Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
    Die driedeurs heeft wel onwaarschijnlijk lang op zich laten wachten dan. Zeker dat die er nog komt?
    Van een Cabrio en een Coupé hebben we ook niet veel meer gehoord. Waren dat slechts geruchten?
    Van de 3deurs en Cabrio versie weten we het zeker dat die er komen. Over de Touring en Coupé versie hebben we niets meer gehoord. Ik ben er zeker van dat die 2 versies er nietmeer zullen komen, allesinds niet op deze E87 type.

Comment

• Die touring en de coupé "spypics" waren trouwens photoshops, BMW heeft 't ook nooit over een '1 touring gehad, b.v. De pérs wel, omdat dat verkoopt...

Comment

• Daarjuist deze mooie 1 gevonden.
        120Da, 02/2006, Sg, zwart leder, Styling 217 18" . De prijs is er ook wel naar, bijna 38k
        De foto's:

Ok. De kleurencombo is wat saai, maar voor de rest is 'ie àf. De velgen, xenon en opties maken het plaatje compleet. Enkel nog het '120d' logo eraf achteraan. Maar 38k vind ik nog altijd teveel voor een 1.
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denniske Bekijk Berichten

Ok. De kleurencombo is wat saai, maar voor de rest is 'ie àf.

Buiten de automaat...

Voor de rest.. *lekker*

Comment

• er mocht wel een M pack of een aero Pack op voor deze prijs

Comment

Daarjuist deze mooie 1 gevonden.
              120Da, 02/2006, Sg, zwart leder, Styling 217 18" . De prijs is er ook wel naar, bijna 38k
              Maar 38k vind ik nog altijd teveel voor een 1.
              Amaai, voor dat geld tekende ik twee maanden geleden een bestelbon voor een nagelnieuwe 130i met M-Sportpakket, 18" wielen, leder, Performance line, Prof soundsystem,...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Van de 3deurs en Cabrio versie weten we het zeker dat die er komen. Over de Touring en Coupé versie hebben we niets meer gehoord. Ik ben er zeker van dat die 2 versies er nietmeer zullen komen, allesinds niet op deze E87 type.
                De 3-deurs komt er, de coupé ook, maar de cabrio is totaal niet bevestigd

Er komt btw ook een 123d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Amaai, voor dat geld tekende ik twee maanden geleden een bestelbon voor een nagelnieuwe 130i met M-Sportpakket, 18" wielen, leder, Performance line, Prof soundsystem,...
                  Ik zou ook wel weten wat kiezen ...
                  1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benz Bekijk Berichten
                    De 3-deurs komt er, de coupé ook, maar de cabrio is totaal niet bevestigd

Er komt btw ook een 123d
                    123d? dat is het eerste wat ik ervan hoor? Verklaar u nader!
                    4 of 6 cyl?
                    Vermogen? Koppel?
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Daarjuist deze mooie 1 gevonden.
                      De foto's:

Ok. De kleurencombo is wat saai, maar voor de rest is 'ie àf. De velgen, xenon en opties maken het plaatje compleet. Enkel nog het '120d' logo eraf achteraan. Maar 38k vind ik nog altijd teveel voor een 1.
                      Dit bevestigd weer eens dat een jonge 2de hands geen interessante koop is. Voor deze prijs stel je toch terug een nieuwe voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benz Bekijk Berichten
                        Er komt btw ook een 123d
                        Een zescilinder-diesel zeker ?

Comment

• Zou kunnen, die 123d is nog niet officieel, en er is nog niks geweten over de motor.

Ik gok echter niét op een sixpack, maar op een vierpitter. Eentje met twee turbo's die in serie staan, zoals de 535d, ofwel een ferm gekruide single-prop 2-liter à la Alpina D3 (misschien is het gewoon die motor zelfs).

Er komen geen andere zescilinders in de '1 dan de 130i en die eventuele 135i, naar 't schijnt. Bovendien : BMW verlaat haar 2,5-liter blokken, zelfs de 325d is een 3-liter, en die heeft "maar" 197pk, dus waarom zouden ze een 3-liter in de '1 dan zelfs maar 123d noemen? Kan allemaal wel, maar lijkt me erg onlogisch.

Comment

Dit bevestigd weer eens dat een jonge 2de hands geen interessante koop is. Voor deze prijs stel je toch terug een nieuwe voor
                            Deze niet, neen. Maar je moet een uilskuiken zijn om dát geld te betalen voor die auto.

Ervaring leert dat een jonge tweedehands, met wat zoeken, en gescreend met kennis en ervaring, quasi altijd de betere koop is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Zou kunnen, die 123d is nog niet officieel, en er is nog niks geweten over de motor.
                              .

Ik ga morgenochtend mijn interne post nog eens nalezen

keep you in charge!

Comment

• @ BMWMB: 38K voor 130i M-sportpakket + preformance line
                                ... das toch heeel veel minder dan in de carconfigurator ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                  @ BMWMB: 38K voor 130i M-sportpakket + preformance line
                                  Ik vind het ook nogal weinig. De waarde van de opties bedraagt amper 4000 euro, maar het kan niet anders dan dat hij de korting reeds ingecalculeerd heeft. Als hij dan ook niet veel of geen andere opties heeft genomen dan wat hierboven vermeld ...
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                                    @ BMWMB: 38K voor 130i M-sportpakket + preformance line
                                    Toch is het zo. Dat was wel de prijs na korting hé...

Dat was trouwens in de maand september. Toen was er ook net een actie met gratis metallic lak...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Als je in Duitsland gaat kijken...
                                      En voor alle duidelijkheid: ik vind die ook te duur. voor die prijs koop je wel iets anders
                                      1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Als je in Duitsland gaat kijken...
                                        En voor alle duidelijkheid: ik vind die ook te duur. voor die prijs koop je wel iets anders
                                        Gewoon een nieuwe 120d met dezelfde optie's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Deze niet, neen. Maar je moet een uilskuiken zijn om dát geld te betalen voor die auto.

Ervaring leert dat een jonge tweedehands, met wat zoeken, en gescreend met kennis en ervaring, quasi altijd de betere koop is.

Tegen je zo eentje gevonden hebt, zijn ze al verkocht. Ze zitten er niet dik tussen hoor, of hij moet kaal uitgerust zijn of er hangt een geurtje aan, dat mensen er tenslote toch nog omheen lopen

Comment

Working...
                                          X