Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu, ik haal 'm toch zowiezo jong tweedehands uit Duitsland, dus dan kan ik nog zien of ik geen 325i touring of 330i touring vind die me evenveel of meer aanstaat. Wordt moeilijk, toch, want de E90/E91 is niet echt m'n favoriet. Ik zie dan bijna liever een eentje. Maar ach, ook een blauwe E91 met M Pack zou ik wel lusten.
Dat je hem mooi kan uitrusten en je er verder ingeraakt sluit ik niet uit. maar je zit wel met een kleinere wagen, en dus toch iets minder mogelijkheden. (op reis gaan, gaan marderen)
Dat je hem mooi kan uitrusten en je er verder ingeraakt sluit ik niet uit. maar je zit wel met een kleinere wagen, en dus toch iets minder mogelijkheden. (op reis gaan, gaan marderen)
Da's waar.
Maar ik ga misschien 20 keer Marderen per jaar (of minder), en ga een keer of 4 op reis per jaar. Dat laatste geschiedt meestal met 2 personen (ikzelf incluis), en ik ging ook perfect op reis met LBT of TBT. En m'n R/C stuff geraakt heus ook wel in een eentje.
geen probleem hoor, waren maar voorbeeldjes die ik aanhaalde
maar ik persoonlijk zou nu voor een break of zelfs suv gaan. puur persoonlijk natuurlijk, en ik voel me waarschijnlijk ook al meer huismus dan u
Maar ik ga misschien 20 keer Marderen per jaar (of minder), en ga een keer of 4 op reis per jaar. Dat laatste geschiedt meestal met 2 personen (ikzelf incluis), en ik ging ook perfect op reis met LBT of TBT. En m'n R/C stuff geraakt heus ook wel in een eentje.
IK snap wel wat wat je zoekt in een auto, je wil alle opties die je wil, power enz.. maar ik zou dat toch nooit zo kiezen : voor dat geld heb je bijna een 52O full option met uw favoriete leder. Ok je gaat er geen sprints mee winnen maar op de autostrade ga je toch ook vlot voorruit kunnen. Ik vind de uitstraling van een 5 zoveel groter. Nu ja ik rij al 2O jaar 5, ik zou het niet meer gewoon worden denk ik. AL heb je dan alle luxe en rij je iedereen in flarden.
puur persoonlijk natuurlijk, en ik voel me waarschijnlijk ook al meer huismus dan u
Inderdaad, gij babbelt te pas en te onpas over koters, terwijl ik nog steeds aan 't denken ben welke hete rechtenstudente ik 'es ga binnendraaien op de volgende studentenfuif.
Inderdaad, gij babbelt te pas en te onpas over koters, terwijl ik nog steeds aan 't denken ben welke hete rechtenstudente ik 'es ga binnendraaien op de volgende studentenfuif.
Nog zoiets, een 5 is heel hetestudentinachterbankvriendelijk
IK snap wel wat wat je zoekt in een auto, je wil alle opties die je wil, power enz.. maar ik zou dat toch nooit zo kiezen : voor dat geld heb je bijna een 52O full option met uw favoriete leder. Ok je gaat er geen sprints mee winnen maar op de autostrade ga je toch ook vlot voorruit kunnen. Ik vind de uitstraling van een 5 zoveel groter. Nu ja ik rij al 2O jaar 5, ik zou het niet meer gewoon worden denk ik. AL heb je dan alle luxe en rij je iedereen in flarden.
In zekere zin denk ik ook zo ... maar 't rijplezier primeert toch, bij mij. En no offence maar ... een 520d is no match whatsoever voor een 130i. De E60/E61 rijdt niet meer zoals de BMW's vroeger reden ('t is de eerste BMW die niet meer zo sportief rijdt als z'n voorganger, op de '7 na dan misschien), en ik kan me er moeilijk in vinden. Ik rijd quasi altijd alleen in m'n kar, en m'n hart klopt voor sensuele techniek en testosteron- en adrenaline-opzwepende sportieve kracht. Wat zit ik dan in zo'n 520d touring te pleuren ? Ik zie me dan liever in een 130i zitten.
Denk ik. Eerst testritje, en dan nog 2 jaar wachten.
Nog zoiets, een 5 is heel hetestudentinachterbankvriendelijk
Dat is elke auto, en de kleinere nog meer. Hoe benepener ze zitten, hoe blijer ze zijn als je ze uit je auto laat als je thuis bent aangekomen. Ze zijn dan nóg zo actief/sportief.
Wrijf het er nog maar eens in dat ik veel te vlug geringd ben
twas van moeten, ik had dan eentje gevonden die mij graag zag, dus kon ik ze niet meer laten gaan.
enkel sex is ook niet alles
wat zeg ik nu?
*klet*
Wordt wakker Wim
Op dit moment ben ik aan 't zoeken naar een commercieel ingestelde, werkgrage jongedame met knap snoetje, die bij me wil intrekken en voor niks "samen in onze zaak" voor me loketwerk wil doen.
Ok gta ik snap je doelstelling Als het een touring moet zijn dan haak ik ook af. Mijn vrouw haat tourings niks aan te doen. Ik kan ze nog verdragen maar je bent met 2
Maar dan toch maar een 3 touring nieuw model. Ook veel uitstraling. Een 1 is een erg eigenwijs model. Low profile maar wel rijplezier: daar volg ik je wel in. Nu ik koop voor gemiddeld 7 jaar een auto. Je bent wel geslachtsrijp e, je kan makkelijk met 2 kotters zitten in 4jaar Ok we wijken af
'k stond dernet in de gazettenwinkel en de KoopWijzer van Autogids lag daar.
'k heb rap ff gebladerd en bij de 120d (163pk-versie) stond de minpunten de trekkracht!
Bij de pluspunten stond wel weer de verhouding prijs/prestatie (voor zover ik mij kan herinneren).
Het hele artikel heb ik niet (kunnen) lezen Iemand die de KW thuis heeft liggen?
Ik dacht dat ze altijd zo te spreken waren over de motor die in de 120d ligt?!
'k kan er niet meer aan uit
Comment