Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
    @ gTa: ik wil je helemaal geen titel als betweter aanwrijven, dat is gewoon een vaststelling. En dat is helemaal niet negatief bedoeld. Je hebt stille mensen, je hebt irritante mensen, je hebt lolbroeken... wel jij bent het type dat graag dingen weet en vooral graag laat weten dat je het weet.
    Daar kan ik geen speld tussenkrijgen.

Misschien de kleine nuance dat ik geen "BMW-studies" doe om ermee uit te kunnen pakken, maar omdat ik het wil/moet weten. 't Zou dan ook jammer zijn mocht ik heimelijk zitten geniet van wat ik weet of van de informatie die me ter ore of onder ogen komt, en 't niet meedelen indien 't to the point is.

Wat de 1-reeks betreft : BMW kan 'm steken waar 't licht nooit schijnt, in ieder geval. (En ik zeg dat niet omdat 't een kleine BMW is en ik enkel grote BMW's zou willen, b.v. ... 'k vind 'm gewoon niet mooi).

Greetz !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMG'ke
      uniek... eigenlijk wel, zijn nu al 3 jaar klant bij BMW, al 15 bij mercedes en dit is de enige keer dat wij dit al gekregen hebben, ligt dit aan het feit dat ik niet genoeg mijn mond open doe? of is dit gewoon toevallig...
      Dat kan verschillen, als jullie om de 2 jaar een nieuwe benz of beemer kopen, krijg je meer uitnodigingen dan iemand die een Mercedes 190 kocht, hem helemaal leegreed, en daarna misschien een C-klasse koopt.
      Hiermee wil ik me niet uitspreken over jullie koopgedrag (dat ken ik niet) maar gewoon dat het hier ook aan kan liggen. Iemand die met een A-klasse rijdt, gaat niet uitgenodigd worden voor de SL(R). Andersom ook niet. Maar nu met een nieuw BMW(ke) gaan de mensen die met een BMW rijden volgens mij bijna allemaal uitgenodigd worden (aangezien een 1 een goede vrouwenwinkelwagen is)

Comment

• Comment

• Comment

• Niet echt veel plaats achterin precies

Comment

• Een echte BMW!
              Ik vind hem heerlijk!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMG'ke
                  IK heb vandaag een uitnodiging ontvangen om de BMW 1 in avant premiere te mogen testrijden in Brussel op 8 juli!

wie mij niet gelooft, ik kan de uitnodiging scannen!

foto's indien er interesse voor is!
                  zeker dat het in brussel is?
                  ik heb ook zo'n uitnodiging..op de zelfde dag(ale..tis te zeggen dat is een van de dagen) en dat is in knokke te doen

Comment

• Ik wil ook zo'n uitnodiging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                      Een hangbuikvarken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                        Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                        Een hangbuikvarken
                        Tja ... Uit bepaalde hoeken oogt hij niet bepaald aantrekkelijk, da's een feit 't is niet direct de mooiste BMW, maar alle tests tot nu toe zijn uitermate lovend over het rijgedrag ... En het interieur is toch ook wel érg geslaagd te noemen. Komt daarbij een BMW-badge en een """""aantrekkelijk""""" prijskaartje -bemerk de aanhalingstekens-, en dit zou wel eens een schot in de roos kunnen zijn ... Niet dat het daarom m'n lievelingsauto wordt, echter.
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                          Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                          Een hangbuikvarken
                          Tja ... Uit bepaalde hoeken oogt hij niet bepaald aantrekkelijk, da's een feit 't is niet direct de mooiste BMW, maar alle tests tot nu toe zijn uitermate lovend over het rijgedrag ... En het interieur is toch ook wel érg geslaagd te noemen. Komt daarbij een BMW-badge en een """""aantrekkelijk""""" prijskaartje -bemerk de aanhalingstekens-, en dit zou wel eens een schot in de roos kunnen zijn ... Niet dat het daarom m'n lievelingsauto wordt, echter.
                          Het was gewoon het eerste wat me opkwam toen ik die dalende lijn van de onderkant de deuren zag. En toen associeerde ik de erg op de hoek staande wielen met poten en het beeld was gevormd..

Deze 1 moet echt wel een schitterend rijgedrag bieden als je dat leest in verschillende tests. Het interieur is nog steeds niet mijn smaak en ik denk ook niet dat het dat zal worden, maar de auto in vooraanzicht staat me absoluut aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                            Een hangbuikvarken
                            Dat staat dan mooi naast de Z-"nijlpaard"-4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cubic-e
                              Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                              Een hangbuikvarken
                              Dat staat dan mooi naast de Z-"nijlpaard"-4
                              Ik vind dat een Z4 meer weg heeft van een neushoorn ...
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Klopt het dat enkel de xenons die 'angel eyes' ringen heeft?
                                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele
                                  Klopt het dat enkel de xenons die 'angel eyes' ringen heeft?
                                  Ik dacht van wel ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken
                                    Ik wil ook zo'n uitnodiging
                                    Gewoon bij je dealer vragen, heb er ook zo eentje.

Comment

• Tja, die 1 is vanuit sommige hoeken banaal tot lelijk maar uit een andere hoek valt ie best wel mee. Zo bijvoorbeeld:

KLIK

Comment

• Vanuit verschillende hoeken bekeken
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Hij heeft zijn eigen karakter en dat vind ik positief

Comment

Working...
                                          X