Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenDat zal toch niks zijn vermits de 3-deurs pas vanaf eind mei bij de dealers zal arriveren
Een 5deurs dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtendacht dat die er al stond nu met de recente lanceringen
Een 5deurs dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk BerichtenIk lees juist in de autowereld dat de 118d in 7,7 seconden van 0-100km/h gaat. De 120d in 6,4 seconden. Ik vermoed dat dit een typfout is of is dit werkelijk zo ?
118d in 8,9 sec (143pk versie)
120d in 7,5 sec (wat erg snel is voor een dieselke !)
Comment
-
Correct.
Hierbij de datasheet van de '1 3-deurs (wel in 't Duits).
Ik vermoed dat ofwel Autowereld ofwel MiniCooper de gegevens van de hernemingen van 80 tot 120 km/u als de gegevens van de sprint van 0 tot 100 km/u heeft geïnterpreteerd. Die hernemingscijfers luiden immers 7,6 s voor de 118d en 6,3 s voor de 120d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenActive steering ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenOp de Duitse BMW site staat aktivlenkung voor de prijs van 1.300€ terug te vinden bij de optielijst.
Wat houdt dat in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenCorrect.
Hierbij de datasheet van de '1 3-deurs (wel in 't Duits).
Ik vermoed dat ofwel Autowereld ofwel MiniCooper de gegevens van de hernemingen van 80 tot 120 km/u als de gegevens van de sprint van 0 tot 100 km/u heeft geïnterpreteerd. Die hernemingscijfers luiden immers 7,6 s voor de 118d en 6,3 s voor de 120d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenDe velgen zoals hier op het prototype staan er ook wel zeer mooi onder.
Tgoh, zal nog een moeilijke keuze worden die velgen
(en vele andere, check PM gewoon
)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHeb je m'n PM gehad? Heb 'n zeer mooi prijsje voor 'n setje van die velgen.(en vele andere, check PM gewoon
)
Van mini?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeen, OEM BMW Styling 181, voor de E87, 18" met 205/225. Staan in de accessoire-catalogus.
De 1 staat wel mooi met een open velg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenActive steering ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenLooks nice, ik ga eens gaan kijken dan ...
De 1 staat wel mooi met een open velg.
Mooiste velg!
Comment
Comment