Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
Oorspronkelijk geplaatst door Wes
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Ben ik dan helemaal gek aan het worden... Nee, ik kan me wel zeker een test herinneren, durf alleen niet te zeggen in welk magazine...
Car magazine (volgens mij samen met EVO het beste) van augustus 2004 besluit hun test tss de de Golf en 1 serie met 'After 30 years of dominance, the Golf has been beaten.
Top Gear magazine augustus 2004. Test tss diesel versies van de Golf, serie en A3 waar de 1 serie ook als winnaar uit komt
Ik heb al met beide wagens gereden (diesel versies). Met de Golf zelfs een week als vervang wagen en moet zeggen dat de Golf kwam weg gedrag en 'fun to drive' echt niet in de buurt komt van de 1. Het grote voordeel van de Golf is zijn binnen ruimte en zijn iets lagere prijs.
Feiten genoeg???
Ik heb het augustusnr. van Car nog niet gelezen, dus die vergelijkende test heb ik niet gezien.
De Golf is inderdaad ruimer en comfortabeler en heeft een duidelijk lagere prijs , want tel die opties van de BMW1 maar eens samen.
Bovendien is die 1 , zoals ik al heb aangehaald hier , designmatig één grote miskleun, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Toen ik kennis gemaakt heb met het BMW1 interieur kon ik me trouwens ook niet ontdoen van een mindere kwaliteitsindruk en -realiteit , hetgeen we ook al zagen met de BMW X3, jammer.
Ik heb de tests aangehaald van Autobild en Auto motor und Sport, en dat zijn twee verschillende tests van twee Duitse bladen die toch wel ernstig BMW-minded zijn.

Comment