Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vraag me af of die carbon rand écht wel meer naar buiten komt dan de bumper zelf, of niet.
Indien ja : slechte zet bij malparkeerders.
Ja die lijkt er erg uit te springen, dat is toch wel wat minder... ook de extra ondervoorlip in carbon had m.i. niet gehoeven.. blijft wel een vet geheel...
Heeft er iemand weet van een originele catalogus van Bmw ivm met accesoires?
Op de belgische site vind ik niets terug, en op de duitse site staat het niet tussen.
Vandaag na werk even bij Jorssen binnegewipt, mer die aan de balie vertelde me de maandag dat eens te vrijgen aan de mensen van het magazijn...
Heeft er iemand weet van een originele catalogus van Bmw ivm met accesoires?
Op de belgische site vind ik niets terug, en op de duitse site staat het niet tussen.
Vandaag na werk even bij Jorssen binnegewipt, mer die aan de balie vertelde me de maandag dat eens te vrijgen aan de mensen van het magazijn...
Jep ik heb de nieuwe accesoire catalogus van de 1 hier bij me liggen.
Op de BMW website kun je 'informatie aanvragen' klikken, en dan sturen ze je er eentje op
@ gTa: Op jouw LSE zou die carbon diffusor ook zalig staan dus gewoon kopen die handel!!!
Persoonlijk vind ik deze diffusor niet mooi van model. Ik vind het een beetje te druk... Is de originele diffusor ook niet in carbon te krijgen?
Daarnet in Paal nog een LSE zien staan (zwart leder). Deze wagen is sportief en stijlvol. Persoonlijk zou ik nooit die lelijke diffusor onder een LSE plaatsen. Onder een witte niet LSE daarentegen...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment