Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag bij het terugrijden vanaf de kust een camion vol met 1-series gezien. Stonden enkele pracht exemplaren op. Ik had het M sportpack nog nooit gezien in real life in de kleur van mn wagen (Sparkling graphite) en vond het echt schitterend. Het ongespoten deel achteraan steekt niet af in dit kleur. Met deze bumpers ziet hij er eigenlijk toch een stuk stoerder uit.
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dirkske007
      Leuke tussenoplossing.
      Al zou ik het schermpje wel iets te klein vinden.
      En als het héél warm is in de zomer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
        Die ene luchtmond minder zal je geen extra zweetdruppel opleveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
          Die ene luchtmond minder zal je geen extra zweetdruppel opleveren.
          De ene mens voelt zich heter dan de andere

Comment

Ik gebruik die ventilatiemonden zelden tot nooit. Staat steeds op de voorruit, dus dat kan me geen flikker schelen

Comment

• Amai, gelijk op die camion zie ik de 1-serie meer en meer zitten!
              2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
              2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

De ene mens voelt zich heter dan de andere
                Van nature al heet mss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                  Van nature al heet mss?

Voila..

Comment

• zo'n 1serie met M pakket in het zilver net als op die vrachtwagen is echt om te smullen,spijtig dat je die bijna nooit ziet rondrijden hier in Belgie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                      zo'n 1serie met M pakket in het zilver net als op die vrachtwagen is echt om te smullen,spijtig dat je die bijna nooit ziet rondrijden hier in Belgie
                      Bedoel je die witte...?
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Bedoel je die witte...?
                        haha ik dacht dat die zilver was maar nu zie ik dat het een witte is

Comment

• Ik ben net met de 118d bij de bandencentrale geweest omdat één van mijn achterbanden lek was. Met die Runflats is dat natuurlijk minder een probleem. Effe terug oppompen, en ik kon weer bollen, maar na 2 dagen was de band weer plat. Met deze runflats blijft er steeds 1kg druk in de band...

OK, dat terzijde... Wat was echter de grote verrassing. Ik heb nu 12000km gereden en mijn banden zijn al versleten... Echt waar. Aan de buitenranden van het loopvlak is er nog genoeg profiel, maar in het midden zit ik al aan de minimum toegelaten groefdiepte...

Volgens de bandenboer is dit normaal voor runflats. Dat wordt mij een kostelijke grap. Met de 530d heb ik ook runflats, en daar doe ik ongeveer 30000km mee. Wel moet ik zeggen dat ik met de 530d veel lange afstanden aan constante snelheid doe, terwijl met de 1 meestal maar wat rond de kerketoren wordt gereden...

Zijn er hier nog met runflats die deze snelle slijtage ondervinden?
                          OO 00 OO

Comment

Ik hoop van niet. Ik zit nu aan 9.000 km en voorlopig zien de banden er nog heel goed uit eigenlijk.

Maar met jouw 1'tje wordt goed doorgereden zeker hé, gezien het verbruik redelijk hoog is?

Comment

• Met mijn voorste banden, doe ik ook maar 20.000 km. Ook omdat ik er zelden mee op de autostrade kom. Wel geen runflats uiteraard.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Op die camion twee 130i's! Waar moest die camion heen? Zou de 130i dan toch nog redelijk goed verkopen? Ik kan het moeilijk geloven.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik ben net met de 118d bij de bandencentrale geweest omdat één van mijn achterbanden lek was. Met die Runflats is dat natuurlijk minder een probleem. Effe terug oppompen, en ik kon weer bollen, maar na 2 dagen was de band weer plat. Met deze runflats blijft er steeds 1kg druk in de band...

OK, dat terzijde... Wat was echter de grote verrassing. Ik heb nu 12000km gereden en mijn banden zijn al versleten... Echt waar. Aan de buitenranden van het loopvlak is er nog genoeg profiel, maar in het midden zit ik al aan de minimum toegelaten groefdiepte...

Volgens de bandenboer is dit normaal voor runflats. Dat wordt mij een kostelijke grap. Met de 530d heb ik ook runflats, en daar doe ik ongeveer 30000km mee. Wel moet ik zeggen dat ik met de 530d veel lange afstanden aan constante snelheid doe, terwijl met de 1 meestal maar wat rond de kerketoren wordt gereden...

mijn auto heeft al 11 500 km en men banden zijn nog zo goed als nieuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                    Op die camion twee 130i's! Waar moest die camion heen? Zou de 130i dan toch nog redelijk goed verkopen? Ik kan het moeilijk geloven.
                                    Onze BMW-verdeler beweert er toch al verschillende verkocht te hebben. Het zullen zeker geen grote aantallen zijn, maar er zullen heel zeker liefhebbers te vinden zijn voor deze wagen.

Onze verkoper zei dat de 130i meestal als tweede wagen wordt gekocht. Begrijpelijk vind ik dus wel. Een compacte en toch redelijk ruime auto voor de vrouw om gaan te winkelen en de kinderen van en naar het school te brengen. Als vaderlief zijn eerder saaie 530d beu is gereden, dan kan hij in z'n vrije tijd zich eens uitleven met de 130i...

*slaat zichzelf in het gezicht*

Stop met dromen BMWMB...
                                    OO 00 OO

Comment

• Komaan David, verkopen die handel Volgens mij moet je eens wat dikwijlder je bandenspanning controleren (ofwel zijn die bandjes al kaal doordat er iemand met een erg sportieve rijstijl met die 1 rijd... Snel! Zeg tegen je vrouw dat ze rustig moet rijden )

Comment

Onze BMW-verdeler beweert er toch al verschillende verkocht te hebben. Het zullen zeker geen grote aantallen zijn, maar er zullen heel zeker liefhebbers te vinden zijn voor deze wagen.

Onze verkoper zei dat de 130i meestal als tweede wagen wordt gekocht. Begrijpelijk vind ik dus wel. Een compacte en toch redelijk ruime auto voor de vrouw om gaan te winkelen en de kinderen van en naar het school te brengen. Als vaderlief zijn eerder saaie 530d beu is gereden, dan kan hij in z'n vrije tijd zich eens uitleven met de 130i...

*slaat zichzelf in het gezicht*

Stop met dromen BMWMB...

Kan. Ofwel een liefhebber, hoewel ik zelf eerder voor een 330i zou opteren. Dan nog een Opel Astra Break CDTI of zo erbij (voor de vrouw). Die kan dan eventueel ook dienen voor een langere rit.
                                        Ach ja. In dat geval kan een 130i natuurlijk net zo goed. Of een Z4.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• zie ik da nu goed? Ik denk dat die lading bestemd is voor het VK. 't lijkt alsof het stuur aan de rechterkant zit.

Comment

Working...
                                          X