Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nice car, maar de 120i zou ik nooit kopen. De 120d is in elk opzicht sneller. Kost ongeveer evenveel.
Dat blauw staat idd wel, maar ik vind een zwarte auto in het algemeen wel mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VOorspronkelijk geplaatst door Dirkske007Oorspronkelijk geplaatst door Mister VEn hoe rijdt hij ?
soit, voor mij was het een plezier om met zo'n soepele motor te rijden. Nuja, soepeler dan m'n 1.4i van toen was nu ook niet zo moeilijk hé
Maar om de 120d die voor mij reed te volgen moest ik toch wel even doortrekken. Wat op zich wel leuk was natuurlijkHet waren geen superprestaties, maar hij reed vlot genoeg mits wat schakelwerk.
Wel eens bij het nemen van een snelle bocht, die er nat bij lag, even een 'schok doorheen de wagen' gevoeld. Ik vermoed dat het ESP zijn werk deed.
Qua comfort ... ik had de enigste wagen die de sportzetels niet had. En ik denk dat die wel aan te raden zijn. Ik heb ne nogal gevoelige rug met z'n momenten en als 'k in ne zetel zit die mijnen onderrug niet genoeg ondersteund, voel 'k dat na zo'n ritje wel. Alsook bij deze stoelen. De afstelling van de ophanging voldeet wel aan mijn eisen. Zich schuin-achteruit is wel triest.
Ik vind het wel te veel geld voor wat je krijgt hoor (net als de A3) maar als ik hem zie in een mooi kleurtje en schone sloefen, dan ben ik weer verkocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LafoopsieOorspronkelijk geplaatst door KenEdit: kreeg bug, duwde vorige en postte opnieuw met een dubbelpost tot resultaat <- sorry
waar is uw moslimbaard gebleven? op uw moppen?
Comment
-
Hehe. Kenny Hood. :p
Als er enen uit de buurt nen 118d heeft, wil ik wel es meerijden. En uiteraard een spurtje tegen mijn Mégane 1.9 dci. Es testen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakHehe. Kenny Hood. :p
Als er enen uit de buurt nen 118d heeft, wil ik wel es meerijden. En uiteraard een spurtje tegen mijn Mégane 1.9 dci. Es testen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakHehe. Kenny Hood. :p
Als er enen uit de buurt nen 118d heeft, wil ik wel es meerijden. En uiteraard een spurtje tegen mijn Mégane 1.9 dci. Es testen hé.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door BikefreakHehe. Kenny Hood. :p
Leuven ligt niet zo ver van Leuven.. *hint*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiPOorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door BikefreakHehe. Kenny Hood. :p
Leuven ligt niet zo ver van Leuven.. *hint*'t Is dan ook al laat he.
Als mijn ouders eens weg zijn, zijt ge altijd uitgenodigd.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door ekreteiPOorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door BikefreakHehe. Kenny Hood. :p
Als mijn ouders eens weg zijn, zijt ge altijd uitgenodigd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door ekreteiPOorspronkelijk geplaatst door D SqualoidOorspronkelijk geplaatst door BikefreakHehe. Kenny Hood. :p
Als mijn ouders eens weg zijn, zijt ge altijd uitgenodigd.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door D SqualoidIk denk niet dat mijn ouders het zo geweldig zouden vinden als ik hun nieuw auto'tje laat afraggen door een of andere snuiter. Snappie?
Comment
Comment