Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In Aalbeke staat:
    E81 LSE 120d met terra leder
    E81 witte 118d met zwart pearlpoint

Comment

• Knappe foto's van die LSE

Het begint toch serieus te kriebelen nu... Da mijne maar vlug geleverd wordt...
      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
        Knappe foto's van die LSE

Het begint toch serieus te kriebelen nu... Da mijne maar vlug geleverd wordt...
        Hoe lang nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          Hoe lang nog?
          Normaal gezien volgende week of de week erna...

Comment

• In Turnhout staat ook een e81 LSE met terra, want die staat daar te wachten op mij

Comment

Normaal gezien volgende week of de week erna...
              Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
              In Turnhout staat ook een e81 LSE met terra, want die staat daar te wachten op mij
              Ze komen er dus aan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                In Aalbeke staat:
                E81 LSE 120d met terra leder
                E81 witte 118d met zwart pearlpoint
                Aah ik zal rond 14u eens langsgaan en daarna foto's posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.net Bekijk Berichten
                  Schitterend!

Je moet bijna vertrekken hé!

Comment

btw, comming soon E81 en 88 zien er knap uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      btw, comming soon E81 en 88 zien er knap uit!
                      Is momenteel als liefhebber beetje onoverzichtelijk om via het net te weten te komen wat er allemaal op de markt aangeboden wordt aan OEM en non-OEM onderdelen voor de 1 reeks (en andere modellen). Ik ben bezig alle beschikbare info aan het verzamelen om ergens in de zomer (liefst zo snel mogelijk) alles dan online te zetten.
                      Last edited by GregV; 19/05/2007, 13:48.

Comment

Is momenteel als liefhebber beetje onoverzichtelijk om via het net te weten te komen wat er allemaal op de markt aangeboden wordt aan OEM en non-OEM onderdelen voor de 1 reeks (en andere modellen). Ik ben bezig alle beschikbare info aan het verzamelen om ergens in de zomer (liefst zo snel mogelijk) alles dan online te zetten.
                        Leuk initiatief!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                          Leuk initiatief!
                          Idd! Kunnen we hier alleen maar toejuichen!

Comment

• Voila bij deze enkele foto's van de wagens uit Aalbeke:

witte E81 118d met o.a. zwart pearlpoint interieur en styling 217 velgen

Comment

• Mijn 118d
                              Last edited by nvdd; 20/05/2007, 16:28.

Comment

• En dan de E81 LSE 120d met terra leder

Velgjes zien er in real life echt veel beter uit!

Comment

• De LSE ziet er idd in het echt super goed uit

Comment

• Bij mijn 118d in handgeschakelde versie krijg ik 200 Euro belastingsvermindering .
                                    Reden: CO2 uitstoot minder dan 130 mg (is er 123mg bij de 118d ).

Schoon extra geschenkje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk Berichten
                                      Bij mijn 118d in handgeschakelde versie krijg ik 200 Euro belastingsvermindering .
                                      Reden: CO2 uitstoot minder dan 130 mg (is er 123mg bij de 118d ).

Schoon extra geschenkje.
                                      Krijg je die vermindering meteen verrekend bij de jaarlijkse verkeersbelasting of is dat maar éénmalig bij de BIV?

Comment

Krijg je die vermindering meteen verrekend bij de jaarlijkse verkeersbelasting of is dat maar éénmalig bij de BIV?
                                        Ik denk op de faktuur een vermindering van BTW ...zal het maandag of dinsdag wel horen als ik de wagen ga halen.

Heb hem van de voormiddag gezien ...............zucht.
                                        Een met kleppekes achter de nieren ....en de motor is precies meer naar achter gezet .

Comment

• bmw 130i

Ik krijg hier mijn foto's van mijn nieuwe 130i niet geupload. Zal later nog es proberen. Alvast een voorsmaakje:
                                          Safierzwart met M-sportpakket en Performance Line!
                                          Zalige combinatie motor-stuur-ophanging! Gebruik deze wagen als tweede wagen (andere is X3 2.0d) maar is werkelijk verslavend, deze 3 liter-motor!

Comment

Working...
                                          X