Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officieel BMW 1 facelift en 3 deurs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vraag me af of die carbon rand écht wel meer naar buiten komt dan de bumper zelf, of niet.

Indien ja : slechte zet bij malparkeerders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Ik vraag me af of die carbon rand écht wel meer naar buiten komt dan de bumper zelf, of niet.

Indien ja : slechte zet bij malparkeerders.
      Ja die lijkt er erg uit te springen, dat is toch wel wat minder... ook de extra ondervoorlip in carbon had m.i. niet gehoeven.. blijft wel een vet geheel...

Comment

• zijn dat originele BMW carbon stukken ?
        en zo ja waar kan ik die bekijken (catalogus ?)
        eel ferm

Comment

• Ik vermoed dat je die bij Accessoires terugvindt.

Comment

• Yep, da's origineel BMW. Je kan 3 soorten carbon spul kopen : de voorspoilerlipjes, het "diffusor"-paneel achteraan, en de buitenspiegelkappen.

Spring 'es binnen bij je BMW-dealer ... want dat moet allemaal MODDERVET staan op die witte '1 van jou.

Comment

• Ik vind dat wel tof hoe dat diffusor-dingie wat anders vormgegeven is op die carbon stukken.
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                Naaaajs...

@ gTa: Op jouw LSE zou die carbon diffusor ook zalig staan dus gewoon kopen die handel!!!
                Senna, Driven To Perfection

Comment

• Heeft er iemand weet van een originele catalogus van Bmw ivm met accesoires?
                  Op de belgische site vind ik niets terug, en op de duitse site staat het niet tussen.
                  Vandaag na werk even bij Jorssen binnegewipt, mer die aan de balie vertelde me de maandag dat eens te vrijgen aan de mensen van het magazijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                    Heeft er iemand weet van een originele catalogus van Bmw ivm met accesoires?
                    Op de belgische site vind ik niets terug, en op de duitse site staat het niet tussen.
                    Vandaag na werk even bij Jorssen binnegewipt, mer die aan de balie vertelde me de maandag dat eens te vrijgen aan de mensen van het magazijn...
                    Jep ik heb de nieuwe accesoire catalogus van de 1 hier bij me liggen.

Op de BMW website kun je 'informatie aanvragen' klikken, en dan sturen ze je er eentje op
                    Senna, Driven To Perfection

Comment

• aha merci ver de info, mede eentjes-(af)rijder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                        aha merci ver de info, mede eentjes-(af)rijder
                        Idd via de BMW.be site kan je diene laten afsturen. Heb de mijne over 2 maand terug ontvangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                          Idd via de BMW.be site kan je diene laten afsturen. Heb de mijne over 2 maand terug ontvangen.
                          kost dat centjes?

Comment

• Sinds wanneer laten constructeurs potentiële klanten voor brochures betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                              Naaaajs...

@ gTa: Op jouw LSE zou die carbon diffusor ook zalig staan dus gewoon kopen die handel!!!
                              Persoonlijk vind ik deze diffusor niet mooi van model. Ik vind het een beetje te druk... Is de originele diffusor ook niet in carbon te krijgen?

Daarnet in Paal nog een LSE zien staan (zwart leder). Deze wagen is sportief en stijlvol. Persoonlijk zou ik nooit die lelijke diffusor onder een LSE plaatsen. Onder een witte niet LSE daarentegen...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• De originele vorm in carbon kan je krijgen bij MST Wiesmann. Maar 'ie kost gauw zo'n 850 EUR, zonder BTW en plaatsen.

Comment

• Dat carbon past sowieso niet bij een LSE vind ik, zoals BMWMB zegt. Carbon parts vloeken bij een auto met chromen raamomlijsting denk ik
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Geen nood, ik ga 't niet doen, hoor. 't Is me te duur.

En 't is geen chroom rond de ramen, maar geborsteld alu. Dat past er wel bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Geen nood, ik ga 't niet doen, hoor. 't Is me te duur.

En 't is geen chroom rond de ramen, maar geborsteld alu. Dat past er wel bij.
                                      Is dat echt? Oh, dat zie je dus niet op foto's

Vet, doet me denken aan die RR Drophead Coupé
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Die rooie is AF met dat dakspoilertje en die velgen. Het had enkel metallic-rood moeten zijn en een 120d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                          Die rooie is AF met dat dakspoilertje en die velgen. Het had enkel metallic-rood moeten zijn en een 120d
                                          metallic-rood zou zo mooi niet geweest zijn hoor.

Rood is net mooi omdat het GEEN mettalic heeft

IMHO

Comment

Working...
                                          X