Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'n Zwartgelakte "diffusor" is best knap op lichtere kleuren (rood, grijs). 'k Vrees dat je 't verschil op 'n carbonzwarte echter niet goed zal zien. En als je dan toch de kosten maakt, dan liever maar meteen carbonzwart metallic.
Als ik die foto's zie kan ik alleen maar zeggen dat ik het lelijk vind een in dezelfde gespoten lak diffusor
Een diffusor moet zwart zien of toch tenminste afsteken met de rest van de lak!
Eén ding is zeker, ik hou mijn diffusor zoals hij standaard gemonteerd is
In carbon is zekers niet lelijk, maar dan zou ik ook de buitenspiegels op z'n minst in carbon steken.
Maar nee... dit ga ik niet doen Ik twijfel enkel aan een achterspoiler
Bij BMW gaat deze zomer modeljaar 2008 van start, en dat levert onder meer twee nieuwe 1-series op en de 3-serie krijgt EfficientDynamics.
Los van de vernieuwingen voor de 6-serie is een van de opvallendste nieuwkomers de 123d. Dit is de 1-serie met de twinturbodiesel viercilinder, een 2,0 liter met commonrail, 204 pk en 400 Nm. Het afgelopen voorjaar werd de vernieuwde 2.0 diesel al leverbaar, als 118d en 120d met respectievelijk 143 en 177 pk, de motor van de 123d heeft een turbo extra. Het gemiddeld verbruik bedraagt 5,2 liter per 100 kilometer en de CO2-uitstoot 138 gram per kilometer. Ook nieuw is de direct ingespoten 1.6 benzinemotor met 122 pk. Deze komt in de 116i. Overigens levert BMW in andere landen de krachtbron ook in de 316i, maar in Nederland blijft de 318i de instapper.
Comment