Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Talisman

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens een Frans forum zouden die 3000 à 4000 € lager liggen dan de ESPACE met vergelijkbare uitrusting.
    Nog +/- 3 weken geduld, dan zou hij te bestellen zijn ( in Frankrijk alleszins )

Comment

• Talisman is toch de opvolger van de Laguna? Of ben ik verkeerd? Zo ja, dan vind ik dat een forse prijsverhoging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Tja, maar de gedachte alleen da 'k binnenkort terug met een 1600tje zal rijden is toch bizar zulle. Mijnen eerste auto was ne 1600 en nu, 30 jaar later, terug naar af
        Was dat ook een biturbo ?
        De F1's van indertijd met 1200 pk waren 1.5 jes.
        Die hebben ze verboden wegens 'te sterk'.

Het is toch het rijgevoel dat telt of ben ik mis ?
        Als dat gevoel goed is met een 1.6 is er toch niks aan de hand ?
        Ge hoort die niet, ge voelt die niet, daar trilt niks, ge voelt die nie schakelen en ge hebt kracht te over.
        What's the problem ?

Comment

• Je hebt groot gelijk.. Het zit in het hoofdje want toen ik met de Espace benzine reed had ik de indruk met een veel zwaardere motor te rijden.
          Toen ik nog verkoper was bij Renault kwam op een gegeven moment de 1,5 dci uit. Geen 1,9 diesel meer. En reakties dat ik kreeg, gaat dat wel lang meegaan, is dat niet te licht voor zo een auto, dat kan op nie veel trekken enz. En ik de mensen maar overtuigen. En nu is een Megane met 1.5 dci dagelijks kost. Waren vooral de oudere mensen die zich argwanend opstelden.
          Conclusie... ik word oud lol

Comment

• Zou het ook wel serieuse prijsverhoging vinden als hij maar 3k minder dan escape zou kosten. Nochtans is die Talisman nu al een kanshebber moest ik kinderen krijgen. Tot dan geniet ik nog wat van het coupé gevoel zolang het duurt.

Comment

• Goede (r)evolutie!

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

Comment

• Neusjes vergelijk

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

• heb die vorige altijd een knap model gevonden eigenlijk, speciaal dat ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                    Neusjes vergelijk

Zeker de Renault.

De ford is een mislukte Aston ?

De Vw net iets TE formeel.
                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                    current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                      Het laatste jaar verkochten ze nog alleen in Frankrijk , korting 45%. Daar zullen ze nog eens een vetpot mee aangelegd hebben.

Alfa is natuurlijk de referentie als model van een rendabele autofabrikant. Ik schat de kans dat Renault over tien jaar nog bestaat hoger in dan de kans dat Alfa nog bestaat.

En de verzekeringen ook in rekening gebracht?

Wat jullie niet snappen is dat voor veel mensen dat extra vermogen absoluut geen meerwaarde is, ze hebben dat niet nodig/willen dat niet. Ik verkies een 420d boven een 435d, interesseert me gewoon niet.
                      Verzekering is niet afhankelijk van vermogen ( BA )

Dus zelfs als alles gelijk zou zijn 420d met 190pk en 420d voor hetzelfde geld met 400pk dan kocht je toch nog die met 190pk? Mm
                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                      current : BMW 330D F30

Comment

• mooie wagen. benieuwd naar de prijzen
                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                          Verzekering is niet afhankelijk van vermogen ( BA )
                          Een wagen met 400 pk voor evenveel geld verzekeren als een van 190 pk

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                          Dus zelfs als alles gelijk zou zijn 420d met 190pk en 420d voor hetzelfde geld met 400pk dan kocht je toch nog die met 190pk? Mm
                          Zoals al eerder gezegd, 't interesseert me niet. Helemaal niet.
                          BMW 420dA : >>>

Comment

• Als je niet merkgebonden denkt, vergis ik me als ik zeg dat Renault het mooiste neusje van de drie heeft nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                              Goede (r)evolutie!

ja, het is eigenlijk iets heel anders geworden he, lijkt wel een klasse hoger zelfs, maar de oude vind ik ook nog steeds wel best te pruimen, ziet er nog wel zo wat sportief uit
                              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Als je niet merkgebonden denkt, vergis ik me als ik zeg dat Renault het mooiste neusje van de drie heeft nu?
                                Alleen vind ik het logo te groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                                  ja, het is eigenlijk iets heel anders geworden he, lijkt wel een klasse hoger zelfs, maar de oude vind ik ook nog steeds wel best te pruimen, ziet er nog wel zo wat sportief uit
                                  Bij de vorige vind ik de kont wel spuuglelijk van de berline. De break daarentegen vind ik wel zeer geslaagd. En de coupe.. tja prachtig zoals jullie weten haha.

Comment

• Renault slaagt er wel in om altijd te verrassen.
                                    Die durven ook wel iets.

Met sommige modellen toch effe wat tijd nodig om te wennen.
                                    Hier niet, gewoon geslaagd.
                                    Tegenstelling met de strak afgelijnde Passat is weer frapperend.

Comment

• klopt deze is veel meer allemansvriend

de megane vind ik geen natuurlijke schoonheid maar zijn verkoopscijfers zijn toch goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        heb die vorige altijd een knap model gevonden eigenlijk, speciaal dat ook
                                        Renault hun pick up ziet er ook veelbelovend uit .

Comment

• Ik vind de nieuwe neuzen van Renault erg mooi bij mekaar passen en op elkaar trekken. Ook deze weer past perfekt in het rijtje Kadjar, Espace

Comment

Working...
                                          X