Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zou toch ook persoonlijk ergens gaan kijken hoor. Maar komt eigenlijk hier op neer:
Beiden zwart bij slecht weer, bij hevige zon mooi donker blauwe schijn voor de carbonschwarz en als uwe saphirschwarz gepolijst en goed gewaxt is mss een tikkeltje blauwe spikkel erin, heel misschien
Ik vind carbonschwarz persoonlijk een kannikiezen kleurke... Pas op zeker ni lelijk maar liever kiezen tussen saphirschwarz - tanzanite blau dan voor mij, ofwel zwart ofwel kleur... Ok tanzanite kost iets meer maar dan zie je tenminste kleur erin zitten
Carbonzwart wordt misschien wat blauwig bij zonlicht maar nooit blauw.
Ik heb ze alletwee gehad en heb het toch meer voor carbonzwart, dat is net wat frisser, minder lijk- trouwwagenzwart dan het échte zwart, saffierzwart.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Zelf heb ik saffierzwart op m'n f10.
Als de wagen net gewassen is vind ik het een prachtige kleur met als de metaaldeeltjes die schitteren.
Carbonzwart vind ik iets minder en zoals al eerder vermeld zou ik ook iets meer geven voor het prachtige tanzanit blauw
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Thx voor de reacties. De carbonzwarte staat in de toonzaal. Door de belichting lijkt die wel heel erg blauw waardoor ik begon te twijfelen. In daglicht lijkt de kleur ook helemaal anders over te komen. De blauwe schijn is veel minder zichtbaar.
Carbonzwart lijkt me net iets exclusiever vermits die enkel op M sportpakket verkrijgbaar is.
Enige nadeel dat ik kan aanhalen is dat het verbruik aan de hoge kant is, en vooral bij stadsverkeer dan. +10l / 100km is geen uitzondering.
Voor de rest niets dan lof.
Enige nadeel dat ik kan aanhalen is dat het verbruik aan de hoge kant is, en vooral bij stadsverkeer dan. +10l / 100km is geen uitzondering.
Tja zo'n pittig turbo benzineblokje nodigt wel uit om wat zwaarder met de voet om te gaan
Kan ik beamen, plezante motor maar 10l gemiddeld moet je toch op rekenen.
goeie morgen,
heb zelf 4GC besteld, op 3 juni; leveringsdatum vermeld door dealer: 30 september
nochtans volledig uigerust met M pakket , leder Merino zw enzov.
Verbaast me dan ook gemelde lever termijn half december...??
goeie morgen,
heb zelf 4GC besteld, op 3 juni; leveringsdatum vermeld door dealer: 30 september
nochtans volledig uigerust met M pakket , leder Merino zw enzov.
Verbaast me dan ook gemelde lever termijn half december...??
Heeft dat niet te maken met de slots in de productie die de dealer voor zichzelf reserveert/moet reserveren?
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Deze ochtend vernomen dat mijn wagen binnen is. 3 weken voor de voorziene levertermijn.
Er zijn blijkbaar wel wat problemen voor mensen die in de Individual lines hun gading gevonden hebben. Er zou vooral een probleem zijn met de interieurs. Is maar van horen zeggen, weet niet of dit 100% correct is.
Auto van mijn broer is sowieso al opgeschoven van midden juni naar begin september.
Update volgende week na de eerste kilometers.
Comment