklo). (Vermoedelijk kan ze in beide rijrichtingen gedraaid worden.)
Het is een kleine kast in de middenberm (inham in de middenberm waar de politie met een wagen kan staan). Je ziet ze bijna niet staan.
Comment
-
Weet iemand of de flitspalen in Maasmechelen (grote baan, net voor afslag Maasmechelen Village) werken?
Ik was wat mee aan 't rijden met een AMG toen 'k plots voor mn snuit witte blokjes op de weg zie, flitspaal in de middenberm dus...
Nu het is daar 90 en zat aan +- 130, maar heb volgens mij geen flits gezien...
Iemand die meer weet, want maak me lichtjes ongerust
Comment
-
oja, vorige week vrijdag over de ring van kortrijk gereden. kom ik van gent, ga ik de ring op. vlak voor de het viaduct bij de Pottelberg zie ik opeens een gele camionette op een brug staatn. een geel statief stonder ook, gericht op de rijbaan beneden. het was alleszings geen politie, dus wat moet dat gaan voorstellen? ik heb toch alleszins van het verschieten serieus afgeremd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenoja, vorige week vrijdag over de ring van kortrijk gereden. kom ik van gent, ga ik de ring op. vlak voor de het viaduct bij de Pottelberg zie ik opeens een gele camionette op een brug staatn. een geel statief stonder ook, gericht op de rijbaan beneden. het was alleszings geen politie, dus wat moet dat gaan voorstellen? ik heb toch alleszins van het verschieten serieus afgeremd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenIs iemand op de hoogte van hetvolgende:
Ben geflits geweest op 26 jul 09 in Nederland, en heb pas vandaag (3maand later) de boete ontvangen. Is die volkomen rechtsgeldig, want er zit geen bewijs (foto) bij, en was dit niet verplicht voor buitenlandse zaken?
Bij twijfel kan je het hier altijd navragen hoe en wat.
Ik zie daar volgend bericht overigens staan.
Voor de vakantiegangers in Frankrijk: de Fransen hebben iets nieuws bedacht. De tolerantiemarge van de radars wordt verlaagd van vijf naar drie procent voor vaste radars. Bij een maximumsnelheid van 50 km/uur kun je dus al worden bekeurd als je 54 rijdt (=51 gecorrigeerd) en dat kost 90 euro. Dit is ongeveer 56 km/u op de teller. Nederland is daarmee niet langer het land met de kleinste marges.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenDit bericht binnengekregen ( moet wel nog gecontroleerd worden )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenZit er normaal niet bij, 3 maand is wel erg lang voor Nederland. Als je er echt niet geweest bent, kan je het eventueel wel opvragen.
Bij twijfel kan je het hier altijd navragen hoe en wat.
Ik zie daar volgend bericht overigens staan.
Voor de vakantiegangers in Frankrijk: de Fransen hebben iets nieuws bedacht. De tolerantiemarge van de radars wordt verlaagd van vijf naar drie procent voor vaste radars. Bij een maximumsnelheid van 50 km/uur kun je dus al worden bekeurd als je 54 rijdt (=51 gecorrigeerd) en dat kost 90 euro. Dit is ongeveer 56 km/u op de teller. Nederland is daarmee niet langer het land met de kleinste marges.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk BerichtenWeet iemand of de flitspalen in Maasmechelen (grote baan, net voor afslag Maasmechelen Village) werken?
Ik was wat mee aan 't rijden met een AMG toen 'k plots voor mn snuit witte blokjes op de weg zie, flitspaal in de middenberm dus...
Nu het is daar 90 en zat aan +- 130, maar heb volgens mij geen flits gezien...
Iemand die meer weet, want maak me lichtjes ongerust
Dus normaal gezien gene stress
Was het net voor zo'n bergaf?(bosrijk gebied) En dan iets verder moet je rechtsaf een industrieterrein op om zo naar de village te gaan?
Comment
-
ze stonden te flitsen in kruishoutem op gent-kortrijk, de volgende afrit 2 zwaantjes en de volgende afrit nog eens eentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMaasmechelen heeft massa's flitspalen, maar voor al die flitspalen maar 1 of 2 camera's geloof ik...
Dus normaal gezien gene stress
Was het net voor zo'n bergaf?(bosrijk gebied) En dan iets verder moet je rechtsaf een industrieterrein op om zo naar de village te gaan?
Ik vertraag daar altijd. Vreemd dat ze dan niet werken
Comment
-
Allé hupla, 4de flitsboete van dit jaar in de bus gehad. Voor de 4de maal in Jabbeke E40 km paal 94.
Niet te snappen, ik rijd 50.000km per jaar. Autostrade steeds op cruisecontrol (130 km/u op teller). Wordt nergens geflitst behalve in Jabbeke natuurlijk
Heb een derde oog voor flitscontroles, zie ze steeds allemaal staan ... Behalve in Jabbeke dus, thx politie Jabbeke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenAllé hupla, 4de flitsboete van dit jaar in de bus gehad. Voor de 4de maal in Jabbeke E40 km paal 94.
Niet te snappen, ik rijd 50.000km per jaar. Autostrade steeds op cruisecontrol (130 km/u op teller). Wordt nergens geflitst behalve in Jabbeke natuurlijk
Heb een derde oog voor flitscontroles, zie ze steeds allemaal staan ... Behalve in Jabbeke dus, thx politie Jabbeke
Passeer daar iedere dag en ze staan daar enorm veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenAllé hupla, 4de flitsboete van dit jaar in de bus gehad. Voor de 4de maal in Jabbeke E40 km paal 94.
Comment
-
Comment
Comment