Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Meer dan 1000 € voor een diffusortje waar je in feite helemaal niets aan hebt op de looks na? Ik zou het ook niet moeten. Liever een paar extra opties, of gewoon een betere motor. Een 118i zou ik persoonlijk nooit moeten. Hij is wel snel genoeg, maar die wagen kan meer hebben, zeker met M-pack. Dat ware dus beter een 120i geweest. Dan zou hij tenminste toch rijden zoals hij eruit ziet: snel.
ik zei dan ook 120d en niet 120i...
al zou ik men geld zo niet direct op de 118d durven zetten hoor, bij 118d vs 120i, 120i klimt behoorlijk in de toeren tov 118d, en heeft toch ook een schamele 170 pk
ik zei dan ook 120d en niet 120i...
al zou ik men geld zo niet direct op de 118d durven zetten hoor, bij 118d vs 120i, 120i klimt behoorlijk in de toeren tov 118d, en heeft toch ook een schamele 170 pk
Een 118d rij ik echt hopeloos naar huis al geprobeerd
Ik heb de 150pk 120i gereden tijdens de pre-launch testdays, daarna nog 'es een 120i 150pk in Kortrijk. De facelift 120i heb ik nog niet gereden. Die zou écht leuk moeten zijn, de 150pk 120i is niet lineair genoeg, die valt wat dood boven de 5.000 tpm, de 170pk 120i zou mooi doortrekken tot de begrenzer. Ben benieuwd.
Ik heb de 150pk 120i gereden tijdens de pre-launch testdays, daarna nog 'es een 120i 150pk in Kortrijk. De facelift 120i heb ik nog niet gereden. Die zou écht leuk moeten zijn, de 150pk 120i is niet lineair genoeg, die valt wat dood boven de 5.000 tpm, de 170pk 120i zou mooi doortrekken tot de begrenzer. Ben benieuwd.
Maar sneller dan een 120d wordt die toch nooit.
ja sneller dan een 120d is die inderdaad niet maar ik vind hem toch wel best snel genoeg enkel mis ik soms wel die push die je krijgt bij een diesel. Ik denk dat ik eens een testritje ga aanvragen met een 170pk versie voor het verschil aan te voelen
ja sneller dan een 120d is die inderdaad niet maar ik vind hem toch wel best snel genoeg enkel mis ik soms wel die push die je krijgt bij een diesel. Ik denk dat ik eens een testritje ga aanvragen met een 170pk versie voor het verschil aan te voelen
Mjah, ze rijden anders, hè. Een 120i rijdt leuker dan een 120d, hoor. Diesel, bwah. Maar ja... 't is 'n pak interessanter voor de portemonnaie als je veel kilometers doet.
Rijdt jouw Mégane dan wel zoals 'ie eruit ziet? Slecht dus?
OK, die was onder de gordel
Dus een 118i is niet snel en een 120i wel snel... Lichtjes bij de haren getrokken denk ik, al heb ik met geen van beide al gereden.
Ik vind mijn Mégane er eigenlijk helemaal niet slecht uitzien. OK, 17" (minimum) en een verlaging zouden heb goed doen, maar ik heb geen zin om er geld aan te spenderen.
Enfin, mijn bak ziet er tenminste niet uit alsof hij in minder dan 8 sec aan de 100 zit. Meer nog, hij doet er verdorie 10,5 sec over. Pokketraag dus! Echt! Ik kan het bijna niet meer verkroppen dat dat ding niet vooruit te branden is. Liefst van al zou ik hem naar het autokerkhof brengen, maar dan kijk ik ernaar en denk bij mezelf: "goh, in feite ziet hij er nog zo slecht niet uit." En dus rijd ik er al een kleine vijf jaar mee.
Mjah, ze rijden anders, hè. Een 120i rijdt leuker dan een 120d, hoor. Diesel, bwah. Maar ja... 't is 'n pak interessanter voor de portemonnaie als je veel kilometers doet.
ik heb nog nooit met een 120d gereden maar wel al met een 320d 150pk's en dat was idd niet zo lekker als mijn 120i maar kan wel door het extra gewicht van de e90 zijn
Comment