In de verte zien staan in de showroom van Leterme,
was spacegrau van kleur, maar zag er wel prachtig uit!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW F32 4 Reeks Coupé
Collapse
X
-
Guest replied
-
Guest repliedVind de foto's van pmmeke mooier dan de persfoto's. Benieuwd om hem in het echt te zien, lijkt echt super mooi!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIs dat origineel zo of eigen aan ACS, die oranje pinkers achteraan? Vind dat erg knap, doet me erg denken aan het verleden (achterkant van de E31 bvb)
Ik vind hem toch zeer geslaagd. Vooral die snuit van de bmw toont stoer. De nieuwe 3-serie in 't rood is echt magnifiek, telkens ik zo eentje zie (te weinig) moet ik toch ff 5 sec kijken.
Leave a comment:
-
Guest replieddoe mij maar benzje...
De sedan vindt ik mooier ! proporties van coupe kloppen niet helemaal.. iets te lang geworden, E92 is nog steeds mooier
Leave a comment:
-
Dat ze alledrie even goed zijn, met elk hun specifieke kwaliteiten. Ik kies de 435i.
Leave a comment:
-
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIs dat origineel zo of eigen aan ACS, die oranje pinkers achteraan? Vind dat erg knap, doet me erg denken aan het verleden (achterkant van de E31 bvb)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenIs de cabrio al officiel voorgesteld? Tis omdat er een cabrio op de accesoires catalogus lijst staat in foto?
http://www.bmw-events.net/catalogus/...RXqm6IjUi04RMc
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Doxie Bekijk BerichtenIk was van plan om mijn 520d (F10) waar ik 95% van de tijd alleen in zit om te ruilen in een 4. Gisteren kunnen test rijden met een 420D (196 km op de teller). Een 420 x-drive en een 420d beide met sport autmaat en M-pack laten uitrekenen. Beide tussen de 55.000 en 60000 euro.
De test-rit dan, wat onmiddellijk opviel was de veel mindere geluidsisolatie ten op zichte van de 5 en de redelijk belabberde kwaliteit van de standaard audio. En de 2.0 liter is waarschijnlijk niet de motor met het meest aangename geluid. Los daarvan rijd de auto fantastisch natuurlijk, stuurt erg goed en de sport automaat is ook hier weer de must have feature. Het grote probleem, naast de overname prijs die zo voor de 5 willen geven, is voor mij dat het rijden inderdaad het gevoel geeft in een goedkopere auto te rijden. De sfeer in de auto is voor mij niet de sfeer die ik verwacht van een auto in deze prijsklasse. Jammer ook dan men gekozen heeft voor een manuele handrem. Het verschil in speelsheid tov van de 5 was ook eerder beperkt, ten minste niet het wauw gevoel waar ik stiekem op hoopte. Let op hij rijd er goed. De meerprijs voor een 430 was vlot 11.000 euro en ver boven budget.
Hij ziet er natuurlijk wel erg mooi uit, vooral de achterkant is er mooi. Jammer dat men niet voor een dubbele uitlaat heeft gekozen.
De 4 gaat ons gezamelijk wagenpark een stuk mooier maken, maar hij heeft mijn persoonlijk waardegevoel niet kunnen overtuigen.
Een vraag die ik me trouwens wel stel, heeft een x-drive veel zin op een 420?
Leave a comment:
-
Ik was van plan om mijn 520d (F10) waar ik 95% van de tijd alleen in zit om te ruilen in een 4. Gisteren kunnen test rijden met een 420D (196 km op de teller). Een 420 x-drive en een 420d beide met sport autmaat en M-pack laten uitrekenen. Beide tussen de 55.000 en 60000 euro.
De test-rit dan, wat onmiddellijk opviel was de veel mindere geluidsisolatie ten op zichte van de 5 en de redelijk belabberde kwaliteit van de standaard audio. En de 2.0 liter is waarschijnlijk niet de motor met het meest aangename geluid. Los daarvan rijd de auto fantastisch natuurlijk, stuurt erg goed en de sport automaat is ook hier weer de must have feature. Het grote probleem, naast de overname prijs die zo voor de 5 willen geven, is voor mij dat het rijden inderdaad het gevoel geeft in een goedkopere auto te rijden. De sfeer in de auto is voor mij niet de sfeer die ik verwacht van een auto in deze prijsklasse. Jammer ook dan men gekozen heeft voor een manuele handrem. Het verschil in speelsheid tov van de 5 was ook eerder beperkt, ten minste niet het wauw gevoel waar ik stiekem op hoopte. Let op hij rijd er goed. De meerprijs voor een 430 was vlot 11.000 euro en ver boven budget.
Hij ziet er natuurlijk wel erg mooi uit, vooral de achterkant is er mooi. Jammer dat men niet voor een dubbele uitlaat heeft gekozen.
De 4 gaat ons gezamelijk wagenpark een stuk mooier maken, maar hij heeft mijn persoonlijk waardegevoel niet kunnen overtuigen.
Een vraag die ik me trouwens wel stel, heeft een x-drive veel zin op een 420?
Leave a comment:
-
Guest repliedIs de cabrio al officiel voorgesteld? Tis omdat er een cabrio op de accesoires catalogus lijst staat in foto?
Leave a comment:
-
Guest repliedZondag bij BMW De Schepper gaan kijken, knap machien maar hij heeft een mpack nodig zo'n coupé!
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
Leave a comment: