Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Njah, dan laat ik, denk ik, de automatisch dimmende binnenspiegel vallen, echt nuttig is dat ding toch niet, en dan betaal ik maar 80 EUR meer in vergelijking met 't Comfort Pack.
Heb wel 'n login gekregen op een interne Car Configurator van BMW ! Heb al fotootjes gemaakt op die manier !
Zo donker is terra in 't echt. Op foto's toont 't lichter van kleur, maar dat is het dus niet. Deze foto geeft de vrij vale, donkere kleur erg goed weer.
En als je bovenstaande "foto's" ziet, en de manier waarop dat lichte leder naar buiten komt geschenen, dan vind ik 't donkerder terra op dat vlak ook 'n pak minder mooi.
Bovendien vindt iedereen hier zowat de Individual-interieurs met pianolak-lijstjes schitterend, en dat zijn ook quasi altijd volledig zwarte dashboards met nog 'es donkerder interieurlijsten dan de mijne.
Ik heb in Bornem met een 325i touring gereden met Terra lederen zetels en alu sierlijsten. Ik vond het werkelijk schitterend...
Goede vrienden van ons hebben een 318d besteld in 't saffierzwart. Zij hebben hellbeige leder genomen, aangezien ze Terra te donker vonden. Liefst van al hadden ze het Sattelbraun gehad, maar dat is helaas op de E90 niet te krijgen.
Lemon lijkt mij een mooie, maar delicate kleur...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
ik heb nog nooit terra in het live gezien maar lemon wel,dat is ongeveer hetzelfde als bij mij maar dan met een lichte groene tint erin
Niks van. Jij hebt het gewone beige, wat duidelijk donkerder is van tint, al is het nog altijd een lichte kleur. Het lijkt misschien even licht van tint, omdat je ganse interieur ook in 't beige is, maar vergis je niet : lemon is weldegelijk een klasse lichter. Ik had een E46 325CiA cabrio (M Pack, blauw metallic, beige leder) voor m'n huidige touring, en die had dus hetzelfde leder als 't jouwe, met dien verstande dat het beige van de E46 zelfs nog een tikkeltje lichter is dan het beige van de BMW '1. Ik heb lemon ook al live gezien, in gezeten ook, en 't is van de klasse van Individual champagne, of steengrijs (steingrau), of licht-zilvergrijs (silbergrau hell), wat de lichtheid betreft. Gewoon beige is een slag donkerder.
Ik heb in Bornem met een 325i touring gereden met Terra lederen zetels en alu sierlijsten. Ik vond het werkelijk schitterend...
Goede vrienden van ons hebben een 318d besteld in 't saffierzwart. Zij hebben hellbeige leder genomen, aangezien ze Terra te donker vonden. Liefst van al hadden ze het Sattelbraun gehad, maar dat is helaas op de E90 niet te krijgen.
Ik volg de mening van jouw vrienden. Ik vind terra een tik te donker, en 't bruin is echt niet mooi. Het kastanjebruin uit de BMW '5 is honderd keer knapper (had ik ook die tint kunnen kiezen, het was die tint geworden). Zadelbruin, zoals jij vermeldt, is inderdaad ook een tint lichter.
Niks van. Jij hebt het gewone beige, wat duidelijk donkerder is van tint, al is het nog altijd een lichte kleur. Het lijkt misschien even licht van tint, omdat je ganse interieur ook in 't beige is, maar vergis je niet : lemon is weldegelijk een klasse lichter. Ik had een E46 325CiA cabrio (M Pack, blauw metallic, beige leder) voor m'n huidige touring, en die had dus hetzelfde leder als 't jouwe, met dien verstande dat het beige van de E46 zelfs nog een tikkeltje lichter is dan het beige van de BMW '1. Ik heb lemon ook al live gezien, in gezeten ook, en 't is van de klasse van Individual champagne, of steengrijs (steingrau), of licht-zilvergrijs (silbergrau hell), wat de lichtheid betreft. Gewoon beige is een slag donkerder.
een kameraad van mij heeft een e46 met beige zetels en dat is echt wel pakke donkerder,is bekan geel zelfs.dat van mij is meer wit dan beige eigelijk
een kameraad van mij heeft een e46 met beige zetels en dat is echt wel pakke donkerder,is bekan geel zelfs.dat van mij is meer wit dan beige eigelijk
Mjah, dan zit er ergens een glitch in the matrix, want 'k weet waarover ik spreek.
Enfin, feit is : lemon behoort samen met enkele andere interieurtinten, zoals champagne, ecru, licht-zilvergrijs, steengroen, e.a. tot de lichtste ledersoorten die je kan hebben. Beige zit daar een categorie onder.
Comment