Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De prijs voor deze velgen volgens de BBS website: €388 per stuk in zilver gelakte uitvoering en € 502 in gepolierde uitvoering. De prijs van de antraciet uitvoeing heb ik niet gevonden.
Voor een stel velgen en degelijke banden betaal je ongeveer €2400
Incl. een verlaagde ophanging zal dat € 2700 zijn... (krapt eens in de haren)...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
geen conurrentie voor een a3, sorry maar imo trekt die 1 op niks, en dan zeker deze blauwe, wat heeft die grijze lap plastic daar langs achter te zoeken? no offence maar tis niet omdat het BMW is dat ge het moet goe vinden he.
Ik de A3 nog niet, dus kan ik niet mee speken, maar de 1 rijdT subliem.
Ja,allebei 116i en A3 1.9Tdi s-line,die 1 heeft een vreselijke en erg beenharde achterophanging zeer slecht voor mijne rug!Die A3 rijdt gewoonweg subliem en zelfs met sportophanging niet te hard maar wel sportief!
Dat de A3 stukken beter rijdt dan de A3 is overdreven.
De vraag is wat je wil van een wagen... Ik heb zelf ook met beide wagens gereden, en moet concluderen dat de 1 sportiever rijdt. De Audi is qua ophanging iets comfortabeler. Wat het binnengeluid betreft is de BMW wel stiller dan de Audi, zeker als we over de diesels spreken die stiller en aangenamer zijn dan de tdi's van Audi.
Over het esthetische kan niet gediscussieerd worden...
Wat de verbruiksmeter betreft... die is nu lekker digitaal...
Wat de binnenruimte betreft is de Audi inderdaad de winnaar.
Laat het ons zo stellen: de BMW is een echte drivers car. De Audi is meer de stijlvolle wagen voor de brave huisvader...
OO 00 OO
Ja,allebei 116i en A3 1.9Tdi s-line,die 1 heeft een vreselijke en erg beenharde achterophanging zeer slecht voor mijne rug!Die A3 rijdt gewoonweg subliem en zelfs met sportophanging niet te hard maar wel sportief!
Jij klaagt nu al over je rug, en je bent zelfs jonger dan mij...
OO 00 OO
In dat geval moet je zeker geen BMW 1 kopen.
Mijn 118d heeft een sportophanging en is inderdaad hard...
Al eens gedacht aan een Citroën C5... Als je hier mee rijdt wil je niets anders meer. Ik vind het een lelijke auto, maar het ophangingscomfort kent zijn gelijke niet...
OO 00 OO
De standaardophanging op een 1-reeks is al een paar maand zachter afgesteld. Het verschil met de sportophanging is nu wat groter.
Dit mocht er toch nog even bij gezegd worden.
Ligt er natuurlijk aan wat je van een wagen verwacht. Ik ben beide aan t vergelijken vermits ik een nieuwe moet bestellen op mijn werk (118D vs 1.9 sportback). Voor mij komt de A3 qua rijgedrag zelfs nog niet in de buurt van de 1. Vooral het stuurgevoel vind ik vreselijk. Qua instrumentenbord geef ik je gelijk, maar de layout is oh zo saai. Zelf ben ik 1.86M en ja de A3 heeft net iets meer beenruimte maar wel minder hoofdruimte. Ik zat echt tegen het dak aan met mijn hoofd, dit had ik in de 1 niet. Hier is de beenruimte wel iets minder maar nog acceptabel. En ach,ik moet toch niet op de achterbank zitten
Ligt er natuurlijk aan wat je van een wagen verwacht. Ik ben beide aan t vergelijken vermits ik een nieuwe moet bestellen op mijn werk (118D vs 1.9 sportback). Voor mij komt de A3 qua rijgedrag zelfs nog niet in de buurt van de 1. Vooral het stuurgevoel vind ik vreselijk. Qua instrumentenbord geef ik je gelijk, maar de layout is oh zo saai. Zelf ben ik 1.86M en ja de A3 heeft net iets meer beenruimte maar wel minder hoofdruimte. Ik zat echt tegen het dak aan met mijn hoofd, dit had ik in de 1 niet. Hier is de beenruimte wel iets minder maar nog acceptabel. En ach,ik moet toch niet op de achterbank zitten
Als je een BMW koopt, moet je zeker eens bij Van Osch langsgaan in Hasselt...
Doe ze er de groeten van mij
OO 00 OO
Vor einem Jahr brachte BMW die 1er-Baureihe auf den Markt. Das neue Einstiegsmodell der Bayern - Werbespruch: Das Prinzip Freude - verkaufte sich seither mehr als 135.000-mal. Jetzt rollt die Topvariante des Kompaktwagens heran: mit einem 3-Liter-Sechszylindermotor.
Comment