Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is momenteel als liefhebber beetje onoverzichtelijk om via het net te weten te komen wat er allemaal op de markt aangeboden wordt aan OEM en non-OEM onderdelen voor de 1 reeks (en andere modellen). Ik ben bezig alle beschikbare info aan het verzamelen om ergens in de zomer (liefst zo snel mogelijk) alles dan online te zetten.
Is momenteel als liefhebber beetje onoverzichtelijk om via het net te weten te komen wat er allemaal op de markt aangeboden wordt aan OEM en non-OEM onderdelen voor de 1 reeks (en andere modellen). Ik ben bezig alle beschikbare info aan het verzamelen om ergens in de zomer (liefst zo snel mogelijk) alles dan online te zetten.
Ik krijg hier mijn foto's van mijn nieuwe 130i niet geupload. Zal later nog es proberen. Alvast een voorsmaakje:
Safierzwart met M-sportpakket en Performance Line!
Zalige combinatie motor-stuur-ophanging! Gebruik deze wagen als tweede wagen (andere is X3 2.0d) maar is werkelijk verslavend, deze 3 liter-motor!
Comment