Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je bent er eentje schromelijk vergeten, zeg ik u!!!
Ja hij is er nog eentje vergeten hoor. En dan zeggen dat ik speciaal naar de markt ben geweest om wat citroentjes en limoenen te kopen, om hem wat extra vitamintjes te geven
Wat betreft je twijfel tussen terra en lemon; incl. de onderhoudsdiscussie ... Ik persoonlijk zie liever lemon, als we dat hadden kunnen krijgen op de X3 ging ik ook zwaar getwijfeld hebben ... maar het probleem is dat mijn ouders geen tijd en geen passie genoeg hebben om elke paar maand het leder enorm te gaan onderhouden. Zelfs met het terracottaleder heb ik nu mijn handen vol om dat proper te houden, lemon ging dus echt niet te doen geweest zijn.
Hm. Enerzijds zeg je "om elke paar maand" maar anderzijds zeg je dat je toch je handen vol hebt met het terracottaleder. "Om de paar maanden" lijkt me nochtans geen vreselijke opgave terwijl "handen vol hebben" eigenlijk een ander verhaal lijkt te vertellen.
Nee ff serieus ik moet toegeven dat ik op mijn handen heb zitten lopen. Ik gaf dat niet graag toe Maar ik had mij nieuw schoenen gekocht en wou ze nog niet vuil maken
Proficiat gTa, toch een verrassende keuze ! Waarom niet voor een 130i gegaan als fervente benzineliefhebber ? Het verschil in aanschaf is nu toch ook niet zoooo groot (maar 'm drinkt natuurlijk wat meer)...
Ik dacht dat je eindelijk eens voor een echte auto ging gaan... Een Volvo... Maar neen 't moest weer een BMW zijn... En dan nog een eentje
Persoonlijk vind ik de 1 reeks de lelijkste BMW ooit maar toch proficiat gewenst met de aankoop, 't is tenslotte jouw wagen en jij moet deze graag zien
Proficiat gTa, toch een verrassende keuze ! Waarom niet voor een 130i gegaan als fervente benzineliefhebber ? Het verschil in aanschaf is nu toch ook niet zoooo groot (maar 'm drinkt natuurlijk wat meer)...
Ja, de Volvo C30 wou ik graag, ik vind 'm superknap. Echter, z'n knappe looks konden z'n mankementen niet doen vergeten, en in all is zo'n BMW '1 de betere auto, vind ik.
Telkens akkoord. Maar als pure autoliefhebber... (anders reed ik ook wel een diesel voor mijn werk, tegenwoordig zo'n 3000km/maand in de 4S ) ... mag het wat kosten, dat rijplezier
Ja, de Volvo C30 wou ik graag, ik vind 'm superknap. Echter, z'n knappe looks konden z'n mankementen niet doen vergeten, en in all is zo'n BMW '1 de betere auto, vind ik.
Bedankt voor je antwoord Anyway toch proficiat met je aankoop!
Comment