Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
    Nope zonder kortingen en packs rond de 56OOO euro maar met korting and packs rond de 49OOO. ZOnder het stuff dat achteraf geplaatst is natuurlijk.
    ah, ik dacht al...
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Jah, wat moet je anders kiezen ? Al de rest van lederkleuren is nog lelijker.

Ik snap dat nou 'es écht niet. In zo'n sportieve, jonge kar ... waarom geen (donker)rood leder, een warmgeel leder, een felbruin, een witgrijs leder ... past toch véél beter bij de stijl van die kar ? En wat kan je nou kiezen buiten zwart : dat saaie gewone grijs weeral, dat vaalbruin, beige (dat op zich mooi is maar het beige interieur dat erbij komt zou bij mij zwart moeten zijn) en nog een lelijke tint, dacht ik.

*yuk*
      Witgrijs leder bieden ze toch aan (Leder Boston Alaskagrau) ? Of heb ik het verkeerd voor ?

Comment

Staat nog niet online.

De MY06-prijslijst staat wel al op 't BMW intranet. Wacht ik download 'm effe en zet 'm dan op mijn webspace.
        En hoe komt het dat jij op het intranet kunt? Werk je bij BMW?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas
          En hoe komt het dat jij op het intranet kunt? Werk je bij BMW?
          Je hebt een mond en een tong gekregen van moeder natuur, gebruik die!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
            Je hebt een mond en een tong gekregen van moeder natuur, gebruik die!

Dat volstaat niet hoor.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• zijn er al prijzen bekend voor de 125i?
              dit zou een meer rationele keuze zijn dan een 130i...

Comment

• BMW 1 3-deurs hatchback

BMW 1 Sedan

BMW 1 Touring

BMW M1 ?

BMW 1 Cabrio

BMW 1 Sportsvan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne

BMW 1 Sedan

Doet me denken aan die voiture waarmee ze elke week een gast een snelle ronde mee laten rijden op hun parcours. Weet niet juist wat dat is. Dacia logan achtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW
                    zijn er al prijzen bekend voor de 125i?
                    dit zou een meer rationele keuze zijn dan een 130i...
                    Neen. De 125i is nog niet officieel aangekondigd zelfs.

Het bestaan van een 125i wordt afgeleid van een sticker die op een reservewiel te vinden was in een 320d, en daarop stond dat dat reservewiel ook voor de 125i en de 130i was bestemd.

BMW zelf heeft nog niks verklaard omtrent een 125i. Maar het zou inderdaad een logische en rationele keuze zijn. De 130i heeft dik 260 pk en het verschil met de 150 pk van de 120i is dan wel héél erg groot. Een 125i zou een perfecte GTI-killer kunnen zijn (een 130i is "out of it's league" als we 't over "dé" GTI hebben ).

Comment

• Ik heb ook ooit 'es een 2-deurs versie van de '1 gemaakt, op basis van de ofiiciële foto van de 130i.

*ff zoeken*

Comment

• Heb 'm.

Comment

Heb 'm.

KNAP !!!!!

Comment

Heb 'm.

Perfect!! (Mmmm die velgen )

Comment

• Zo eentje zou 'k nog wel willen. Met enkele opties en een setje knappe velgen ... *in love*

Misschien 'es doorsturen naar BMW Individual en vragen wat 't kost om er zo eentje te laten maken ?
                              Last edited by ; 31/08/2005, 13:44.

Comment

Zo eentje zou 'k nog wel willen. Met enkele opties en een setje knappe velgen ... *in love*

Misschien 'es doorsturen naar BMW Individual en vragen wat 't kost om er zo eentje te laten maken ?
                                Doen gTa

Comment

• *rofl*

Dan koop ik me voor datzelfde geld beter meteen een M6.
                                  Last edited by ; 31/08/2005, 13:45.

Comment

Ik heb ook ooit 'es een 2-deurs versie van de '1 gemaakt, op basis van de ofiiciële foto van de 130i.

*ff zoeken*
                                    Wat een flater! Hopelijk moet ik niet zeggen wat er juist fout is hé.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                      Mag ik het zeggen meester. ii
                                      Hou nu jezelf maar in de gaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freud
                                        Doet me denken aan die voiture waarmee ze elke week een gast een snelle ronde mee laten rijden op hun parcours. Weet niet juist wat dat is. Dacia logan achtig.

Dat ding heeft idd niets meer met de spirit van BMW te maken. Lijkt eerder een goedkope middenklasser. Ik geloof nooit dat BMW zoiets zou uitbrengen, zelfs niet in de oosterse landen, waar dergelijke sedans erg populair zijn.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak

Er is een verschil tussen flaters en typfouten...

Comment

Working...
                                          X