Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 308 II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    alles lijkt veel doordachter en beter op elkaar afgestemd.
    behalve dan de stand van stuur tgov. instrumenten en het feit dat je alles maar dan ook alles via het display moet regelen

Comment

• waarom blijft toch men toch neuten over die stand van het stuur. als je niet je instrumenten kan zien, dan is je zitpositie fout. Ik ben 1.93m groot en kan alles goed zien. Mijn vrouw is 1.69m groot en die kan ook alles goed zien. Waarom? Omdat onze zitpositie juist is.

En alles via het display: er zijn shortcuts. Misschien je handleiding eens goed doornemen. Ik heb die trouwens gevonden zonder de handleiding te lezen...
      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
        behalve dan de stand van stuur tgov. instrumenten en het feit dat je alles maar dan ook alles via het display moet regelen
        Stoort mij absoluut niet, ik heb dan ook al bij heel veel wagens het stuur in de weg weten staan om teller volledig te kunnen lezen. Eens mijn instellingen goed staan wijzig ik zelden nog iets, ik had een tijd een Cactus en ook geen last van gehad toen.
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Bijt m'n neus niet af flappy
          De 308 is 7 dagen onze metgezel geweest in fly-and-drive vakantie in Portugal en dit waren 2 zaken die ons opvielen ('toevallig' dezelfde waar men in alle tests over 'blijft neuten')
          excuses dat ik andere dingen te doen had dan de handleiding lezen...

Maar voor de rest een goede auto, absoluut...

Comment

• ik bijt uw neus niet af, het is gewoon een vaststelling die ik maak. In de pers is er een paar keer ook zo over geschreven geweest en het klopt helaas niet. Men mag gerust van mij een bepaalde wagen niet goed vinden, maar men doet vaak een uitspraak over iets terwijl het eerder ligt aan verkeerd gebruik. Het valt me dan ook heel vaak op dat mensen gewoon verkeerd in de auto zitten of gewoon niet de moeite doen om de vele instellingsmogelijkheden welke quasi elke auto heeft tegenwoordig te gebruiken.
            Dat ge valt over het infotainment systeem... akkoord. Op zeven dagen tijd had ge op vakantie wel iets anders te doen dan het even uit te zoeken hoe het nu juist tot in detail werkt.
            www.peugeotforum.be

Comment

• Tijdje terug testrit gemaakt. Het enige waar ik mij aan ergerde was het geluid van de richtingaanwijzers.

Comment

• het geluid van de richtingaanwijzers kan je instellen
                www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                  het geluid van de richtingaanwijzers kan je instellen
                  Ow da wist ik dus niet! Viel me wel op tijdens de testrit.

Comment

• ze hebben er een paar exotische deuntjes tussen gestoken. Leuk voor wie van gadgets houdt, maar de gemiddelde chauffeur zal snel teruggrijpen naar het traditionele pinker geluid.
                    www.peugeotforum.be

Comment

• Peugeot 308 II

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                      ze hebben er een paar exotische deuntjes tussen gestoken. Leuk voor wie van gadgets houdt, maar de gemiddelde chauffeur zal snel teruggrijpen naar het traditionele pinker geluid.
                      Hmm idd. Ofwel weten ze het gewoon niet dat het kan omdat ze de gebruiksaanwijzing ni lezen. Voor mij een overbodige optie, of zit het standaard op elke 308?

Comment

• touché
                        www.peugeotforum.be

Comment

ik bijt uw neus niet af, het is gewoon een vaststelling die ik maak. In de pers is er een paar keer ook zo over geschreven geweest en het klopt helaas niet. Men mag gerust van mij een bepaalde wagen niet goed vinden, maar men doet vaak een uitspraak over iets terwijl het eerder ligt aan verkeerd gebruik. Het valt me dan ook heel vaak op dat mensen gewoon verkeerd in de auto zitten of gewoon niet de moeite doen om de vele instellingsmogelijkheden welke quasi elke auto heeft tegenwoordig te gebruiken.
                          Dat ge valt over het infotainment systeem... akkoord. Op zeven dagen tijd had ge op vakantie wel iets anders te doen dan het even uit te zoeken hoe het nu juist tot in detail werkt.
                          Nu ben ik wel is benieuwd naar die shortcuts
                          Al ben ik nog niet toe aan de handleiding lezen ????
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

touché
                            Normaal zou ik mij ook ene gekocht hebben, in deze uitvoering.
                            Maar het is dan iets anders geworden.
                            Onlangs zo ene zien rijden en moet zeggen, echt knap! Hoewel me opvalt dat je ze meer in SW ziet rijden?

Comment

• ge kunt gewoon bovenaan het scherm rechtstreeks de functie oproepen. Daar staan alle symbolen dus ook gewoon tussen. Radiopost wisselen wordt dan pak makkelijker. En natuurlijk de stuurbediening gebruiken.
                              www.peugeotforum.be

Comment

• mx-5 is geen straf

hoewel... als je de reacties hier leest...
                                www.peugeotforum.be

Comment

mx-5 is geen straf

hoewel... als je de reacties hier leest...
                                  Haha idd, heb juist wa mooie foto'kes gepost, om het tij te doen keren, maar of het zal lukken.
                                  Ik denk er het mijne van. Maar vraag me soms af wat sommige in een bepaald topic doen.
                                  Was een moeilijke keuze hoor, die 308 was praktischer geweest en daarom niet minder mooi.

Comment

• wij zijn er hier thuis heel content van. Strak sturende wagen, leuke 1.2 die het veel beter doet dan men vermoedt (hoewel we aan de GT ook even getwijfeld hebben maar de vrouw vond dit teveel voor haar). 't is niet mijn hoofdwagen, maar gebruik toch vaak een excuus om er eens mee te kunnen rijden.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Benzine dan ook, zou ook voor benzine gegaan zijn, omwille da ik toch weinig km's doe. Turbo benzine, een beetje de toekomst denk ik want elektrisch zie ik niet direct gebeuren.

Comment

• peugeot gaat nochtans heel hard aan de kar trekken omtrent electrische auto's: in de directe nabije toekomst staan er verschillende electrische modellen alsook een aantal hybrides in het aanbod.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

peugeot gaat nochtans heel hard aan de kar trekken omtrent electrische auto's: in de directe nabije toekomst staan er verschillende electrische modellen alsook een aantal hybrides in het aanbod.
                                          Wel benieuwd naar dan! Hybride zie ik maar als een overstap naar volledig elektrisch.

Comment

Working...
                                          X