Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F32 4 Reeks Coupé
Collapse
X
-
-
Guest repliedGisteren zag ik een witte 435i met M Sportpakket staan in een dorpje bij Biarritz, en ik moet zeggen dat het er niet verkeerd uit zag
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Jase Bekijk BerichtenIs typisch bmw he, maar zij blijven dit wel goed volhouden enkel voor high performance dubbele pijpjes. Als je ziet naar audi met een tdi van 136pk krijg je daar al links en rechts een pijpje... Klopt ook wel niet echt vind ik... Maar een dubbel pijpje had idd wel gemogen vanaf de 20d of 20i, is tenslotte toch al bijna 200pk
Leave a comment:
-
Guest repliedDat uitlaat van de 20d is juist goed . Zo vergeet je niet dat je met een 4pitter rijd.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenJa dat vind ik ook, je zou denken van daar zit weinig vermogen in maar heeft toch al 184 pk.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenik vind dat enkel pijpje van een 420d echt lullig staan op die auto :p
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk BerichtenDie naden van de motorkap
Leave a comment:
-
-
Guest repliedWeet er iemand als de performance parts op sport line bumpers passen of alleen op het M pakket? Vooral de diffusor achteraan?
Leave a comment:
-
ik vind dat enkel pijpje van een 420d echt lullig staan op die auto :p
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Ben benieuwd wat het zal worden met de M2 ???
De opvolger van mijn 135i wordt allicht een M. De 4-serie M is voor mij te groot, hou van compacte wagens met veel power onder de motorkap. Als grote BMW-fan zal er blijkbaar enkel nog de M2 overblijven.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenvanaf wanneer is deze te bestellen?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb ook eens een 435i geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kom om 74k euro.Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendas ongeveer gelijk met de C350 coupe van prijs
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenConfigureer binnenkort maar eens een M4.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb ook eens een 435i geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kom om 74k euro. Dat is bijna zoveel als de M3 coupé die ik initieel had besteld in 2008.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb ook eens een 435i geconfigureerd naar mijn goesting. Ik kom om 74k euro. Dat is bijna zoveel als de M3 coupé die ik initieel had besteld in 2008.
Leave a comment:
Leave a comment: