Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De velgen zoals hier op het prototype staan er ook wel zeer mooi onder.
Tgoh, zal nog een moeilijke keuze worden die velgen
'k Heb ze nog nooit live gezien (anders had ik er al een foto van getrokken en naar de Felgenkatalog gemaild), maar mán zie hoe mooi "diep" die velgen zijn achteraan.
Ik zou ook dees nemen, je ziet ze gewoon nóóit ! How exclusive is that?
Ja knappe velgen, ik vind nergens foto's van een 1 serie met deze velgen...
Very exclusive !
Ja ik vind ze ook schitterend en ik heb ook al alle mogelijke forums afgesurfd en nog nergens een foto van een 1 met deze velgen te bespeuren (buiten de prototype's dan)
Ik begin heel gek te worden van zo een 1, een pré-facelift mét M-pack is mij ook warm aan het krijgen, maar krijg verdorie geen reply terug van die gTa !
Het prijsverschil tussen een nieuwe en een zeer jonge tweedehands is toch vrij groot..
Zolang je je maar niet laat vangen aan die replica E46- of E90-velskes van dubieuze kwaliteit, die zó je schitterende kar zullen onteren doordat ze 1) nooit voor dat model leverbaar zijn geweest, en/of 2) OEM enkel in een andere maat bestaan.
Soms begrijp ik de échte, prijs- én kwaliteitsbewuste autoliefhebber niet. Een prachtige auto samenstellen van vét wat flappen van 500 EUR, maar dan wél 250 EUR willen uitsparen door minderwaardige(r) velgen te kopen, die zichtbaar replica zijn, en waarrond minder goeie bandjes liggen.
Zolang je je maar niet laat vangen aan die replica E46- of E90-velskes van dubieuze kwaliteit, die zó je schitterende kar zullen onteren doordat ze 1) nooit voor dat model leverbaar zijn geweest, en/of 2) OEM enkel in een andere maat bestaan.
Soms begrijp ik de échte, prijs- én kwaliteitsbewuste autoliefhebber niet. Een prachtige auto samenstellen van vét wat flappen van 500 EUR, maar dan wél 250 EUR willen uitsparen door minderwaardige(r) velgen te kopen, die zichtbaar replica zijn, en waarrond minder goeie bandjes liggen.
Comment