Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
    De eerste deftige foto's van de E81 LSE met Lemon interieur!!

Oh my God ... ik ben ZOOOOOOOO blij dat ik lemon heb gekozen !!

Zie dat af !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
      En dan de E81 LSE 120d met terra leder

Woehoe, blij dat ik dus terra niet gekozen heb. 'k Wou een interieurkleur die naar buiten straalde, en terra doet dat niet.

Niettemin is terra knap ! En veel makkelijker te onderhouden dan lemon. Maar ... wie schoon wil zijn moet lijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten

Fok zeg, zooooo vet !!

En 'k heb de indruk dat die velgen zéker hun 18" lijken, je zou ze soms zelfs bijna 'n tikkie groter achten. Zalig !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Oh my God ... ik ben ZOOOOOOOO blij dat ik lemon heb gekozen !!

Zie dat af !

Idd lemon is knap, maar ik vind terra even mooi. Maar ja hier zie je weer dat smaken verschillen. Maar ik zou idd nu ook lemon in overweging nemen nu ik deze foto's zie. Het zou mij laten twijfelen tussen lemon en terra, lemon heeft meer contrast naar de buitenkant toe. En terra zal denk ik weer onderhoudsvriendelijker zijn. Tjah ik vind het beide een knappe combinatie (zwart zal ook wel iets hebben, een soort black edition).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Fok zeg, zooooo vet !!

En 'k heb de indruk dat die velgen zéker hun 18" lijken, je zou ze soms zelfs bijna 'n tikkie groter achten. Zalig !!
            In ieder geval voor mij de knapste OEM velgen voor de 1 serie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
              In ieder geval voor mij de knapste OEM velgen voor de 1 serie.
              Ja ik moet zeggen dat ik ook wel onder de indruk was. Ze zijn echt af en vallen qua grootte heel goed mee. Wie weet komen er nog wel enkele velgen bij in September bij de voorstelling van de 1 Coupé (E82). Dan zal het pas moeilijk kiezen worden ...

Comment

• Om even terug te komen op iets wat ik eerder had gevraagd. Stel dat ik zwarte tapijtjes wil met een met lemon (beige mag ook) omrande kleur. Waar zou ik zoiets kunnen vinden?

Ik zou het nog mooier vinden als dat lemon van de stoelen ergens anders terugkeerd.

Dus iets gelijkaardigs:

Comment

• Een LSE met standaard bekleding:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lightstorm Bekijk Berichten
                    Om even terug te komen op iets wat ik eerder had gevraagd. Stel dat ik zwarte tapijtjes wil met een met lemon (beige mag ook) omrande kleur. Waar zou ik zoiets kunnen vinden?

Ik zou het nog mooier vinden als dat lemon van de stoelen ergens anders terugkeerd.

Dus iets gelijkaardigs:

Gewoon je originele matten naar een naaister brengen en er zo'n randje rond laten stikken.

Dat zal volgens mij het makkelijkste en goedkooptste zijn...
                    Senna, Driven To Perfection

Comment

• Na het zien van de foto's van die witte 1 heb ik het gisteravond gewoon niet kunnen laten om even bij de dealer te gaan piepen of er nog geen witte stond. En inderdaad Hij is gewoon prachtig. Me is happy...

Zoals je op de foto kan zien een witte met het zwarte halflederen interieur en met de styling 217 velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                        Gewoon je originele matten naar een naaister brengen en er zo'n randje rond laten stikken.

Dat zal volgens mij het makkelijkste en goedkooptste zijn...
                        Zo simpel, maar o zo geniaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                          Na het zien van de foto's van die witte 1 heb ik het gisteravond gewoon niet kunnen laten om even bij de dealer te gaan piepen of er nog geen witte stond. En inderdaad Hij is gewoon prachtig. Me is happy...

Zoals je op de foto kan zien een witte met het zwarte halflederen interieur en met de styling 217 velgen.
                          Zo zal hij waarschijnlijk bij veel dealers staan. Gelukkig heb je de 217 velgen niet genomen, vond ze zwaar tegenvallen en in het echt vrij sober ogen.

Comment

• Ik vind ze net zalig, zowel op foto als in real life..

Comment

Zo zal hij waarschijnlijk bij veel dealers staan. Gelukkig heb je de 217 velgen niet genomen, vond ze zwaar tegenvallen en in het echt vrij sober ogen.
                              Idd en ook gelukkig dat de ze allemaal dat zwarte halflederen interieur hebben in plaats van dat Organge

Comment

• velgensite type van auto ingeven vb e87 en kijken maar op

Comment

Voila bij deze enkele foto's van de wagens uit Aalbeke:

witte E81 118d met o.a. zwart pearlpoint interieur en styling 217 velgen

Botergeil !!!

118d of 118i als ik niet veel km's moet doen en ik ben een zeer tevreden man.

Kzou em wel zonder de 18" velgen nemen, gewoon de standaard 16" en die wieldeksels er af gooien en op steelies rondrijden.

Comment

• Is die LSE in Aalbeke al verkocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Is die LSE in Aalbeke al verkocht?
                                      Geintresseerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk Berichten
                                        Bij mijn 118d in handgeschakelde versie krijg ik 200 Euro belastingsvermindering .
                                        Reden: CO2 uitstoot minder dan 130 mg (is er 123mg bij de 118d ).

Schoon extra geschenkje.
                                        Krijgen de andere modellen ook deze aangepaste motor van de 118?

Blijkbaar hanteert de overheid dit model

De uitstoot van de vorige 118 was 150 mg volgens de site. Dus in klasse D. Met de nieuwe motor kom je in de C klasse terecht

Hier zijn een paar links daarover

Sinds januari 2005 geldt deze regeling voor elke nieuwe auto die voor privé-gebruik wordt aangeschaft en aan de volgende voorwaarden voldoet:

Als de nieuwe auto minder dan 105 g CO2 per km uitstoot, ontvangt de eigenaar een belastingaftrek van 15% van de aankooppijs inclusief BTW (met een niet-geïndexeerd maximum van 3.280 euro*).
                                        Als de nieuwe auto 105 tot 115 g CO2 per km uistoot, ontvangt de eigenaar een belastingaftrek van 3% van de aankooppijs inclusief BTW (met een niet-geïndexeerd maximum van 615 euro*).

Comment

• Na 5 dagen afwezigheid is toch weer OHZO fijn om hier eens te komen piepen op nieuws/foto's van de 1 Serie Sporthatch

Comment

Working...
                                          X