Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F32 4 Reeks Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bart9140
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door joske1969 Bekijk Berichten
    Vandaag bevestiging van de garage gehad, productieweek 17 en leveringsweek 20. Dus vanaf half mei een 4-serie hier in het straatbeeld, ik heb er nog gene zien rijden. Die 13 in een dozijn voorlopig nog niet van toepassing hier.
    Staat net getest in autogids...4,7 sec naar 100...niet slecht he voor nen diesel

Leave a comment:

• Jase
    replied
    Vandaag bevestiging van de garage gehad, productieweek 17 en leveringsweek 20. Dus vanaf half mei een 4-serie hier in het straatbeeld, ik heb er nog gene zien rijden. Die 13 in een dozijn voorlopig nog niet van toepassing hier.
    Mooie config! Het wachten zal zenuwslopend zijn

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Allee vorige week mijne auto besteld, een 435d xDrive Coupé in Mineralgrau met leder Dakota Schwarz :-)

Gekozen opties:

M sportpakket met 442 M 19'' velgen
    Exclusive Pack
    M Sport remmen
    Sportautomatische versnellingsbak
    PDC voor en achter
    Adaptive LED headlights
    Adaptive M sportophanging
    Zonnewerend glas achteraan
    Verwarmde zetels vooraan
    Bijkomende 12v stopcontacten
    Harman/kardon Surround sound system
    ConnectedDrive Services
    Remote Services
    Zonder monogram

Nu nog 3 maanden geduld, ik ben benieuwd. Is voor mij de eerste keer BMW en de eerste keer een zwaardere diesel. Ik kom nu van Audi en ik moet zeggen dat ik direct verkocht was aan de 4-serie toen ik hem zag.

Leave a comment:

• josenjef
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
    Doe zelf eens de moeite om te zien wat een 4 reeks wel heeft, en de 3 reeks niet...
    Ik zeg toch niet dat er geen verschil is. Ik zeg alleen dat ik vind dat het verschil groter zou moeten zijn. Bij een E46 klopte dat naar mijn gevoel nog wel zo een Ci of Cd sprong er altijd uit, bij een 4 mis ik dat.

Leave a comment:

• Jase
    replied
    Als je een 4-reeks en een 3-reeks configureert met dezelfde opties (inclusief sportautomaat en xenon) dan ga je zien dat de prijs niet veel verschilt, xenon is namelijk al standaard op de 4 en voor de sportautomaat moet je in verhouding veel meer ophoesten tov op de 4-reeks...

Kijk maar naar de basisprijzen in de configurator, bijvoorbeeld: 320i met sportautomaat 36.825 vs 420i Gran Coupe met sportautomaat 38.890, een goei 2000eur verschil, als je dan ziet dat dat je bij de 3 nog extra xenon en eventueel comforttoegang moet toevoegen (Gran coupe heeft nml. standaard elektr koffer) dan is het prijsverschil bijna niets...

Ik zou het wel weten dan, voeg er nog bij dat de Gran Coupe een grotere koffer heeft, frameless windows en er sexier uitziet Ik denk dat we nog veel Gran Coupe's gaan zien rijden, alsook de gewone 4 coupe. Wss allemaal 420d of 418d voor de GC, 184pk rijdt vlot genoeg hoor voor op onze wegen, maar ik persoonlijk zou voor een 20i gaan of een 28i als het er af kan

ps: Hier rijden ook al veel 4 coupe's rond hoor, vind hem echt geslaagd, was nooit fan van de e92 maar de f32 is echt wel dik als hij juist uitgerust is...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    BMW zou beter met sommige modellen doen wat Opel doet met zijn GTC, de opties limiteren net zoals de beschikbare motoren zodat er wat onderscheid is binnen de modellijnen. Een 420d met 0 opties zou veel dikker moeten aangekleed zijn dan een 320d met 0 opties. Elke GTC die ik zie springt er uit tegenover de gewone Astra's niet enkel door de lijn maar ook omdat die altijd op een mooie velg staat, een speciaal kleurtje heeft, ...

Ze zouden delen van hun merk wat beter moeten beschermen, nu is het in mijn ogen ook nogal platte commercie allemaal wat ze doen, wat voor een stuk normaal is. Bij ons in de fleet was er voordien een 50/50 verdeling tussen BMW en Audi, intussen schakelt iedereen naar BMW over door de enorme kortingen die ze geven. Ik ben absoluut geen BMW liefhebber maar ik zal bij mijn volgende toch is bij BMW moeten gaan kijken omdat ik bij de competitie al 2 klassen lager moet gaan shoppen met hetzelfde leasebudget ... En het gaat hier toch over een fleet van meer dan 1000 wagens.
    Doe zelf eens de moeite om te zien wat een 4 reeks wel heeft, en de 3 reeks niet...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Mooie kleur, zeker in combinatie met M pakket.

Leave a comment:

• BMWMB
    replied
    Glacierzilver

Leave a comment:

• C'Mon
    replied
    Ofwel is het zilver ofwel is het Mondstein. Foto is niet echt duidelijk.

Leave a comment:

• Matt.V
    replied
    Dat is toch gewoon zilver?

Leave a comment:

• Doxie
    replied
    Een snelle vraag! iemand een idee welke kleur dit is? Ik heb als is in de configurator gekeken maar kan niet echt een match vinden... Naar mijn mening een erg geslaagde combinatie..

BMW 4.jpg

Foto is genomen door een vriend dus ik kon het niet even vragen ;-)

Leave a comment:

• josenjef
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Dat is heel zeker niet waar, en al zeker niet meer sinds Di Rupo.
    Let op, ik ben ook een echte BMW-lover. Het zijn mooie, goede, een zeer plezant rijdende auto's. Het is dan ook niet meer dan logisch dat deze veel gekocht worden. Ik geniet nog van elke kilometer dat ik met mijn 530d kan rijden. Wel vind ik het spijtig dat je ze ziet op elke hoek en kant van de straat.
    BMW zou beter met sommige modellen doen wat Opel doet met zijn GTC, de opties limiteren net zoals de beschikbare motoren zodat er wat onderscheid is binnen de modellijnen. Een 420d met 0 opties zou veel dikker moeten aangekleed zijn dan een 320d met 0 opties. Elke GTC die ik zie springt er uit tegenover de gewone Astra's niet enkel door de lijn maar ook omdat die altijd op een mooie velg staat, een speciaal kleurtje heeft, ...

Ze zouden delen van hun merk wat beter moeten beschermen, nu is het in mijn ogen ook nogal platte commercie allemaal wat ze doen, wat voor een stuk normaal is. Bij ons in de fleet was er voordien een 50/50 verdeling tussen BMW en Audi, intussen schakelt iedereen naar BMW over door de enorme kortingen die ze geven. Ik ben absoluut geen BMW liefhebber maar ik zal bij mijn volgende toch is bij BMW moeten gaan kijken omdat ik bij de competitie al 2 klassen lager moet gaan shoppen met hetzelfde leasebudget ... En het gaat hier toch over een fleet van meer dan 1000 wagens.

Leave a comment:

• josenjef
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    Zo dacht ik er eerst ook over. Nu is het wat meer incognito een 35d Laat ze maar doen met hun Volvo dubbele uitlaat en 105pk

Ieder zijn plezier, maar dan toch liever 300pk en geen dubbele uitlaat dan 100pk en een dubbele uitlaat

Anderzijds

Zou deze uitlaat niet misstaan onder de 6 cilinders
    Ik ben helemaal te vinden voor anoniem met power rond te rijden. Maar op een patserbak als een 4-reeks past dat niet in mijn ogen. Dan neem je een 335d als je discrete power wil. Een witte 335d met wieldeksels zou ik zalig vinden.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Vind het net leuk dat deze zoveel te zien zijn. Kijk er liever naar dan naar mijn eigen Jetta.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
    Zo dacht ik er eerst ook over. Nu is het wat meer incognito een 35d Laat ze maar doen met hun Volvo dubbele uitlaat en 105pk

Ieder zijn plezier, maar dan toch liever 300pk en geen dubbele uitlaat dan 100pk en een dubbele uitlaat

Anderzijds

Zou deze uitlaat niet misstaan onder de 6 cilinders
    Nog nooit op gelet dat de reflectors bij sportpakket elders zaten...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Dat is ook niet waar. Rijplezier is toch niet enkel power en sound.
    Een beemer is een bmw in de us en dan start het met benzine motoren en meestal met de 3 liter echter heeft ook de 4 pitter de droevige intrede gestart in de nieuwe wereld. En rijplezier in sturen, power en sound ! De rest is voor de nijd van de buren !

Leave a comment:

• BMWMB
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
    Oh godtetoch, allemaal mazoutstoven ! Een echte beemer is de 435 i, rest is 25% plezier voor 70% van de prijs van de real thing !
    Dat is ook niet waar. Rijplezier is toch niet enkel power en sound.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
    Oh godtetoch, allemaal mazoutstoven ! Een echte beemer is de 435 i, rest is 25% plezier voor 70% van de prijs van de real thing !
    Als je toch over echt wil praten. Een beemer is de motorfiets. Een bimmer is de auto.

Zullen we dat zo afspreken?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Gisteren in Brugge heb ik er 2 gezien, een blauwe en een witte, allebei 320d met 18" wielen.

Leave a comment:

• BMWMB
    replied
    Gisteren in Brugge heb ik er 2 gezien, een blauwe en een witte, allebei 320d met 18" wielen.

Leave a comment:

Working...
X