Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door X5
    Vandaag een zwarte 1 met Blacklines gezien. Niet mis vond ik.





    En hij had een rood lederen interieur. Nieuw kleurtje want op de CC is daar nog niets van terugtevinden.


    Hij was helemaal mijn smaak. Zwart met rood interieur. De mooiste originele niet M velgen voor een 1. En die blackline pinkers onderscheiden je toch wat van de rest.

    In Leuven weet ik eentje staan in 't zilvergrijs, ook met die velgen, met de blacklines, maar met een dakspoilertje ... Heel erg leuk, en zéér mooi !
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

    Comment


    • M-kit

      Heb een paar foto's gevonden van een rode 120d met M-kit en best wel bijpassende velgen voor op den 1.

      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by ; 19/12/2005, 18:48.

      Comment


      • 'Ie moet waarschijnlijk gedacht hebben "Hey ik koop een auto in dezelfde kleur als m'n garagepoort."

        Ik vind 't niet zo bijster knap, en die zwarte lijn (met zilveren biesje) over de zijkant is affreus.

        Comment


        • Waarom toch andere velgen leggen. Die originele 18" velgen van het M-Sportpakket zijn toch veel origineler en mooier.

          En die zwart/grijze lijn, waarvoor dient die eigenlijk...?
          OO 00 OO

          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

          Comment


          • Ik vind het best mooi !
            Alleen die streep is inderdaad overbodig...

            Comment


            • Zo lijkt hij zelfs snel te gaan als hij stil staat. Ik kan er wel inkomen. *kots kots*

              Comment




              • Nu valt het mij op. Normaal is die achterbumper bij een M Sportpack niet meegespoten. Maar bij Van Avondt in Jette staat een 118d in Le Mans blauw met meegespoten M achterbumper. Een heel pak knapper eigenlijk.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Waarom toch andere velgen leggen. Die originele 18" velgen van het M-Sportpakket zijn toch veel origineler en mooier.

                  En die zwart/grijze lijn, waarvoor dient die eigenlijk...?
                  18" velgen zijn optie. Standaard heeft het M Sportpack 17" velgen.

                  Comment


                  • Dat rood met dat zwart en wit lijntje doet een beetje denken aan de Evo VI Tommi Makinen edition!

                    Comment


                    • HERVERKOOPWAARDE 130i even hoog als 120d??????

                      STELLING:
                      als ik een optielijstje samenstel
                      comfort-gericht,
                      geen Mpack, wel dikste velgen,
                      dan kom ik voor een 130i op 42.000,-
                      en een 120d op 41.000 (MET automaat),
                      DUS even duur,

                      VRAAG 1
                      alleen de herverkoopwaarde van een 130 kan ik moeilijk inschatten,
                      iemand ervaring met herverkoop van kleine BMW's met de 3.0i-motor???

                      VRAAG 2
                      welke zou ik best kopen?
                      volgende gegevens;
                      ik rij +/-15.000km/jaar, vrije keuze bedrijfswagen, tankkaart,
                      doch; imago-gevoelig beroep ('k kan me niet permiteren een
                      porsche of iets dergelijks te kopen...(wel privé; en dat zal ook gebeuren...)

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
                        STELLING:
                        als ik een optielijstje samenstel
                        comfort-gericht,
                        geen Mpack, wel dikste velgen,
                        dan kom ik voor een 130i op 42.000,-
                        en een 120d op 41.000 (MET automaat),
                        DUS even duur,

                        VRAAG 1
                        alleen de herverkoopwaarde van een 130 kan ik moeilijk inschatten,
                        iemand ervaring met herverkoop van kleine BMW's met de 3.0i-motor???

                        VRAAG 2
                        welke zou ik best kopen?
                        volgende gegevens;
                        ik rij +/-15.000km/jaar, vrije keuze bedrijfswagen, tankkaart,
                        doch; imago-gevoelig beroep ('k kan me niet permiteren een
                        porsche of iets dergelijks te kopen...(wel privé; en dat zal ook gebeuren...)

                        Een 120d zal je héél wat makkelijker verkocht krijgen dan de 130i. Tenzij de reglementering sterk wijzigt, maar dat zal nog niet te snel gebeuren.

                        Ik zou de benzine nemen, meer rijplezier, je hebt een tankkaart dus die meerkost is er niet.

                        130i: 1239 BIV, € 644,95 verkeersbelasting, 15000km aan 10l /100km= 1500l aan 1.34 voor het moment: 2010

                        120i: , 495€ € 437,27 verkeersbelasting, 15000km aan 7l/100km= 1050l aan 1€ voor het moment: 1050

                        De 120i is dus duidelijk goedkoper... maar de 130i zal leuker zijn

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
                          STELLING:
                          als ik een optielijstje samenstel
                          comfort-gericht,
                          geen Mpack, wel dikste velgen,
                          dan kom ik voor een 130i op 42.000,-
                          en een 120d op 41.000 (MET automaat),
                          DUS even duur,

                          VRAAG 1
                          alleen de herverkoopwaarde van een 130 kan ik moeilijk inschatten,
                          iemand ervaring met herverkoop van kleine BMW's met de 3.0i-motor???

                          VRAAG 2
                          welke zou ik best kopen?
                          volgende gegevens;
                          ik rij +/-15.000km/jaar, vrije keuze bedrijfswagen, tankkaart,
                          doch; imago-gevoelig beroep ('k kan me niet permiteren een
                          porsche of iets dergelijks te kopen...(wel privé; en dat zal ook gebeuren...)
                          De kans is groot dat je patron z'n wenkbrauwen zal fronsen als 'ie ziet dat jij met een 265 pk krachtig en 12 liter slurpend ding aan komt draven als bedrijfswagen. Kans is groot dat dat 'n "njet" wordt.
                          Ook het waardeverlies voor zo'n auto is, zeker in België, beduidend groter dan bij een 120d. Anderzijds, omdat opties nog véél sneller hun waarde verliezen (enkel airco, metaalkleur, navigatiesysteem, en in mindere mate leder en een schuifdak houden hun waarde), zal dat met die 120d dus niet veel anders gesteld zijn.

                          Ikzelf zou een 130i nemen. Je moet zot zijn om zo'n lekker ding te laten staan, zeker als de twee grootste obstakels (verbruik + inschrijving/tax) door je werkgever worden aangepakt. Moet je 'm zelf verzekeren, of komt 'ie met door de werkgever betaalde groene kaart ?

                          Comment


                          • Vind best knap in't rood.

                            Comment


                            • alles is betaald,
                              alleen het gezever en gezeik krijg ik er ook bij,
                              ma bon,
                              eerdere voorstellen waren cayman(te klein), C4S(te vroeg, tijd komt nog), RRsport (door mij geweigerd), mini (te gevaarlijk, slechte crashtests),...

                              't zal uiteindelijk iets ala mercedes R320d worden,
                              ma we dromen wa over iets snellers
                              'k rij nu RR '99 2.5 DSE,
                              (en een morgan 4/4 4seater bij de hand voor de fun)

                              Comment


                              • Die rode!

                                Idd, die lijn zou ik ook weg laten, maar de rest is knap.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
                                  alles is betaald,
                                  alleen het gezever en gezeik krijg ik er ook bij,
                                  ma bon,
                                  eerdere voorstellen waren cayman(te klein), C4S(te vroeg, tijd komt nog), RRsport (door mij geweigerd), mini (te gevaarlijk, slechte crashtests),...

                                  't zal uiteindelijk iets ala mercedes R320d worden,
                                  ma we dromen wa over iets snellers
                                  'k rij nu RR '99 2.5 DSE,
                                  (en een morgan 4/4 4seater bij de hand voor de fun)
                                  Dus, je gaat zowat zéker voor een BMW '1 ? Geen andere auto ?

                                  Dan zou ik zéker de 130i nemen. Niet twijfelen. En als je twijfelt : lees m'n testverslagje 'es. En als dat niet helpt : ga 'm testrijden. En als je klaar bent daarmee, luister dan 'es naar een 120d.

                                  Zo. BMW België weer een 130i helpen verkopen.




                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Fastworld
                                    Heb een paar foto's gevonden van een rode 120d met M-kit en best wel bijpassende velgen voor op den 1.

                                    Ik begin iets met rode auto's te hebben

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Fastworld
                                      Heb een paar foto's gevonden van een rode 120d met M-kit en best wel bijpassende velgen voor op den 1.

                                      Oh neen, en dan nog dat zwarte streepje erop,

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
                                        alles is betaald,
                                        alleen het gezever en gezeik krijg ik er ook bij,
                                        ma bon,
                                        eerdere voorstellen waren cayman(te klein), C4S(te vroeg, tijd komt nog), RRsport (door mij geweigerd), mini (te gevaarlijk, slechte crashtests),...

                                        't zal uiteindelijk iets ala mercedes R320d worden,
                                        ma we dromen wa over iets snellers
                                        'k rij nu RR '99 2.5 DSE,
                                        (en een morgan 4/4 4seater bij de hand voor de fun)
                                        Ik vind het verschil wat groot, enerzijds kleine wagens (mini, BMW 1 Cayman), anderzijds grote wagens RRsport, R-klasse.
                                        Het feit dat je nu een RR '99 rijdt en het feit dat je toch een porsche als funwagen wilt zou ik opteren voor een meer ruimere wagen als bedrijfswagen en dus richting de grotere wagens gaan.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
                                          alles is betaald,
                                          alleen het gezever en gezeik krijg ik er ook bij,
                                          ma bon,
                                          eerdere voorstellen waren cayman(te klein), C4S(te vroeg, tijd komt nog), RRsport (door mij geweigerd), mini (te gevaarlijk, slechte crashtests),...

                                          't zal uiteindelijk iets ala mercedes R320d worden,
                                          ma we dromen wa over iets snellers
                                          'k rij nu RR '99 2.5 DSE,
                                          (en een morgan 4/4 4seater bij de hand voor de fun)

                                          Amai jij springt ook wel ferm tss de marktsegmenten

                                          Van een rasechte sportwagen op een terreinwagen, over een bochtenklevende stadsmus naar een veredelde golf.

                                          Als je baas het toelaat, en jij moet er geen 'boke' minder door eten, zou ik ook voor de 130i gaan! No doubt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X