Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 4 Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand die beschikt over vergelijkende foto's tussen Carbonschwarz en Saphirschwarz ?

ik kan niet kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benz1976 Bekijk Berichten
      Iemand die beschikt over vergelijkende foto's tussen Carbonschwarz en Saphirschwarz ?

ik kan niet kiezen
      Die keuze mag je echt niet op basis van foto's maken. Kan je niet bij een dealer of in Boom gaan kijken/vergelijken?
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Zou toch ook persoonlijk ergens gaan kijken hoor. Maar komt eigenlijk hier op neer:

Beiden zwart bij slecht weer, bij hevige zon mooi donker blauwe schijn voor de carbonschwarz en als uwe saphirschwarz gepolijst en goed gewaxt is mss een tikkeltje blauwe spikkel erin, heel misschien

Ik vind carbonschwarz persoonlijk een kannikiezen kleurke... Pas op zeker ni lelijk maar liever kiezen tussen saphirschwarz - tanzanite blau dan voor mij, ofwel zwart ofwel kleur... Ok tanzanite kost iets meer maar dan zie je tenminste kleur erin zitten
        BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• Krijg je een beetje idee er van, in't verkeer weinig verschil...
          BMW E91 318d Touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benz1976 Bekijk Berichten
            Iemand die beschikt over vergelijkende foto's tussen Carbonschwarz en Saphirschwarz ?

ik kan niet kiezen
            Carbonzwart nemen, heb je twee kleuren voor de prijs van 1 (afhankelijk van de belichting blauw of zwart)

Comment

• Carbonzwart wordt misschien wat blauwig bij zonlicht maar nooit blauw.
              Ik heb ze alletwee gehad en heb het toch meer voor carbonzwart, dat is net wat frisser, minder lijk- trouwwagenzwart dan het échte zwart, saffierzwart.
              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

• Zelf heb ik saffierzwart op m'n f10.
                Als de wagen net gewassen is vind ik het een prachtige kleur met als de metaaldeeltjes die schitteren.

Carbonzwart vind ik iets minder en zoals al eerder vermeld zou ik ook iets meer geven voor het prachtige tanzanit blauw
                Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Thx voor de reacties. De carbonzwarte staat in de toonzaal. Door de belichting lijkt die wel heel erg blauw waardoor ik begon te twijfelen. In daglicht lijkt de kleur ook helemaal anders over te komen. De blauwe schijn is veel minder zichtbaar.
                  Carbonzwart lijkt me net iets exclusiever vermits die enkel op M sportpakket verkrijgbaar is.

Comment

• Daarnet nog even gaan kijken. De 4GC zal vermoedelijk in april 15 onze X1 opvolgen. Iemand ervaring met de 28i motor van BMW? Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hellas Bekijk Berichten
                      Daarnet nog even gaan kijken. De 4GC zal vermoedelijk in april 15 onze X1 opvolgen. Iemand ervaring met de 28i motor van BMW? Alvast bedankt.
                      11 augustus gaan wij mijn vrouw hare 428i ophalen. (geen GC)

enkele weken erna zal ik zeker wat feedback laten.

Je kan er sowieso redelijk wat feedback over lezen op het net. Iedereen is er echt tevreden van.
                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Enige nadeel dat ik kan aanhalen is dat het verbruik aan de hoge kant is, en vooral bij stadsverkeer dan. +10l / 100km is geen uitzondering.
                        Voor de rest niets dan lof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeePee1 Bekijk Berichten
                          Enige nadeel dat ik kan aanhalen is dat het verbruik aan de hoge kant is, en vooral bij stadsverkeer dan. +10l / 100km is geen uitzondering.
                          Tja zo'n pittig turbo benzineblokje nodigt wel uit om wat zwaarder met de voet om te gaan
                          BMW E91 318d Touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeePee1 Bekijk Berichten
                            Enige nadeel dat ik kan aanhalen is dat het verbruik aan de hoge kant is, en vooral bij stadsverkeer dan. +10l / 100km is geen uitzondering.
                            Kan ik beamen, plezante motor maar 10l gemiddeld moet je toch op rekenen.

Comment

• goeie morgen,
                              heb zelf 4GC besteld, op 3 juni; leveringsdatum vermeld door dealer: 30 september
                              nochtans volledig uigerust met M pakket , leder Merino zw enzov.
                              Verbaast me dan ook gemelde lever termijn half december...??

Comment

• Is er eigenlijk verschil in ophanging tussen de luxury, modern, sport lines en M Pakket bij de 4GC ?

Ze hebben allemaal de sportieve ophanging, maar is er dan nog verschil met de sport ophanging van de sport line en M ophanging ?

Comment

• Ben je zeker dat de luxury en modern niet de standaard ophanging hebben ?
                                  Is iig zo bij de F10/F11.
                                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Ik kreeg vorige week bericht dat mijn bestelde 4GC een maand vroeger geleverd wordt, nl einde september.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gilles05 Bekijk Berichten
                                      goeie morgen,
                                      heb zelf 4GC besteld, op 3 juni; leveringsdatum vermeld door dealer: 30 september
                                      nochtans volledig uigerust met M pakket , leder Merino zw enzov.
                                      Verbaast me dan ook gemelde lever termijn half december...??
                                      Heeft dat niet te maken met de slots in de productie die de dealer voor zichzelf reserveert/moet reserveren?

Comment

• Zeker een mogelijke opvolger (als 435iA GC M-pack) voor onze huidige F10 528iA M-Sport (2012)
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Deze ochtend vernomen dat mijn wagen binnen is. 3 weken voor de voorziene levertermijn.
                                          Er zijn blijkbaar wel wat problemen voor mensen die in de Individual lines hun gading gevonden hebben. Er zou vooral een probleem zijn met de interieurs. Is maar van horen zeggen, weet niet of dit 100% correct is.
                                          Auto van mijn broer is sowieso al opgeschoven van midden juni naar begin september.
                                          Update volgende week na de eerste kilometers.

Comment

Working...
                                          X