Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zalige velg idd !
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
      De velgen zoals hier op het prototype staan er ook wel zeer mooi onder.

Tgoh, zal nog een moeilijke keuze worden die velgen

'k Heb ze nog nooit live gezien (anders had ik er al een foto van getrokken en naar de Felgenkatalog gemaild), maar mán zie hoe mooi "diep" die velgen zijn achteraan.

Ik zou ook dees nemen, je ziet ze gewoon nóóit ! How exclusive is that?

Comment

• Ja knappe velgen, ik vind nergens foto's van een 1 serie met deze velgen...

Very exclusive !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Heb je m'n PM gehad? Heb 'n zeer mooi prijsje voor 'n setje van die velgen. (en vele andere, check PM gewoon )
          PM gekregen en PM teruggestuurd

Mercikes
          Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            Ja knappe velgen, ik vind nergens foto's van een 1 serie met deze velgen...

Very exclusive !
            Ja ik vind ze ook schitterend en ik heb ook al alle mogelijke forums afgesurfd en nog nergens een foto van een 1 met deze velgen te bespeuren (buiten de prototype's dan)

Comment

• Nou, geef mij maar de velgen die op de laatste batch foto's te zien is. Had ik de LSE niet gekocht, waren dat mijn velgen geweest.

Welke kleur is dat overigens?

Comment

• Ik begin de 1 als maar meer te apprecieren

En bovenstaande velgen zijn vet!

Comment

• Ik begin heel gek te worden van zo een 1, een pré-facelift mét M-pack is mij ook warm aan het krijgen, maar krijg verdorie geen reply terug van die gTa !

Het prijsverschil tussen een nieuwe en een zeer jonge tweedehands is toch vrij groot..

Comment

• De 204pk 2.0 twin diesel debuteert in de 1.
                    De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Maar wanneer ? Er is al een aantal keer gemeld dat hij komt, maar zonder datum of typenummer.
                    De ene zegt eind dit jaar, de andere volgend jaar.

Comment

PM gekregen en PM teruggestuurd

Mercikes
                      Zolang je je maar niet laat vangen aan die replica E46- of E90-velskes van dubieuze kwaliteit, die zó je schitterende kar zullen onteren doordat ze 1) nooit voor dat model leverbaar zijn geweest, en/of 2) OEM enkel in een andere maat bestaan.

Soms begrijp ik de échte, prijs- én kwaliteitsbewuste autoliefhebber niet. Een prachtige auto samenstellen van vét wat flappen van 500 EUR, maar dan wél 250 EUR willen uitsparen door minderwaardige(r) velgen te kopen, die zichtbaar replica zijn, en waarrond minder goeie bandjes liggen.

(i know i know, je hebt nog niks beslist )

Comment

maar krijg verdorie geen reply terug van die gTa !
                        PM & mail ontvangen ! Vandaag geen tijd gehad. Misschien morgenvoormiddag, k?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Zolang je je maar niet laat vangen aan die replica E46- of E90-velskes van dubieuze kwaliteit, die zó je schitterende kar zullen onteren doordat ze 1) nooit voor dat model leverbaar zijn geweest, en/of 2) OEM enkel in een andere maat bestaan.

Soms begrijp ik de échte, prijs- én kwaliteitsbewuste autoliefhebber niet. Een prachtige auto samenstellen van vét wat flappen van 500 EUR, maar dan wél 250 EUR willen uitsparen door minderwaardige(r) velgen te kopen, die zichtbaar replica zijn, en waarrond minder goeie bandjes liggen.

(i know i know, je hebt nog niks beslist )
                          Ik heeft beslist

Heb je een PM gestuurd.

Ik heb beslist om de styling 181 te nemen...

Comment

• Ik kan je alleen maar steunen met je keuze, prachtige velg én je ziet ze nooit !

Comment

• Zeeeeer mooie keuze... Dat op die witte eend, miljaar. Over een zéér zeer uniek eendje gesproken, seg.

We regelen 't wel wanneer 't jou past.

Comment

• Hoe ziet de styling 181 er uit?

(wat is de link naar die velgencataloog ook alweer?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHIL1
                                  Ik denk zelfs dat de 3-deurs nog goedkoper zal zijn, met deuren zonder raamlijsten .
                                  Nope, de sporthatch zal duurder zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    Hoe ziet de styling 181 er uit?

(wat is de link naar die velgencataloog ook alweer?)
                                    Dit is de styling 181

Velgencataloog: http://felgenkatalog.auto-treff.com/left.php#

Comment

• Kan iemand misschien zeer goed fotoshoppen, en zijn eend eens in mekaar knutselen want ..

Me =

Comment

Kan iemand misschien zeer goed fotoshoppen, en zijn eend eens in mekaar knutselen want ..

Me =
                                        Zou ik zelf ook fantastisch vinden

Comment

De velgen zoals hier op het prototype staan er ook wel zeer mooi onder.

Tgoh, zal nog een moeilijke keuze worden die velgen

Nog iesj quoten.

Zie die achterste velg...

Miljaar, ik zou er eigenlijk wel zo eentje willen ook, zo eentje als onze toiletvogel, 'k vind 'm eigenlijk even knap dan als een LSE...

Comment

Working...
                                          X