Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb op een site www.abrieb.de een powerbox gevonden om de 120d te tunen tot 205pk. Is een dergelijk systeem te betrouwen. ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stig
      Ik heb op een site www.abrieb.de een powerbox gevonden om de 120d te tunen tot 205pk. Is een dergelijk systeem te betrouwen. ?
      Kort en krachtig:
      NEEN...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Kort en krachtig:
        NEEN...
        En gaan we dan nu de gebrainwashte uitleg van Heinz krijgen over het verschil tussen 'maatwerktuning' en 'powerboxen'

Comment

• Maar er is wél iets van aan...

Zowiezo, een site waarop ze foto's plaatsen van een madam in laklederen legging en "chiptuning" op 'r kont schrijven, vertrouw ik al helemaal niet. En iets serieuzer : "levenslange garantie", tsjah, op het doosje waarin de chip zit misschien, maar voor de rest... ? Ik zou 't ook niet doen.

Comment

• Er staat toch ook nergens dat ze levenslange garantie op de auto geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
              Er staat toch ook nergens dat ze levenslange garantie op de auto geven
              Neen, maar ze suggereren (voor de minder snuggere consument, althans) iets alsof er garantie wordt gegeven op de motor. Dat ze garantie geven op hun boxje, mij goed. Maar dat maakt geen zak uit. Daar dan zo mee te koop lopen, en ook de kwaliteit van de site b.v. erbij betrekkend ... ziet me er maar een dubieus dingetje uit.

Comment

• Is het niet zo dat veel merken levenslange garantie geven op het motorblok?
                Het ding is gewoon dat als er iets is aan een auto dat nooit stuk gaat, dan is het het motorblok. De kleppen, zuigers, allerlei riemen, sturing, pompjes assen (ook zeldzaam) en pakkingen zijn de pijnpunten.

Comment

• Heeft er iemand foto's van een 1-serie in het zilver met meegespoten aanbouwdelen en styling 142 velgen?

Op mobile.de etc staan er genoeg maar dat zijn allemaal zo'n kleine fotos.

Comment

• Comment

• Comment

• En nu weer de juiste.

Comment

• Comment

• Beetje verlaagd?

Comment

• Dit is ook een schoontje, staat trouwens te koop voor 29900€ met 3500km

Last edited by ; 12/10/2006, 20:47.

Comment

• Video

http://video.m6.fr/player/test_frame...8&position=x04

Comment

• Ik configde net een 130i met M-sportpakket en in het rood.

Moet zeggen dat de computersim er lekker uitzag.
                                  Heeft er per toeval iemand foto's van een rode 1 met sportpakket ?

thx

Comment

• wanneer komt de 1 driedeurs eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                      wanneer komt de 1 driedeurs eigenlijk?
                                      Ik verwacht dat hij in Geneve staat samen met de E93 (3-Reeks Cabrio), dus tegen komende lente bij de dealer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                        Heeft er per toeval iemand foto's van een rode 1 met sportpakket ?

Last edited by GregV; 21/10/2006, 13:06.

Comment

• Hmmmmmmmm

Ik zou hem in het echt moeten zien alvorens ik hem zou bestellen denk ik ...
                                          hij toont donkerder in de carconfig... veel lekkerder dan zoals hij hier staat ...

Comment

Working...
                                          X