Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Ik vind dat telkens Bmw een nieuw model brengt het vorige er meteen oud uit ziet.
    Niet leuk voor de eigenaars van het vorige model denk ik dan.
    Ik denk juist omgekeerd. BMW is juist één van de weinigen die er fris blijven uitzien.

Leave a comment:

• Elwood
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    Enig idee wanneer deze te configureren valt?
    september

Leave a comment:

• mysticwizard
    replied
    Enig idee wanneer deze te configureren valt?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Dust Bekijk Berichten
    Dit is natuurlijk geen lelijke wagen. Maar hoewel ik niet objectief ben (E92 eigenaar), heb ik het gevoel dat ze gewoon de huidige 3 coupé genomen hebben en die 'drukker' gemaakt. Die sidevents (nogal potsierlijk), de eerder gekunstelde/bolle achterlichten, de te snel 'duikende' neus die van de gewone 3 is overgenomen, de overvloed aan lijnen in het interieur - en de zetels die er nog steeds oersaai uitzien in vergelijking met Audi (zie eender welk model) en Mercedes (zie A en CLA). Combineer dat met het feit dat er eigenlijk motorisch geen enkele vooruitgang gemaakt wordt (enkel de 8-bak ZF, maar wie wil zo'n auto nu met automaat? ), en dat je steeds meer met een rijdende computer onderweg bent (elektrisch stuur, verplichte iDrive, etc.), dan vraag ik mij af of hier niet geldt dat 'less is more'?

Ik zie alleszins weinig E92 eigenaars hiervoor naar de showroom hollen, hoewel er dan ook weer geen reden is om hier niet voor te kiezen als je dan toch een mooie coupé moet/wil kopen vandaag.
    Zijn die side-vents echt? Qua design is er geen vooruit gang geboekt; drukker op elke mm². Hij is ook iets te veel over de 4 hoeken gegroeid, vooral achteraan te vet. Een beetje het "insignia-syndroom" waar de meeste autos mee te kampen hebben tegenwoordig. Om dit op te lossen moeten er dan knoerten van velgen op. Om er wat treffelijk uit te zien zal deze een inch meer aan wielgroei nodig hebben tov E9x.
    Uiteindelijk waar de 3 in coupé versie moet in slagen is hoe hij rijdt, ... als dit niet goed komt is de rest irrelevant, imho.

Leave a comment:

• Gixxer
    replied
    Ik vind dat telkens Bmw een nieuw model brengt het vorige er meteen oud uit ziet.
    Niet leuk voor de eigenaars van het vorige model denk ik dan.

Leave a comment:

• Elwood
    replied
    Persoonlijk vind ik dat BMW telkens zo een commentaren krijgt wanneer ze een nieuw model of upgrade brengen. Ik herinner me nog goed toen ik een Z4M coupe kocht werd er door de kenners geroepen dat het een zwak afkooksel was van de Z3... Een achteruitgang zelfs. Met de 1M idem. Een goedkoop samenraapsel van bestaande stukken werd er gezegd. Beide zijn iconische auto's en bijna instant klassiekers geworden.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Dit is natuurlijk geen lelijke wagen. Maar hoewel ik niet objectief ben (E92 eigenaar), heb ik het gevoel dat ze gewoon de huidige 3 coupé genomen hebben en die 'drukker' gemaakt. Die sidevents (nogal potsierlijk), de eerder gekunstelde/bolle achterlichten, de te snel 'duikende' neus die van de gewone 3 is overgenomen, de overvloed aan lijnen in het interieur - en de zetels die er nog steeds oersaai uitzien in vergelijking met Audi (zie eender welk model) en Mercedes (zie A en CLA). Combineer dat met het feit dat er eigenlijk motorisch geen enkele vooruitgang gemaakt wordt (enkel de 8-bak ZF, maar wie wil zo'n auto nu met automaat? ), en dat je steeds meer met een rijdende computer onderweg bent (elektrisch stuur, verplichte iDrive, etc.), dan vraag ik mij af of hier niet geldt dat 'less is more'?

Ik zie alleszins weinig E92 eigenaars hiervoor naar de showroom hollen, hoewel er dan ook weer geen reden is om hier niet voor te kiezen als je dan toch een mooie coupé moet/wil kopen vandaag.

Leave a comment:

• Elwood
    replied
    Toch wel een prachtige auto hoor... Erg verleidelijk. Zou dit nog wel willen.

Leave a comment:

• Jocar
    replied

Leave a comment:

• David67
    replied
    De 3 coupé (excuseer de 4) is nog premiumder geworden dan hij al was, en dan moet men bijbetalen voor alles hé.

Leave a comment:

• Doa
    replied
    niet iedereen is even grote fan van die LED verlichting. ik vind het het een meerwaarde op een mercedes, BMW zie ik dan weer liever zonder kerstverlichting

Leave a comment:

• RUBN
    replied
    Ik begrijp niet dat ze zo'n auto nog durven aanbieden zonder LED-dagverlichting. Dat ze hem desnoods nóg 1000 euro duurder maken, maar ik vind toch wel dat dat standaard zou mogen zijn...

Leave a comment:

• Jocar
    replied

Leave a comment:

• Jocar
    replied

Leave a comment:

• Jocar
    replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Heel knap, zwaar fan!
    Al had deze gewoon " 3 coupe " moeten heten.
    Ziet er super uit! En nu de cabrio ! Alllejuja! Voor de 435 i!

Leave a comment:

• benzfreak
    replied
    Heel knap, zwaar fan!
    Al had deze gewoon " 3 coupe " moeten heten.

Leave a comment:

• bobo
    replied
    blijf het wat jammer vinden dat ze net als bij mb de b-stijl niet supprimeren, zeker binnenin geeft je dat toch iets extra...aloewel ik het dan weer goed vind dat het een mb-spielerei blijft

kwa constructie laten ze met de cabrio toch zien dat het mogelijk is

Leave a comment:

• Matti_DG
    replied
    Knappe wagen, de achterkant is precies een kleine 6 reeks.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Laatste foto is knap.

Leave a comment:

Working...
X