Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    Vriendin van me (chirurge) werd zo naar buiten gestuurd met een offerte en "ge komt maar terug met uwe man om te beslissen".
    Had ne X5 van meer als 100000€ samengesteld, eigenlijk met volgens mij alle opties die combineerbaar waren, zonder M-pack.
    Ze had zich voorgenomen onmiddellijk te tekenen als de prijs onder de een bepaald bedrag bleef, kwam behoorlijk gedesillusioneerd buiten.

Ze is toen rechtstreeks doorgereden naar nen andere dealer en heeft besteld. Ze is 'm wel samen met hare man gaan tonen bij de eerste dealer achteraf.
    Haha ik ben zelf niet vies van een seksistisch mopje hier en daar, maar dat is wel heel grof. Haha

Leave a comment:

• arbe
    replied
    Vriendin van me (chirurge) werd zo naar buiten gestuurd met een offerte en "ge komt maar terug met uwe man om te beslissen".
    Had ne X5 van meer als 100000€ samengesteld, eigenlijk met volgens mij alle opties die combineerbaar waren, zonder M-pack.
    Ze had zich voorgenomen onmiddellijk te tekenen als de prijs onder de een bepaald bedrag bleef, kwam behoorlijk gedesillusioneerd buiten.

Ze is toen rechtstreeks doorgereden naar nen andere dealer en heeft besteld. Ze is 'm wel samen met hare man gaan tonen bij de eerste dealer achteraf.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    ik kan die verkopers best wel begrijpen. je moet eens kijken hoeveel mensen er voor de show een offerte laten opmaken terwijl ze geen geld en/of intentie hebben om zo'n wagen te kopen
    Dat is zeker waar. Veel mensen gaan op zaterdag bij wijze van vrijetijdsbesteding garages doen. Uiteraard niet om te kopen, maar om overal in te zitten en liefst nog een testrit versieren. Een ware plaag, maar dat is nu net wat een goede verkoper kan: in 1 oogopslag zien of iemand een potentiele klant is en zo ja voor welke wagen.

Leave a comment:

• ReV
    replied
    BMW F32 4 Reeks Coupé

Vriend v mij
    Last edited by ReV; 26/03/2014, 10:13.

Leave a comment:

• Davy_
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    ik kan die verkopers best wel begrijpen. je moet eens kijken hoeveel mensen er voor de show een offerte laten opmaken terwijl ze geen geld en/of intentie hebben om zo'n wagen te kopen

Ik ken zo iemand

Leave a comment:

• Doa
    replied

Leave a comment:

• charlesvdw
    replied
    Ik denk dat ze in de Porsche-garages weinig mensen met een das zien.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Ik draag normaal ook altijd hemdje etc, maar nu wou ik het er eens om doen.

Als ik later het geld heb voor een Porsche, ga ik er in m'n sportkleren om.
    Mannen zonder geld kleden zich op, om de lening vast te krijgen...

Leave a comment:

• ReV
    replied
    BMW F32 4 Reeks Coupé

Ik ook, ik ben ooit van plan ene te kopen al is het "maar" een cayman en ik ga er om in mijn werktenue in donkergroen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
    Ik draag gewone "casual chic" kledij, maar als ik een showroom binnenstap waar ze me niet kennen doe ik mijn Submariner aan.
    Die zorgt er altijd voor dat ik overkom als iemand die de auto in kwestie kan betalen.
    Ik draag normaal ook altijd hemdje etc, maar nu wou ik het er eens om doen.

Als ik later het geld heb voor een Porsche, ga ik er in m'n sportkleren om.

Leave a comment:

• charlesvdw
    replied
    Ik draag gewone "casual chic" kledij, maar als ik een showroom binnenstap waar ze me niet kennen doe ik mijn Submariner aan.
    Die zorgt er altijd voor dat ik overkom als iemand die de auto in kwestie kan betalen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Het probleem bij nogal wat (premium) autoverkopers is dat ze prijzen als 60.000 euro voor een 3 reeks normaal vinden.

Bij m'n zoektocht voor m'n 330d in een bepaalde garage (in m'n Adidas hoodie jongeeuh), lieten ze me tien minuten alleen, terwijl de verkoper niets om handen had. Uiteindelijk liep er een vrouw van het onthaal langs die zo en passant vroeg of ik geholpen wou worden. De verkoper klikte aan wat ik vroeg, printte het uit, stak er z'n kaartje bij en dat was het. Zo van "bol af plebejer"...

Of toen ik vroeger met m'n 120d op onderhoud ging (nog altijd officiële concessie zelfs na garantie) en ze het over dat "een reekske" hadden. Awel ja snotaap, dat "een reekske". Toon anders eens dat gij u een 120d particulier gaat kopen, niet van de mama en papa of van de baas he. Flinke jongens allemaal.

Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo. Van m'n huidige concessie ben ik heel tevreden.

Leave a comment:

• erik219
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
    Just, mijn ervaring is dat de mensen die geld hebben door woeste arbeid meestal nog de simpelste zijn, juist omdat ze weten wat ze voor een euro moeten doen...
    Klopt... Ik zie dat bij ons in de zaak. Dikwijls 'simpele' mensen zoals jij en ik, in jeans en ne oude pull. En dan halen ze daar om te betalen ineens een bundeltje geld boven uit hunne broekzak (nie in portefeuille of zo) met allemaal briefkes van 100 euro, zeker voor enkele 1000en euros waard... Abnormaal.
    Ik zou bang zijn om da geld te verliezen en die lopen er gewoon mee rond in de broekzak... En t zijn dikwijls diegene waar ge het nie van verwacht...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Leave a comment:

• bakkerbart
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
    Na 10 jaar in de verkoop te zitten (div. sectoren) kan ik maar 1 ding zeggen, je weet nooit wie je voor je hebt, wees steeds correct en vriendelijk. Soms kan je je aardig mispakken
    Just, mijn ervaring is dat de mensen die geld hebben door woeste arbeid meestal nog de simpelste zijn, juist omdat ze weten wat ze voor een euro moeten doen...

Leave a comment:

• ReV
    replied
    Na 10 jaar in de verkoop te zitten (div. sectoren) kan ik maar 1 ding zeggen, je weet nooit wie je voor je hebt, wees steeds correct en vriendelijk. Soms kan je je aardig mispakken

Leave a comment:

• A160
    replied
    Autoverkopers, er lopen toch speciallekes tussen. Ze lappen alle regels uit de sales-bijbel aan hun laars, zijn arrogant als de pest, en toch verkopen ze nog... De klant is blijkbaar heel braaf.
    Pas op: het overgrote deel doet zijn best, is vriendelijk en behulpzaam.

Leave a comment:

• Audidriver
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Ik ben m'n auto gaan bestellen in m'n jeans en trainingsvestje van Adidas dude!

Het was een test. De eerste garage waar ze me als klant onmiddellijk serieus namen, heb ik em gekocht. Heb er toch 4 bezocht.

Bij BMW hebben veel verkopertjes de idee dat ze de CEO zijn. Veel arrogante snulletjes bij.
    Toen ik ooit m'n eerste Audi A6 avant kocht ( was toen 29 jaar ofzo ) ging ik gewoon uit pure intresse ook eens een prijsofferte gaan vragen bij een andere dealer dan mijn gewoonlijke... ik ben daar welgeteld 3 minuten binnen geweest, ik heb 2.5 minuten gekeken naar een A6 die in de showroom stond, toen de verkoper me kwam vragen of ik zo'n wagen wel zou kunnen betalen stond ik 30 seconden later buiten , een maand of 5 later ben ik mijn A6 eens gaan tonen , er kwam niet veel meer uit dat kan ik je verzekeren... Je hebt overal jaloerse eikels hoor, niet alleen bij BMW dus.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
    en waar was je wel goed ontvangen.
    Smets in Lier.

Leave a comment:

• Heintje
    replied
    en waar was je wel goed ontvangen.

Leave a comment:

• ReV