Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Wie is er nu in fout .

Stefplus is een tuner met pit . I LIKE

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Laat de chips en het bier maar aanrukken, het wordt hier nog interessant.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Stefplus Bekijk Berichten
    Ben jij den dickhead met de Mini Cooper S ?

Na het meten van uw wagen IN ORIGINELE VERSIE had ik tegen u gezegd dat uwen turbo/motor ziek was, Stonk aan den olie, niet te doen... En gezegd dat ik die niet wou tunen.

Maar nee, mijnheer wist alles, ik ben van de autosector en die is wel te chippen, heb die gekocht van een oude madam en wagen heeft zelfs een nieuwe turbo ( tiens tiens..) ... Doen...

Heb ik dus gedaan met nodige waarschuwing aan U. U heeft ook serieus vals gespeeld tegen Manu, komen beweren dat ik gezegd had dat U niet moest betalen omdat de resultaten er niet waren.... Wanker !! Waarheid vertellen aub !

Motor kapot gegaan ? Mja, kan ik best geloven...

Waarom is den uwe kapot gegaan en de anderen niet ? Vertel eens ? Uw software was voor 100% identiek aan die van Mario/Tirex. Heeft altijd goed gepresteerd en NOOIT problemen gehad...

En de gasten bij BAR zijn zeker geen vrienden van ons, dus waarom zouden ze nu vertellen dat wij goed chippen hé ? Hoe kan je zeggen dat het geen mapping op maat was ? Waarom heb ik dan uwe file uitgelezen en bewerkt als ik uw versie al had !!!

Get a life !

PS: In de toekomst, als jij een probleem heb met iemand, ga er maar eerst zelf het uitleggen en bespreken met die persoon ipv zo te reageren op een forum, looser & slecht betaler !!

Nu bewijs je nogmaals hoe professioneel je wel bent

Ik kan u op zwart wit bewijzen dat.

1. Er met de motor en turbo niets scheelde toen en weer iets nieuws verzonnen blijkbaar...
    Niet willen tunen? ik heb je daar niks over horen zeggen integendeel!
    Het lag waarschijnlijk aan de luchtfilter of dat ik met octaan 95 reed.
    De motor en turbo werd vervangen omdat de plastic ketting geleider afgebroken was en de stukjes daarvan op de oliefilter zeef waren terecht gekomen, daardoor kreeg ik een olie druk daling en kreeg de motor en turbo te weining smering

2. ik kreeg een nieuwe motor en turbo en met dezelfde setup en jou file ben ik na het inrijden naar BAR geweest om hem eens te laten rollen, ik dacht dat jou file geflashed werd door de dealer, maar blijkbaar stond deze er nog op.
    Tijdens het rollen had ik exact dezelfde waarden als op jou testbank = 197pk
    ik dacht wow goed voor standaard, maar het was nog met u getunede file
    Dus met oude motor = 197pk
    Met nieuwe motor en turbo = 197pk
    btw: ik weet niet waarom je op facebook 217pk claimed ff 20pk bij lappen voor reclame???
    (kopie in bijlage)

3. ik had mooi de waarden kunnen mee lezen en zag waar de fouten zaten. (post ik binnenkort ook eens)
    Na de aanpassing had ik 230pk en de week erna ben ik naar de bank van Vandenabeele geweest om het nog es te checken en op de pk na hetzelfde resultaat

aan wat ligt het dan volgens jou???

Ver professioneel van jou ipv van jou fout toe te geven
    maar nee je voelt je aangevallen en wilt je gelijk halen
    In mijn ogen ben je de zoveelste zakken vuller
    En ik was dan nog zo eerlijk om jou die installatie kosten van 70€ terug te betalen
    De reden waarom ik ook niet terug gekeerd ben is omdat ik een hele lading van die mooie mails gekrgen heb
    Ik ben nochtans iemand die snel zijn fouten toegeeft, maar tegen onrecht en leugens kan ik al helemaal niet tegen
    U heeft dit allemaal aan u zelf te danken
    Ik kan het maar 1 ding noemen: schande
    En ik had heus voor wat klanten kunnen zorgen maar die gaan aan je neus onderuit

Bijgevoegde miniaturen:

links: de tuner pleit 217pk / midden: de echte waarden 197pk (mee gekregen van tuner) / rechts: de oude file (197pk) met nieuwe motor en nieuwe file (230pk) BAR file
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 06/01/2011, 17:01.

Leave a comment:

• Jerry
    replied
    Thx.

Het feit is : het is echt moeilijk om een ' naam ' te maken , jaren na jaren... En door zo'n post is er discussie over uw bedrijf en uw bedrijf zwart gemaakt.

Alles kan idd gediscussieerd worden, maar niet op deze manier. En zeker niet met leugens te vertellen.

Dat is inderdaad niet aangenaam. Zeker als je uw hart en ziel in je werk steekt en (zoals ik eerder zei) gelooft in je product.

Leave a comment:

• Jerry
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
    Ach PPE hoeft zich toch allang niet meer te bewijzen zeker, al wie het tuning-gebeuren een beetje nagaat op internet weet waar hij met zijn BMW naartoe moet. En niet o.w.v. de reacties van hunzelf, maar om de tevreden reacties van hun klanten.
    Ik volg je hierin helemaal hoor.
    Op persoonlijk en professioneel vlak heb ikzelf al heel wat geleerd over hoe je het best omgaat met kritiek. Zowel uit ervaring als via cursussen. Daarom wou ik een beetje goede raad meegeven.

Leave a comment:

• Wouter
    replied
    Ik denk eigenlijk dat als respectabele tuner (er zijn er wel een paar hier, zonder nu namen/preferenties te geven en beetje neutraal te blijven) dat het zelfs beter is dat je je op de achtergrond houdt bij dergelijke posts.

Ik nu bvb als derde die dit lees (en zelf nog niet bij PPE ben geweest), negeer dergelijke "flame" posts, omdat ik al veel goeds gehoord heb over de zaak, dus dan weet ik wel wat ik moet geloven, en dat zal mijn vertrouwen in uw zaak niet schaden. En hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind hé plus er zullen altijd rotte appels zijn.

Niks van aantrekken..

Leave a comment:

• caoimhin
    replied
    Maar Jerry heeft wel gelijk, al kan ik uw reactie begrijpen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
    Ik weet dat je gelooft in je product, je hebt goede technische kennis en ongetwijfeld heel wat tevreden klanten. Mijn advies is enkel een andere aanpak om te reageren op die leugens. Al wordt er de grootste onzin verteld in de sociale media, je moet dat in een positieve energie proberen omzetten als je er op reageert. Dan kom je daar als bedrijf het beste uit.

Thx.

Het feit is : het is echt moeilijk om een ' naam ' te maken , jaren na jaren... En door zo'n post is er discussie over uw bedrijf en uw bedrijf zwart gemaakt.

Alles kan idd gediscussieerd worden, maar niet op deze manier. En zeker niet met leugens te vertellen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
    Maar je moet je als vertegenwoordiger van PPE daarover kunnen zetten. Je bezorgt hiermee je bedrijf een heel onsympathiek imago.

In ieder geval, professioneel blijven in zo'n situatie is de beste vorm voor damage control.
    Ach PPE hoeft zich toch allang niet meer te bewijzen zeker, al wie het tuning-gebeuren een beetje nagaat op internet weet waar hij met zijn BMW naartoe moet. En niet o.w.v. de reacties van hunzelf, maar om de tevreden reacties van hun klanten.

Leave a comment:

• Jerry
    replied
    Ik ben toen professioneel geweest en eerlijk gezegd dat ik die niet wou tunen omdat die niet in orde was.

En nu zoiets moeten lezen ? Toffe merci van hem...

Nee, sorry.

Leugens hebben niks te maken meet een bedrijf zijn imago, ik vertel gewoon de waarheid.

Genoeg tevreden klanten om dit te bewijzen.
    Ik weet dat je gelooft in je product, je hebt goede technische kennis en ongetwijfeld heel wat tevreden klanten. Mijn advies is enkel een andere aanpak om te reageren op die leugens. Al wordt er de grootste onzin verteld in de sociale media, je moet dat in een positieve energie proberen omzetten als je er op reageert. Dan kom je daar als bedrijf het beste uit.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Als gevestigde waarde, ben je beter zo'n mannen arm dan rijk , ik spreek uit ervaring

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik ben toen professioneel geweest en eerlijk gezegd dat ik die niet wou tunen omdat die niet in orde was.

En nu zoiets moeten lezen ? Toffe merci van hem...

Nee, sorry.

Leugens hebben niks te maken meet een bedrijf zijn imago, ik vertel gewoon de waarheid.

Genoeg tevreden klanten om dit te bewijzen.

Leave a comment:

• Jerry
    replied

Na het meten van uw wagen IN ORIGINELE VERSIE had ik tegen u gezegd dat uwen turbo/motor ziek was, Stonk aan den olie, niet te doen... En gezegd dat ik die niet wou tunen.

Maar nee, mijnheer wist alles, ik ben van de autosector en die is wel te chippen, heb die gekocht van een oude madam en wagen heeft zelfs een nieuwe turbo ( tiens tiens..) ... Doen...

Heb ik dus gedaan met nodige waarschuwing aan U. U heeft ook serieus vals gespeeld tegen Manu, komen beweren dat ik gezegd had dat U niet moest betalen omdat de resultaten er niet waren.... Wanker !! Waarheid vertellen aub !

Waarom is den uwe kapot gegaan en de anderen niet ? Vertel eens ? Uw software was voor 100% identiek aan die van Mario/Tirex. Heeft altijd goed gepresteerd en NOOIT problemen gehad...

En de gasten bij BAR zijn zeker geen vrienden van ons, dus waarom zouden ze nu vertellen dat wij goed chippen hé ? Hoe kan je zeggen dat het geen mapping op maat was ? Waarom heb ik dan uwe file uitgelezen en bewerkt als ik uw versie al had !!!

Get a life !

PS: In de toekomst, als jij een probleem heb met iemand, ga er maar eerst zelf het uitleggen en bespreken met die persoon ipv zo te reageren op een forum, looser & slecht betaler !!
    Dit is wel niet echt een professionele manier om te reageren op kritiek van een klant. Ik kan begrijpen dat het niet leuk is om kritieken te lezen over je werk en zeker als je denkt dat er onwaarheden worden geschreven. Maar je moet je als vertegenwoordiger van PPE daarover kunnen zetten. Je bezorgt hiermee je bedrijf een heel onsympathiek imago.
    Zo'n zaken kun je op een heel andere manier aanpakken. Je zou als reactie bijvoorbeeld in vraag kunnen trekken waarom de klant met zijn probleem niet terug is gekomen om samen naar een oplossing te zoeken. Of je kan met onderbouwde argumenten aanbrengen waar de klant de mist in gaat.

In ieder geval, professioneel blijven in zo'n situatie is de beste vorm voor damage control.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Myjector Bekijk Berichten
    Ik heb ook al enkele tuners "getest"
    oa Heinz, Shiftech, ppe en BAR

PPE: Ga ik nooit meer, custom mapping zeggen ze dan... de wagen haalde zijn targets niet, volgens ppe lag het aan de wagen. paar weken erna kreeg de wagen een nieuwe motor en turbo onder garantie, na het inrijden ben ik naar BAR geweest in nederland.
    de wagen bleef hetzelfde resultaat hebben ondanks de nieuwe motor

De oorzaak lag aan de mapping, dit was lang geen custom mapping!!
    Gewoon een standaard file, de vuldruk in de cilinders steeg nauwelijks bij hogere revs ook werd de turbo niet optimaal gebruikt en kwam veel te heet.
    en het koppel piekte en had geen vlakkelijn.
    En er werd op facebook 20pk bij getoverd voor de reclame

Get a life !

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik heb ook al enkele tuners "getest"
    oa Heinz, Shiftech, ppe en BAR

Heinz: Tevreden, maar veel roet uitstoot (one diesel)

Shiftech: Super service maar prijzig (Focus RS)

PPE: Ga ik nooit meer, custom mapping zeggen ze dan... de wagen haalde zijn targets niet, volgens ppe lag het aan de wagen. paar weken erna kreeg de wagen een nieuwe motor en turbo onder garantie, na het inrijden ben ik naar BAR geweest in nederland.
    de wagen bleef hetzelfde resultaat hebben ondanks de nieuwe motor

De oorzaak lag aan de mapping, dit was lang geen custom mapping!!
    Gewoon een standaard file, de vuldruk in de cilinders steeg nauwelijks bij hogere revs ook werd de turbo niet optimaal gebruikt en kwam veel te heet.
    en het koppel piekte en had geen vlakkelijn.
    En er werd op facebook 20pk bij getoverd voor de reclame

Na een reprogrammatie door BAR kwam er 35pk bij en dit voor een derde van de prijs
    Totaal een andere wagen en service.
    Dit was custom mapping! BAR had al 3 voertuigen met dezelfde file uitgelezen en de mijne was er ook bij. ik kon mooi zien waar de waarden niet goed waren en de drukvulling werd niet optimaal gebruikt
    Last edited by ; 04/01/2011, 16:20. Reden: np

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
    Waar kan mijne pa zijn 330d het best laten chiptunen ?
    En is dat wel goed na 100 000 km ?
    Zolang de motor , turbo en koppeling nog goed is wel

Leave a comment:

• Ambi
    replied
    Waar kan mijne pa zijn 330d het best laten chiptunen ?
    En is dat wel goed na 100 000 km ?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    ging er in 2011 iets veranderen rond chiptuning met speciale verzekeringen ofzo(enig nieuws hierrond)?
    heb dit hier ergens gelezen,maar kan me niet meer herinneren waar.

@BrunoL
    Peugeot 106 gti staat niet bij je lijst,niet mogelijk niet de moeite?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
    ja zeker
    Hey Bruno,

Zou mn V GTI willen laten chippen..
    Maar ben er nog niet uit of ik Stage 1 of 2 wil..Is de combi met milltek zoveel beter?
    Dacht ook aan nieuwe luchtinlaat plus chip.
    Kan je me soms de prijzen geven?En voor wat zou jij opteren?Via mail pb ook ok.
    Thanks

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ben inderdaad zeer tevreden over de chiptuning,heb nu 180 pk en rij nu een jaar zonder problemen.Is zeker voor herhaling vatbaar.

Leave a comment:

Working...
X