Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Chrome Line zit standaard op de LSE, je kan het zelfs niet afbestellen. Ik zou 't zowiezo ook genomen hebben, zelfs al was 't niét standaard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Je bent er eentje schromelijk vergeten, zeg ik u!!!

Ja hij is er nog eentje vergeten hoor. En dan zeggen dat ik speciaal naar de markt ben geweest om wat citroentjes en limoenen te kopen, om hem wat extra vitamintjes te geven

Comment

• Heb enkel de korte congrats gequotet !! *grrrr* En ik had al merci gezegd, en bij deze nog 'es.

...

Ondankbare vlegels.

Comment

• gezien dat dit topic plots enkele bladzijden had bij gekregen sedert mijn laatste bezoekje hier

tis nie moeilijk gTa heeft een 1tje besteld

proficiat met de keuze en veel slapeloze nachten gewenst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Heb enkel de korte congrats gequotet !! *grrrr* En ik had al merci gezegd, en bij deze nog 'es.

...

Ondankbare vlegels.
            Ik zou het geloven, zie eens wat een blaar ik op mijn voet heb opgedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Ik zou het geloven, zie eens wat een blaar ik op mijn voet heb opgedaan.

jij hebt handnerven op je voet

jij bent ECHT een aap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten

Wat betreft je twijfel tussen terra en lemon; incl. de onderhoudsdiscussie ... Ik persoonlijk zie liever lemon, als we dat hadden kunnen krijgen op de X3 ging ik ook zwaar getwijfeld hebben ... maar het probleem is dat mijn ouders geen tijd en geen passie genoeg hebben om elke paar maand het leder enorm te gaan onderhouden. Zelfs met het terracottaleder heb ik nu mijn handen vol om dat proper te houden, lemon ging dus echt niet te doen geweest zijn.
                Hm. Enerzijds zeg je "om elke paar maand" maar anderzijds zeg je dat je toch je handen vol hebt met het terracottaleder. "Om de paar maanden" lijkt me nochtans geen vreselijke opgave terwijl "handen vol hebben" eigenlijk een ander verhaal lijkt te vertellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                  jij hebt handnerven op je voet

jij bent ECHT een aap
                  Ja ik zag het ook

Nee ff serieus ik moet toegeven dat ik op mijn handen heb zitten lopen. Ik gaf dat niet graag toe Maar ik had mij nieuw schoenen gekocht en wou ze nog niet vuil maken

Comment

• Proficiat gTa, toch een verrassende keuze ! Waarom niet voor een 130i gegaan als fervente benzineliefhebber ? Het verschil in aanschaf is nu toch ook niet zoooo groot (maar 'm drinkt natuurlijk wat meer)...

Ik vind het wel een zalige uitvoering, en persoonlijk zou ik het interieurkleur nemen van de Z4 Mcoupé die op 't salon stond (ik dacht amaretto ?), die was echt lekker

Comment

• Pfffff Gilles,

Ik dacht dat je eindelijk eens voor een echte auto ging gaan... Een Volvo... Maar neen 't moest weer een BMW zijn... En dan nog een eentje

Persoonlijk vind ik de 1 reeks de lelijkste BMW ooit maar toch proficiat gewenst met de aankoop, 't is tenslotte jouw wagen en jij moet deze graag zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Proficiat gTa, toch een verrassende keuze ! Waarom niet voor een 130i gegaan als fervente benzineliefhebber ? Het verschil in aanschaf is nu toch ook niet zoooo groot (maar 'm drinkt natuurlijk wat meer)...

Ik vind het wel een zalige uitvoering, en persoonlijk zou ik het interieurkleur nemen van de Z4 Mcoupé die op 't salon stond (ik dacht amaretto ?), die was echt lekker
                        Ik denk eerst en vooral de bijkomende kosten + dat gTa wel net iets teveel km's maakt om als dagelijkse wagen géén diesel te kopen, klopt gTa ?

Comment

• Een 130i is financieel gezien niet interessant. Oké, de aankoopprijs valt in zekere zin nog mee ... maar de BIV, de gebruikskosten en vooral het waardeverlies doen 'm de nek om. Dan is een 525d goedkoper...

@ Bralo

Ja, de Volvo C30 wou ik graag, ik vind 'm superknap. Echter, z'n knappe looks konden z'n mankementen niet doen vergeten, en in all is zo'n BMW '1 de betere auto, vind ik.

Comment

Een 130i is financieel gezien niet interessant. Oké, de aankoopprijs valt in zekere zin nog mee ... maar de BIV, de gebruikskosten en vooral het waardeverlies doen 'm de nek om. Dan is een 525d goedkoper...
                            Telkens akkoord. Maar als pure autoliefhebber... (anders reed ik ook wel een diesel voor mijn werk, tegenwoordig zo'n 3000km/maand in de 4S ) ... mag het wat kosten, dat rijplezier

Comment

• Proficiat gTa, knappe wagen

Comment

• Proficiat, mooie wagen, schitterende kleur en interieur.

Ik zou enkel niet de persoon willen zijn die achter jou zit in die wagen , zal nogal krap zitten

Comment

@ Bralo

Ja, de Volvo C30 wou ik graag, ik vind 'm superknap. Echter, z'n knappe looks konden z'n mankementen niet doen vergeten, en in all is zo'n BMW '1 de betere auto, vind ik.
                                  Bedankt voor je antwoord Anyway toch proficiat met je aankoop!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Ja BMWMB, tegen gTa kan je gewoon niet winnen als het op woorden aankomt. Nu weet ik pas waarom ze hem tante noemen.

Proficiat met de aankoop, ik hoop dat je er 4 jaar lang veel plezier mag mee hebben.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                    Je bent er eentje schromelijk vergeten, zeg ik u!!!

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    't Was omdat jij niet letterlijk "congrats" hebt geschreven (ofwel heb ik er daarstraks over gelezen).
                                    En nog eentje

Comment

• Proficiat Gilles!
                                      Ik begon wel te vermoeden dat je een "ééntje" wou kopen. Erg knappe versie, alleen dat kleur van het leder lijkt me niet zo praktisch.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Overigens, gTa, ik woon in Maasmechelen (Limburg).

Comment

• Ook aan lightstorm proficiat natuurlijk !

En lightstorm, ga je de xenons nu nemen of niet?
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X