Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    In de verte zien staan in de showroom van Leterme,

was spacegrau van kleur, maar zag er wel prachtig uit!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Vind de foto's van pmmeke mooier dan de persfoto's. Benieuwd om hem in het echt te zien, lijkt echt super mooi!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Is dat origineel zo of eigen aan ACS, die oranje pinkers achteraan? Vind dat erg knap, doet me erg denken aan het verleden (achterkant van de E31 bvb)
    Gij gaat nog eens veranderen in een oranje pinker.

Ik vind hem toch zeer geslaagd. Vooral die snuit van de bmw toont stoer. De nieuwe 3-serie in 't rood is echt magnifiek, telkens ik zo eentje zie (te weinig) moet ik toch ff 5 sec kijken.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    doe mij maar benzje...

De sedan vindt ik mooier ! proporties van coupe kloppen niet helemaal.. iets te lang geworden, E92 is nog steeds mooier

Leave a comment:

• BMWMB
    replied
    Dat ze alledrie even goed zijn, met elk hun specifieke kwaliteiten. Ik kies de 435i.

Leave a comment:

• Doa
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    wat is de conclusie?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Is dat origineel zo of eigen aan ACS, die oranje pinkers achteraan? Vind dat erg knap, doet me erg denken aan het verleden (achterkant van de E31 bvb)

Haha vroeger wou iedereen zo snel mogelijk van die oranje pinkers af en nu vinden ze het weer knap.

Leave a comment:

• Ian
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• davy
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
    Is de cabrio al officiel voorgesteld? Tis omdat er een cabrio op de accesoires catalogus lijst staat in foto?
    http://www.bmw-events.net/catalogus/...RXqm6IjUi04RMc
    Haha,serieuze blunder van BMW me dunkt!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Doxie Bekijk Berichten
    Ik was van plan om mijn 520d (F10) waar ik 95% van de tijd alleen in zit om te ruilen in een 4. Gisteren kunnen test rijden met een 420D (196 km op de teller). Een 420 x-drive en een 420d beide met sport autmaat en M-pack laten uitrekenen. Beide tussen de 55.000 en 60000 euro.

De test-rit dan, wat onmiddellijk opviel was de veel mindere geluidsisolatie ten op zichte van de 5 en de redelijk belabberde kwaliteit van de standaard audio. En de 2.0 liter is waarschijnlijk niet de motor met het meest aangename geluid. Los daarvan rijd de auto fantastisch natuurlijk, stuurt erg goed en de sport automaat is ook hier weer de must have feature. Het grote probleem, naast de overname prijs die zo voor de 5 willen geven, is voor mij dat het rijden inderdaad het gevoel geeft in een goedkopere auto te rijden. De sfeer in de auto is voor mij niet de sfeer die ik verwacht van een auto in deze prijsklasse. Jammer ook dan men gekozen heeft voor een manuele handrem. Het verschil in speelsheid tov van de 5 was ook eerder beperkt, ten minste niet het wauw gevoel waar ik stiekem op hoopte. Let op hij rijd er goed. De meerprijs voor een 430 was vlot 11.000 euro en ver boven budget.

Hij ziet er natuurlijk wel erg mooi uit, vooral de achterkant is er mooi. Jammer dat men niet voor een dubbele uitlaat heeft gekozen.

De 4 gaat ons gezamelijk wagenpark een stuk mooier maken, maar hij heeft mijn persoonlijk waardegevoel niet kunnen overtuigen.

Een vraag die ik me trouwens wel stel, heeft een x-drive veel zin op een 420?
    Ik zou persoonlijk nooit Xdrive op een 2.0d nemen... Heb zelf voor de 330d gekozen omdat de 335d standaard met xdrive komt. Als ik 4wd wil, koop ik wel een audi.

Leave a comment:

• Doxie
    replied
    Ik was van plan om mijn 520d (F10) waar ik 95% van de tijd alleen in zit om te ruilen in een 4. Gisteren kunnen test rijden met een 420D (196 km op de teller). Een 420 x-drive en een 420d beide met sport autmaat en M-pack laten uitrekenen. Beide tussen de 55.000 en 60000 euro.

De test-rit dan, wat onmiddellijk opviel was de veel mindere geluidsisolatie ten op zichte van de 5 en de redelijk belabberde kwaliteit van de standaard audio. En de 2.0 liter is waarschijnlijk niet de motor met het meest aangename geluid. Los daarvan rijd de auto fantastisch natuurlijk, stuurt erg goed en de sport automaat is ook hier weer de must have feature. Het grote probleem, naast de overname prijs die zo voor de 5 willen geven, is voor mij dat het rijden inderdaad het gevoel geeft in een goedkopere auto te rijden. De sfeer in de auto is voor mij niet de sfeer die ik verwacht van een auto in deze prijsklasse. Jammer ook dan men gekozen heeft voor een manuele handrem. Het verschil in speelsheid tov van de 5 was ook eerder beperkt, ten minste niet het wauw gevoel waar ik stiekem op hoopte. Let op hij rijd er goed. De meerprijs voor een 430 was vlot 11.000 euro en ver boven budget.

Hij ziet er natuurlijk wel erg mooi uit, vooral de achterkant is er mooi. Jammer dat men niet voor een dubbele uitlaat heeft gekozen.

De 4 gaat ons gezamelijk wagenpark een stuk mooier maken, maar hij heeft mijn persoonlijk waardegevoel niet kunnen overtuigen.

Een vraag die ik me trouwens wel stel, heeft een x-drive veel zin op een 420?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    soundfile akrapovic 435i

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Is de cabrio al officiel voorgesteld? Tis omdat er een cabrio op de accesoires catalogus lijst staat in foto?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Zondag bij BMW De Schepper gaan kijken, knap machien maar hij heeft een mpack nodig zo'n coupé!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Internet Explorer Wallpaper3.jpg

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

Working...