Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu ze op al hun modellen launch control hebben, mag je er van uit gaan dat die acceleratietijd enkel door middel daarvan (en in de ideale omstandigheden) kan worden bereikt.
1 x launch control = minimaal 2.000km slijtage op je automaat. Ik heb het op mijn auto zelfs nog niet gebruikt.
Desalniettemin is dat een heel indrukwekkend cijfer... Dat is Porsche terrein met een diesel...
Laat 'm nog een halve seconde trager zijn, dan nog is het indrukwekkend. Ik heb horen zeggen dat ze het karakter van de 35d wat nerveuzer gemaakt hebben. Ik ben er zeker van dat ding gaat als een speer. Tempting...
Wat zouden jullie kiezen op een zwart interieur met het blauw streepje met M-pakket: de aluminium of hexagon inleg?
Het aluminium heb ik al in het echt gezien, ziet er heel straks uit. Maar ietwat saai?
hexagon ziet er goedkoop,plastic, nep uit. Aluminium is schitterend, dan maar kans op een krasje.
Leave a comment: