Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Op de Duitse BMW site staat aktivlenkung voor de prijs van 1.300€ terug te vinden bij de optielijst.

Wat houdt dat in?
    Active steering ?
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
      Dat zal toch niks zijn vermits de 3-deurs pas vanaf eind mei bij de dealers zal arriveren
      dacht dat die er al stond nu met de recente lanceringen

Een 5deurs dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        dacht dat die er al stond nu met de recente lanceringen

Een 5deurs dan
        Wanneer ga je?

Comment

• New Video of the BMW 1 Series includes interior and exterior shots, driving scenes on location in Portugal as well as engine shots.

new video of 1 in 3 doors

Comment

• Ik lees juist in de autowereld dat de 118d in 7,7 seconden van 0-100km/h gaat. De 120d in 6,4 seconden. Ik vermoed dat dit een typfout is of is dit werkelijk zo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk Berichten
              Ik lees juist in de autowereld dat de 118d in 7,7 seconden van 0-100km/h gaat. De 120d in 6,4 seconden. Ik vermoed dat dit een typfout is of is dit werkelijk zo ?
              Zal toch wel een typfout zijn hoor !

118d in 8,9 sec (143pk versie)
              120d in 7,5 sec (wat erg snel is voor een dieselke !)
              Last edited by ; 26/03/2007, 12:18.

Comment

• 't zal de 120sd zijn die het in minder dan 7 seconden afwerkt.

Comment

• Correct.

Hierbij de datasheet van de '1 3-deurs (wel in 't Duits).

Ik vermoed dat ofwel Autowereld ofwel MiniCooper de gegevens van de hernemingen van 80 tot 120 km/u als de gegevens van de sprint van 0 tot 100 km/u heeft geïnterpreteerd. Die hernemingscijfers luiden immers 7,6 s voor de 118d en 6,3 s voor de 120d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                    Active steering ?
                    Nee dat is het niet!

Comment

Op de Duitse BMW site staat aktivlenkung voor de prijs van 1.300€ terug te vinden bij de optielijst.

Wat houdt dat in?
                      ?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Correct.

Hierbij de datasheet van de '1 3-deurs (wel in 't Duits).

Ik vermoed dat ofwel Autowereld ofwel MiniCooper de gegevens van de hernemingen van 80 tot 120 km/u als de gegevens van de sprint van 0 tot 100 km/u heeft geïnterpreteerd. Die hernemingscijfers luiden immers 7,6 s voor de 118d en 6,3 s voor de 120d.

Foutje van autowereld dan want zie nu ook juist dat bij verbruik juist hetzelfde staat 7,7 voor de 118d en 6,4 voor de 120d wat ook al niet kan kloppen.

Comment

Nee dat is het niet!
                          Toch wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                            De velgen zoals hier op het prototype staan er ook wel zeer mooi onder.

Tgoh, zal nog een moeilijke keuze worden die velgen

Heb je m'n PM gehad? Heb 'n zeer mooi prijsje voor 'n setje van die velgen. (en vele andere, check PM gewoon )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk Berichten
                              Toch wel
                              Lijkt me ook.

Comment

Heb je m'n PM gehad? Heb 'n zeer mooi prijsje voor 'n setje van die velgen. (en vele andere, check PM gewoon )
                                Welke velgen zijn dit?

Van mini?

Comment

• Neen, OEM BMW Styling 181, voor de E87, 18" met 205/225. Staan in de accessoire-catalogus.

Comment

Neen, OEM BMW Styling 181, voor de E87, 18" met 205/225. Staan in de accessoire-catalogus.
                                    Looks nice, ik ga eens gaan kijken dan ...

De 1 staat wel mooi met een open velg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Active steering ?
                                      Voor zover het te verstaan is in het Duits wel. Dus het klopt idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        Looks nice, ik ga eens gaan kijken dan ...

De 1 staat wel mooi met een open velg.

Mooiste velg!
                                        Last edited by ; 26/12/2007, 22:37.

Comment

• Doen een beetje denken aan Rami zijn wintervelgen. Ik vind ze schitterend. Ik zou ze wel willen onder mijn 1 coupé

Comment

Working...
                                          X