Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die is echt af, lekker motortje erin en een zalig M pack

Comment

• BMW 130i in black

Ik heb eens de 130i in Photoshop bewerkt.
      Een donker kleurtje en de 'grijze plastic' achteraan ook in koetswerkkleur.

Voor:

Na:

Comment

• ik zou zeggen, het is knapper... maar langs de andere kant oogt hij dan weer zo "gewoon"
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Deze foto's heeft Peterke in het Topic 'Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!' gepost, enkele dagen geleden.

Toch vond ik het de moeite om ze te kopiëren en ook in dit topic te plaatsen.

Ik vind de velgen ongelooflijk mooi voor de BMW 1...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De prijs voor deze velgen volgens de BBS website: €388 per stuk in zilver gelakte uitvoering en € 502 in gepolierde uitvoering. De prijs van de antraciet uitvoeing heb ik niet gevonden.

Voor een stel velgen en degelijke banden betaal je ongeveer €2400

Incl. een verlaagde ophanging zal dat € 2700 zijn... (krapt eens in de haren)...
            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker
              geen conurrentie voor een a3, sorry maar imo trekt die 1 op niks, en dan zeker deze blauwe, wat heeft die grijze lap plastic daar langs achter te zoeken? no offence maar tis niet omdat het BMW is dat ge het moet goe vinden he.
              Inderdaad,de A3 rijd stukken beter dan de 1 géén twijfel mogelijk!Daar in boven is de A3 binnen in zowel qua layout en instrumentenbord de referentie!De BMW1tje kan er gewoonweg niet aan tippen ocharme maar een brandstofmeter er was zelfs géén plaats voor een dansende verbruiksmeter.Ook qua interieurruimte is de A3 stukken beter hoofd en beenruimte in overvloed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                Inderdaad,de A3 rijdt stukken beter dan de 1 géén twijfel mogelijk!Daar in boven is de A3 binnen in zowel qua layout en instrumentenbord de referentie!De BMW1tje kan er gewoonweg niet aan tippen ocharme maar een brandstofmeter er was zelfs géén plaats voor een dansende verbruiksmeter.Ook qua interieurruimte is de A3 stukken beter hoofd en beenruimte in overvloed.
                NO, maar heb je de 1 al gereden?

Ik de A3 nog niet, dus kan ik niet mee speken, maar de 1 rijdT subliem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                  NO, maar heb je de 1 al gereden?

Ik de A3 nog niet, dus kan ik niet mee speken, maar de 1 rijdT subliem.
                  Ja,allebei 116i en A3 1.9Tdi s-line,die 1 heeft een vreselijke en erg beenharde achterophanging zeer slecht voor mijne rug!Die A3 rijdt gewoonweg subliem en zelfs met sportophanging niet te hard maar wel sportief!

Comment

Inderdaad,de A3 rijd stukken beter dan de 1 géén twijfel mogelijk!Daar in boven is de A3 binnen in zowel qua layout en instrumentenbord de referentie!De BMW1tje kan er gewoonweg niet aan tippen ocharme maar een brandstofmeter er was zelfs géén plaats voor een dansende verbruiksmeter.Ook qua interieurruimte is de A3 stukken beter hoofd en beenruimte in overvloed.
                    Dat de A3 stukken beter rijdt dan de A3 is overdreven.
                    De vraag is wat je wil van een wagen... Ik heb zelf ook met beide wagens gereden, en moet concluderen dat de 1 sportiever rijdt. De Audi is qua ophanging iets comfortabeler. Wat het binnengeluid betreft is de BMW wel stiller dan de Audi, zeker als we over de diesels spreken die stiller en aangenamer zijn dan de tdi's van Audi.

Over het esthetische kan niet gediscussieerd worden...

Wat de verbruiksmeter betreft... die is nu lekker digitaal...

Wat de binnenruimte betreft is de Audi inderdaad de winnaar.

Laat het ons zo stellen: de BMW is een echte drivers car. De Audi is meer de stijlvolle wagen voor de brave huisvader...
                    OO 00 OO

Comment

Ja,allebei 116i en A3 1.9Tdi s-line,die 1 heeft een vreselijke en erg beenharde achterophanging zeer slecht voor mijne rug!Die A3 rijdt gewoonweg subliem en zelfs met sportophanging niet te hard maar wel sportief!
                      Jij klaagt nu al over je rug, en je bent zelfs jonger dan mij...
                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Jij klaagt nu al over je rug, en je bent zelfs jonger dan mij...
                        Alléé prijs jouw gelukkig!Rugletsel opgelopen een paar jaar geleden tijdens het uitvoeren van mijn job (bouwsector)jammergenoeg is dit een blijvend probleemken,dus harde schokken in de wagen voel ik duidelijk goed dus geef mij maar een wagen voor de brave huisvader!

Comment

Laat het ons zo stellen: de BMW is een echte drivers car. De Audi is meer de stijlvolle wagen voor de brave huisvader...
                          Juist!volledig akkoord.

Comment

Alléé prijs jouw gelukkig!Rugletsel opgelopen een paar jaar geleden tijdens het uitvoeren van mijn job (bouwsector)jammergenoeg is dit een blijvend probleemken,dus harde schokken in de wagen voel ik duidelijk goed dus geef mij maar een wagen voor de brave huisvader!
                            In dat geval moet je zeker geen BMW 1 kopen.
                            Mijn 118d heeft een sportophanging en is inderdaad hard...

Al eens gedacht aan een Citroën C5... Als je hier mee rijdt wil je niets anders meer. Ik vind het een lelijke auto, maar het ophangingscomfort kent zijn gelijke niet...
                            OO 00 OO

Comment

De standaardophanging op een 1-reeks is al een paar maand zachter afgesteld. Het verschil met de sportophanging is nu wat groter.
                              Dit mocht er toch nog even bij gezegd worden.
                              Last edited by Beta; 05/09/2005, 18:18.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Ligt er natuurlijk aan wat je van een wagen verwacht. Ik ben beide aan t vergelijken vermits ik een nieuwe moet bestellen op mijn werk (118D vs 1.9 sportback). Voor mij komt de A3 qua rijgedrag zelfs nog niet in de buurt van de 1. Vooral het stuurgevoel vind ik vreselijk. Qua instrumentenbord geef ik je gelijk, maar de layout is oh zo saai. Zelf ben ik 1.86M en ja de A3 heeft net iets meer beenruimte maar wel minder hoofdruimte. Ik zat echt tegen het dak aan met mijn hoofd, dit had ik in de 1 niet. Hier is de beenruimte wel iets minder maar nog acceptabel. En ach,ik moet toch niet op de achterbank zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes
                                  Ligt er natuurlijk aan wat je van een wagen verwacht. Ik ben beide aan t vergelijken vermits ik een nieuwe moet bestellen op mijn werk (118D vs 1.9 sportback). Voor mij komt de A3 qua rijgedrag zelfs nog niet in de buurt van de 1. Vooral het stuurgevoel vind ik vreselijk. Qua instrumentenbord geef ik je gelijk, maar de layout is oh zo saai. Zelf ben ik 1.86M en ja de A3 heeft net iets meer beenruimte maar wel minder hoofdruimte. Ik zat echt tegen het dak aan met mijn hoofd, dit had ik in de 1 niet. Hier is de beenruimte wel iets minder maar nog acceptabel. En ach,ik moet toch niet op de achterbank zitten
                                  Als je een BMW koopt, moet je zeker eens bij Van Osch langsgaan in Hasselt...
                                  Doe ze er de groeten van mij
                                  OO 00 OO

Comment

Als je een BMW koopt, moet je zeker eens bij Van Osch langsgaan in Hasselt...
                                    Doe ze er de groeten van mij
                                    Dat is ook de garage waar ik ga. Hebben daar onze Mini gekocht en ga er op onderhoud met mijn huidige firmawagen.

Comment

• 130i filmpje lekkere sound man

Comment

• soundcheck 130i (halverwege pagina)

Vor einem Jahr brachte BMW die 1er-Baureihe auf den Markt. Das neue Einstiegsmodell der Bayern - Werbespruch: Das Prinzip Freude - verkaufte sich seither mehr als 135.000-mal. Jetzt rollt die Topvariante des Kompaktwagens heran: mit einem 3-Liter-Sechszylindermotor.

Comment

• ga straks trouwens bij Romein een offerte gaan vragen, voor mijn budget heb ik een 130i met sportpack

es zien of ik een testritje kan versieren

Comment

Working...
                                          X