Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gast
    Guest replied
    Deze is tov van de E92 335i inderdaad een pak duurder geworden. Voor 65k had je daar toch wel wat voor. Denk dat een evenwaardige M135i een aardig stuk onder de 435i zal zitten.

    Leave a comment:


  • BMWMB
    replied
    Ik heb ook eens een 435i geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kom om 74k euro. Dat is bijna zoveel als de M3 coupé die ik initieel had besteld in 2008.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Dan heb je koplampen die volledig werken dmv led techniek. Dus geen halogeen of xenon lamp meer, maar alles met led!

    Leave a comment:


  • mysticwizard
    replied
    iemand? In de configurator staat trouwens ook "adaptive LED headlights". Zorgt deze optie ervoor dat er extra LED's verwerkt zijn of gewoon dat er led's meedraaien?

    Leave a comment:


  • mysticwizard
    replied
    zou er een mogelijkheid zijn om toch te kiezen voor een M-pakket in combinatie met rood stiksel? Dit is precies niet mogelijk

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Deze heeft idd een M-pack nodig om er goed uit te zien.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Zonder M gedoe vind ik het maar lelijk.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Het interieur vind ik een gemiste kans... Het lijkt quasi hetzelfde als een F30... Ze zouden er iets aparts moeten van hebben gemaakt. Helaas ziet hij er zonder M-pakket maar "gewoontjes" (niet echt spannend) uit. Net zoals de F30 nogal bleek uitslaat zonder M-pakket. Ik vermoed dat we heel veel 420d's gaan zien.

    Leave a comment:


  • fuxhound
    replied

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied

    Leave a comment:


  • GeeZer
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Heeft dat spel nu 1 turbo
    variabele geometrie turbo, niks mis mee

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
              Back in the day, most aftermarket and factory turbocharger systems featured simple log-style exhaust manifolds. But just like on normally aspirated engines, where exhaust manifold design …


    Duidelijke uitleg hierover voor de geïntresseerden...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Heeft dat spel nu 1 turbo
    Twinscroll zoals voorheen al. De 335i heeft enkel in het begin 2 turbo's gehad dacht ik. Nadien twinscroll.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Heeft dat spel nu 1 turbo

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied
    Gereden: BMW 4-serie

    En toen was daar het einde van de BMW 3-serie coupé. Zo'n eigen label zoals Audi met zijn A5 doet leek het merk toch beter, dus lanceerde BMW de 4-serie. We rijden er vandaag mee in Portugal.

    Hoe mooi de conceptversie van de 4-serie ook was, echt verrassend kon je hem ook weer niet noemen. BMW weet gewoon goed raad met coupés. Het zit het merk in het bloed. De uiteindelijke 435i zoals we hem vandaag bij ons hebben oogt dan ook in geen enkel opzicht anders dan je zou verwachten.
    BMW mag de nieuwe modellijn dan wel 4-serie noemen, als hij toch 3-serie coupé had geheten had echt niemand het gevoel gehad van: hmm dit had zomaar een eigen modelreeks kunnen zijn. Het moge duidelijk zijn dat et besluit van de marketing en niet van de technische afdeling is gekomen. De engineers hebben waarschijnlijk nonchalant hun schouders opgehaald en zijn doorgegaan met wat ze al aan het doen waren: een steengoede coupé bouwen. Want oh, de nieuwe BMW 4-serie is zaligmakend. Bij introductie van de vorige (euh) 3-serie coupé lanceerde BMW ook meteen zijn bejubelde 3,0 twinturbo zes-in-lijn in wat toen de 335i heette.
    Motorinhoud en benaming zijn sinds die tijd losstaande zaken, maar de opvolger van dat blok vinden we nu in de 435i. Niet ontoevallig de enige versie van de 4-serie die we vandaag kunnen rijden. Opnieuw een 3.0 zes-in-lijn, maar dan met één turbo. Het vermogen bleef met 306 pk gelijk. Geen probleem, de auto is loeisnel en de achttraps automaat van ZF is zo goed dat we geen moment verlangen naar de M-DCT bak die ooit in de 335i lag. Sterker nog, misschien is de ZF volautomaat wel beter voor dit type auto. Altijd soepel, maar goed luisterend en zeer snel. Dan mag de M4 het straks met dubbele koppeling doen.
    De huidige reeks nieuwe modellen van BMW is zonder uitzondering comfortabeler dan voorheen en ook de 4-serie is niet zo hard als de 3-coupé was. Maar ondertussen zit er een zalige dynamische balans in de auto. Het uitblijven van onderstuur gecombineerd met de vlezige BMW-besturing is wat deze auto zo anders maakt dan bijvoorbeeld een A5. Soepel, dynamisch snel. Zalig.

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
    Die wordt gek genoeg ook niet genoemd in de tekst.
    Is dan ook een tekst van een Nederlandse website.

    Leave a comment:


  • Bwlian
    replied
    Die wordt gek genoeg ook niet genoemd in de tekst.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Bij het publieksdebuut van de 4-serie laat BMW meteen ook de onderdelen van de M Performance-lijn zien. We hebben inmiddels de eerste foto's van de 435i M Performance te pakken.

    De auto op de persfoto's onderscheidt zich van de gewone versies van de 4-serie door z'n wit-zwarte exterieur, een combinatie die we ook op eerdere modellen van het label zagen. Ook de BMW 125i Performance die we ooit reden, had deze kleurencombinatie.
    De aanpassingen aan het exterieur behelzen zaken als 20-inch lichtmetaal, andere bumpers, sideskirts, koolstofvezel strips en een ander uitlaatsysteem met een sportievere sound. Binnenin zijn er onder meer een stuur met led's voor het toerental en ook de nodige carbon strips.
    Het blijft niet alleen bij uiterlijke wijzigingen. M Performance biedt ook een nieuw remsysteem en een met 10 millimeter verlaagd sportonderstel aan voor de 4-serie. Voor de rijpuristen is het goed om te weten dat er ook een mechanisch sperdifferentieel op de optielijst staat.
    Dan nog de motortuning. De 420d kan worden opgefokt van 184 naar 197 pk, de 428i van 245 naar 268 pk en de 435i van 306 naar 335 pk.
    De prijzen zijn nog niet bekend, maar M Performance kennende zal het complete pakket aan verbeteringen en verfraaiingen de prijs van een 4-serie flink opstuwen.





    Zijn die motor upgrades ook in belgie beschikbaar? Want de PPK voor de 330d F30 is niet gehomologeerd voor de Belgische markt...

    Leave a comment:


  • Jocar
    replied
    Filmpjes, klik op de foto.







    Leave a comment:


  • BMWMB
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Waarom zou je opleggen om het beste van een BMW weg te halen?
    Ik heb een 530d xDrive en ben daar zeer tevreden van. XDrive neemt idd een stuk van de speelsheid weg om meer tractie in de plaats te geven. Vandaar dat ik xDrive aanraadt aan de veelrijder, of voor de wat minder sportieve modellen. Voor de sportievere BMW zou ik geen xDrive kiezen, maar wel een sper. Met veel power op achterwielen en zonder sper vind ik het ook niet ideaal, want dat ervaar ik met onze 135i cabriolet.

    Leave a comment:

Working...
X