Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• "k Ga dat zowiezo maar kunnen uitmaken als ik 'm heb. Op die blauwe is de zwart gespoten diffusor best knap, maar 'k denk dat die combinatie bij een carbonzwarte niet zo mooi zal zijn. Dan nog liever gewoon in carbonzwart ook.

Afwachten tot volgend jaar! (nog zo lang )

Comment

• bmw 130i

Sinds een week in het bezit van een fabelachtige 130i. Wat een sound! Wie deze M-sportpack niet graag ziet, weet niet wat mooi is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten
        Wie deze M-sportpack niet graag ziet, weet niet wat mooi is!
        Dat bepaal ik zelf wel.

Welkom op dit forum trouwens.
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten
          Sinds een week in het bezit van een fabelachtige 130i. Wat een sound! Wie deze M-sportpack niet graag ziet, weet niet wat mooi is!
          Foto's?
          Senna, Driven To Perfection

Comment

• 130i

Ik zal zeker een dezer dagen enkele foto's posten! Het betreft een safier-zwart exemplaar met M-sportpakket, dus de 17' velgen en niet de optionele 18-duimers. Andere opties: Xenon-verlichting, radio professional met MP3-aansluiting in de middenconsole,...
            Foto's volgen!

Comment

• ja, inderdaad,... maar wel heel mooi, kunt ze ook poetsen met een bij bmw verkrijgbaar velgenborsteltje, maar als je wat geduld uitoefent, lukt het ook wel met een gewone spons... Tegen de zomer komen trouwens de nieuwe M3 19duim velgen uit en dan... (weet niet of deze beter te poetsen zijn...)

Comment

• @ Kinemas

Welkom!

We zien er alvast naar uit om die mooie BMW foto's te mogen zien !!!
                Last edited by ; 15/05/2007, 19:40.

Comment

• Hier staat al een 118d LSE te koop => http://www.mobile.de/SIDllZbeKrY-OlC...1111259208587&

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                    Hier staat al een 118d LSE te koop => http://www.mobile.de/SIDllZbeKrY-OlC...1111259208587&
                    da is al redelijk snel

Comment

• Jep, de belgische voorstelling is pas donderdag. Ben echt benieuwd naar mijn auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                        Jep, de belgische voorstelling is pas donderdag. Ben echt benieuwd naar mijn auto.
                        Ja, de dealer vertelde me dat er 3 van die witte eenden zoals die mij zullen staan op de voorstelling.
                        Eerst in de namiddag mogen we wat wagens van BMW testrijden en s'avonds is het voorstelling van de 1 reeks 3-deurs met daarna receptie en een walking dinner. Sounds great!

Comment

• Is het bij elke dealer zelf te doen of op centrale plaatsen zoals bij de nieuwe Mini. Heb me zojuist ingeschreven voor de nocturne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                            Is het bij elke dealer zelf te doen of op centrale plaatsen zoals bij de nieuwe Mini. Heb me zojuist ingeschreven voor de nocturne.
                            Het is te doen in Heusden-Zolder in de oude mijnen dacht ik? Dat zijn de 3 concessie's van Van Osch samen die daar het evenement organiseren.

Comment

Ja, de dealer vertelde me dat er 3 van die witte eenden zoals die mij zullen staan op de voorstelling.
                              Eerst in de namiddag mogen we wat wagens van BMW testrijden en s'avonds is het voorstelling van de 1 reeks 3-deurs met daarna receptie en een walking dinner. Sounds great!
                              Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                              Het is te doen in Heusden-Zolder in de oude mijnen dacht ik? Dat zijn de 3 concessie's van Van Osch samen die daar het evenement organiseren.
                              Ik zal er ook zijn...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Ik zal er ook zijn...
                                Had ik wel gedacht

Comment

• Kom jij ook?
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Bij G&A motors zal het wel in Turnhout te doen zijn, er was ook geen andere vermelding op de uitnodiging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Kom jij ook?
                                      Ik zal aanwezig zijn

Comment

• Vandaag een op de E313 een vrachtwagen met 2 3-deurs eendjes in LSE uitvoering gezien. Waren echt knap. Een M5 touring was er ook bij.

Comment

• Waar ergens? Weet je voor wie ze bestemd waren? Zou hem graag ergens IRL gaan aanschouwen.

Zouden ze me bij BMW bornem kunnen voorthelpen? Worden die BMW's in Bornem verder gedistribueerd of gaat alles rechtstreeks naar de dealer? Anders sta ik morgen in Bornem met een fototoestel.

Comment

Working...
                                          X