Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gixxer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    Blijkbaar hebben de Europese versies oranje achter pinklichten en de Amerikaanse niet. Ik vind de Amerikaanse versie echter een stuk mooier en sportiever ogen. Iemand een idee als dit direct plaatsbaar zou zijn? (en eventueel nadien plaatsbaar?)
    Zoals altijd toch.
    De zwaarste modellen zullen dan de andere versie krijgen en de rest volgt bij de ''facelift".

Leave a comment:

• mysticwizard
    replied
    Blijkbaar hebben de Europese versies oranje achter pinklichten en de Amerikaanse niet. Ik vind de Amerikaanse versie echter een stuk mooier en sportiever ogen. Iemand een idee als dit direct plaatsbaar zou zijn? (en eventueel nadien plaatsbaar?)

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Gisteren ook eentje zien rijden in mineralgrau. Dacht eerst een 3 te zien tot ik de vinnetjes op de zijpanelen zag. Te weinig onderscheidend van een 3 reeks vind ik. Jammer. Gemiste kans.
    Vind ik ook. Technisch is er toch een verschil tov de 3 serie, men geeft het model zijn eigen type benaming. Dan zou je toch ook designmatig wat meer onderscheid verwachten tov de 3 serie. Langs de buitenkant, maar helemaal langs de binnenkant.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Top!

Mss ns doorsturen naar die mannen van fleet TV. Kunnen ze zien hoe het ook kan ipv dat dien Philip iedereen in slaap zaagt...

Leave a comment:

• Ralphke
    replied
    oogt toch platter en breder dan een 3-reeks, vind ik.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Gisteren ook eentje zien rijden in mineralgrau. Dacht eerst een 3 te zien tot ik de vinnetjes op de zijpanelen zag. Te weinig onderscheidend van een 3 reeks vind ik. Jammer. Gemiste kans.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ook al in eht wild gespot. Het is een mooie auto, maar eerder onopvallend. Een A5/MB E-coupe zie ik persoonlijk nog steeds liever.

Leave a comment:

• DolF
    replied
    Vind de optionele 19" velgen van het M-pakket van de 3 (style 403M) wel knapper als van de 4 (style 442M)

Leave a comment:

• Ralphke
    replied
    ik heb nu al 2x een 4-reeks zien rijden en ben er helemaal wild van!

Sent from my V370 using Tapatalk

Leave a comment:

• ReV
    replied
    Vriend van mij heeft de 430d besteld, zonder m pakket dacht levering februari-maart

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Daarstraks eens gaan bewonderen in een showroom en moet zeggen best wel een mooie auto. Op foto was hij al mooi maar in het echt nog 10 x beter. Ben nu zelf nooit echt van geweest van bmw coupe's etc maar deze is best wel te pruimen

Leave a comment:

• Bart9140
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
    Zijn de prijzen van de 430d al bekend?
    Nu dus wel...52.000€

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Met onze 135i cabrio heb ik het toch al menig keer gebruikt.
    Moet ieder voor zich weten maar ikzelf heb het nooit toegepast op de Csl en zie het mij ook niet meteen gebruiken op een andere wagen.Vooral uit respect voor de wagen.

Leave a comment:

• BMWMB
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
    Is de Alpina D3 niet sneller?

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
    Die heeft iets meer power, dus zal 'm ook wel iets sneller zijn. Van 0-100 geeft Alpina 4,6 sec. op.

Leave a comment:

• BMWMB
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Porsche acceleratietijden naar de 100 bedoelde ik. Een 911 (991) Carrera (geen S) doet 0-100 in 4,8 (handgeschakeld) of 4,6 (PDK). Tel daarbij de boxsters en caymans...

M'n dealer zei 2.000 km slijtage per launch. Wat op zich al beter is dan met de E46 M3 CSL die om en bij de 15 à 20.000km slijtage zat.

Hoe dan ook heb ik mijn launch control nog niet gebruikt en ga het waarschijnlijk nooit doen. Ik vermoed dat BMW je automaat niet onder garantie zal vervangen als ze zien dat je het al een keer of 20 hebt gebruikt.
    Met onze 135i cabrio heb ik het toch al menig keer gebruikt.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Is de Alpina D3 niet sneller?

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Porsche waarden met een diesel? Dan zou je jezelf eens beter moeten informeren naar die Porsche waarden...

Bij de Nissan GTR hadden ze in het begin veel problemen met de slijtage van de launch control. Hopelijk hebben ze het bij BMW direct goed gedaan.
    Porsche acceleratietijden naar de 100 bedoelde ik. Een 911 (991) Carrera (geen S) doet 0-100 in 4,8 (handgeschakeld) of 4,6 (PDK). Tel daarbij de boxsters en caymans...

M'n dealer zei 2.000 km slijtage per launch. Wat op zich al beter is dan met de E46 M3 CSL die om en bij de 15 à 20.000km slijtage zat.

Hoe dan ook heb ik mijn launch control nog niet gebruikt en ga het waarschijnlijk nooit doen. Ik vermoed dat BMW je automaat niet onder garantie zal vervangen als ze zien dat je het al een keer of 20 hebt gebruikt.

Leave a comment:

• Doa
    replied
    BMW doet al jaren wonderen met dieselmotoren

Leave a comment:

• charlesvdw
    replied
    Ik ben niet van plan die launch control te gebruiken.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Porsche waarden met een diesel? Dan zou je jezelf eens beter moeten informeren naar die Porsche waarden...

Bij de Nissan GTR hadden ze in het begin veel problemen met de slijtage van de launch control. Hopelijk hebben ze het bij BMW direct goed gedaan.

Leave a comment:

Working...
X