Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Daarjuist deze mooie 1 gevonden.
120Da, 02/2006, Sg, zwart leder, Styling 217 18" . De prijs is er ook wel naar, bijna 38k
De foto's:
Ok. De kleurencombo is wat saai, maar voor de rest is 'ie à f. De velgen, xenon en opties maken het plaatje compleet. Enkel nog het '120d' logo eraf achteraan.Maar 38k vind ik nog altijd teveel voor een 1.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denniske Bekijk Berichten
Ok. De kleurencombo is wat saai, maar voor de rest is 'ie à f.
Buiten de automaat...
Voor de rest.. *lekker*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denniske Bekijk BerichtenDaarjuist deze mooie 1 gevonden.
120Da, 02/2006, Sg, zwart leder, Styling 217 18" . De prijs is er ook wel naar, bijna 38k
Maar 38k vind ik nog altijd teveel voor een 1.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenVan de 3deurs en Cabrio versie weten we het zeker dat die er komen. Over de Touring en Coupé versie hebben we niets meer gehoord. Ik ben er zeker van dat die 2 versies er nietmeer zullen komen, allesinds niet op deze E87 type.
Er komt btw ook een 123d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAmaai, voor dat geld tekende ik twee maanden geleden een bestelbon voor een nagelnieuwe 130i met M-Sportpakket, 18" wielen, leder, Performance line, Prof soundsystem,...1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Benz Bekijk BerichtenDe 3-deurs komt er, de coupé ook, maar de cabrio is totaal niet bevestigd
Er komt btw ook een 123d
4 of 6 cyl?
Vermogen? Koppel?Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denniske Bekijk BerichtenDaarjuist deze mooie 1 gevonden.
De foto's:
Ok. De kleurencombo is wat saai, maar voor de rest is 'ie à f. De velgen, xenon en opties maken het plaatje compleet. Enkel nog het '120d' logo eraf achteraan.Maar 38k vind ik nog altijd teveel voor een 1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Benz Bekijk BerichtenEr komt btw ook een 123d
Comment
-
Zou kunnen, die 123d is nog niet officieel, en er is nog niks geweten over de motor.
Ik gok echter niét op een sixpack, maar op een vierpitter. Eentje met twee turbo's die in serie staan, zoals de 535d, ofwel een ferm gekruide single-prop 2-liter à la Alpina D3 (misschien is het gewoon die motor zelfs).
Er komen geen andere zescilinders in de '1 dan de 130i en die eventuele 135i, naar 't schijnt. Bovendien : BMW verlaat haar 2,5-liter blokken, zelfs de 325d is een 3-liter, en die heeft "maar" 197pk, dus waarom zouden ze een 3-liter in de '1 dan zelfs maar 123d noemen? Kan allemaal wel, maar lijkt me erg onlogisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenDit bevestigd weer eens dat een jonge 2de hands geen interessante koop is. Voor deze prijs stel je toch terug een nieuwe voor
Ervaring leert dat een jonge tweedehands, met wat zoeken, en gescreend met kennis en ervaring, quasi altijd de betere koop is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZou kunnen, die 123d is nog niet officieel, en er is nog niks geweten over de motor.
.
Ik ga morgenochtend mijn interne post nog eens nalezen
keep you in charge!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten@ BMWMB: 38K voor 130i M-sportpakket + preformance line
... das toch heeel veel minder dan in de carconfigurator ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten@ BMWMB: 38K voor 130i M-sportpakket + preformance line
... das toch heeel veel minder dan in de carconfigurator ...
Dat was trouwens in de maand september. Toen was er ook net een actie met gratis metallic lak...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenDit bevestigd weer eens dat een jonge 2de hands geen interessante koop is. Voor deze prijs stel je toch terug een nieuwe voor
En voor alle duidelijkheid: ik vind die ook te duur. voor die prijs koop je wel iets anders1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denniske Bekijk BerichtenAls je in Duitsland gaat kijken...
En voor alle duidelijkheid: ik vind die ook te duur. voor die prijs koop je wel iets anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDeze niet, neen. Maar je moet een uilskuiken zijn om dát geld te betalen voor die auto.
Ervaring leert dat een jonge tweedehands, met wat zoeken, en gescreend met kennis en ervaring, quasi altijd de betere koop is.
Comment
Comment