Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F32 4 Reeks Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Heel mooi... Heeft absoluut geen M-pakket nodig. Zoals em hierboven op foto staat, mag je hem aan de deur afzetten. Ik betaal er zelf iets voor.
Leave a comment:
-
Guest repliedR.E.S.T.E.C.P.
Leave a comment:
-
Ik zou ook voor Hexagon kiezen, omdat aluminium een zachter materiaal is en daardoor zeer gevoelig voor krassen en 'kekken'.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenWat zouden jullie kiezen op een zwart interieur met het blauw streepje met M-pakket: de aluminium of hexagon inleg?
Het aluminium heb ik al in het echt gezien, ziet er heel straks uit. Maar ietwat saai?
En op een met Estoril blue II => best geen zwarte nieren nemen zeker?
Je hebt trouwens de M-ophanging en de adaptieve ophanging. Heeft de adaptieve ophanging een meerwaarde, nog sportiever?
Leave a comment:
-
Guest repliedVandaag voor de eerste keer in het echt gezien (in Nederland). Wat een verschijning
Leave a comment:
-
Wat zouden jullie kiezen op een zwart interieur met het blauw streepje met M-pakket: de aluminium of hexagon inleg?
Het aluminium heb ik al in het echt gezien, ziet er heel straks uit. Maar ietwat saai?
En op een met Estoril blue II => best geen zwarte nieren nemen zeker?
Je hebt trouwens de M-ophanging en de adaptieve ophanging. Heeft de adaptieve ophanging een meerwaarde, nog sportiever?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenMet M-pack vind ik hem zeer geslaagd.
Heel mooie neus, mooier dan de f30
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Leave a comment:
-
Guest repliedMet M-pack vind ik hem zeer geslaagd.
Heel mooie neus, mooier dan de f30
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Leave a comment:
-
Guest repliedAls je rechtdoor uit de bocht vliegt kom je echter als laatste aan
Leave a comment:
-
Guest repliedOfwel is de concurrentie sterker geworden en heeft BMW zijn best niet echt gedaan want trager op circuit dan een Benz en Audi valt toch wat tegen.
Uiteindelijk koop je geen wagen omdat hij sneller op circuit is dan een ander.
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenStond gisteren geparkeerd naast een vette e92 335i M-pack, blijft een zeer knappe verschijning.
Leave a comment:
-
Guest repliedStond gisteren geparkeerd naast een vette e92 335i M-pack, blijft een zeer knappe verschijning.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
tzal de eerste keer zijn dat ik het jammer vind dat BMW verboden is als lease bij ons opt werk
Leave a comment:
Leave a comment: