Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 308 II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ze stellen 'm wel vrij ruim op voorhand voor aangezien ze de publieksvoorstelling voor september pas voorzien op het IAA van Frankfurt.
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
      ze stellen 'm wel vrij ruim op voorhand voor aangezien ze de publieksvoorstelling voor september pas voorzien op het IAA van Frankfurt.
      Beter zelf voorstellen dan een of andere garagist de foto's laten lekken op het internet, zullen ze gedacht hebben

Comment

jammie

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Erg geslaagde wagen.
          Peugeot is goed bezig... RCZ, 508, en nu dit... knap...

Moest ik nu in de running zijn voor een firmawerkpaard, zou ik (dankzij Di Rupo) iets in deze trend nemen denk ik... Redelijk goedkoop en toch in stijl naar de klant...
          (De opel Astra GTC is ook niet slecht...)

Comment

automaat met flippers aan het stuur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
              Dat is nu toch wel een heel merkwaardige vraag. Peugeot heeft, net zoals de meeste massaconstructeurs, geen sinds decennia overgeleverde design gimmicks, zoals de Hofmeisterknik en de nieren bij BMW, of de grille met ster bovenop bij Mercedes (al heeft Mercedes zelf die nu grotendeels afgevoerd en vervangen door de variant met grote ster in de grille die vroeger voorbehouden was voor de SL en de SEC).

Dat maakt dat Peugeots (of Citroens, Renaults, Fiats, Toyotas,...) van generatie tot generatie vrij sterk van mekaar kunnen verschillen. Meestal zijn modellen die tot een zelfde generatie behoren stilistisch wel verwant met mekaar, maar zelfs dat is relatief, omdat er heel wat tijd zit tussen het eerste model van een generatie (bv. de 306) en het laatste (de 206).

Wat is trouwens de gelijkenis tussen een 306 en een 307 die je als voorbeeld noemt? Bij mijn weten geen enkele.
              Nee, ik ken ook geen gelijkenis tussen een 306 en een 307, daarmee dat ik het vroeg. En waarom doen massaconstructeurs dat? Het is materie waar ik me nog nooit in verdiept heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                Nee, ik ken ook geen gelijkenis tussen een 306 en een 307, daarmee dat ik het vroeg. En waarom doen massaconstructeurs dat? Het is materie waar ik me nog nooit in verdiept heb.
                ik neem aan dat ze vooral de modetrends in het autodesign volgen, zonder daar al te veel in voorop te lopen of al te extreem uit te pakken, om bij een zo groot mogelijk publiek in de smaak te vallen.

Comment

Vind hem wel geslaagd, veel knapper dan de voorganger! (en de 308 I SW is idd leeeeluuuuk)

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ferm goed bezig bij Peugeot, 4 jaar geleden moest je bijna blind zijn om een nieuwe Peugeot te kopen.

Comment

de eerste gespot in de straat.... vind het al veel minder tov de persfoto's

Comment

Dat lijkt me idd al een pak minder aantrekkelijk.... Eerst eens zien met 18 duimers en verlaging, dat kan ook al schelen. Den deze zijne 'stance' is precies die van ne lada van de jaren stillekes...
                        In dat segment blijven een Astra en Golf dan toch aantrekkelijkere opties, zo op het eerste zicht.

Comment

Bwa, ik vind die snoet mooier dan op de persfoto's. Deze gaat wel scoren... Past perfect in de lijn van de 508 & 208.

Comment

Peugot 308 ph2

Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                            Bwa, ik vind die snoet mooier dan op de persfoto's. Deze gaat wel scoren... Past perfect in de lijn van de 508 & 208.
                            Buitenkant mooi maar zit wat van ander modellen in Binnenkant vind ik minder mooi vooral middenstuk met scherm

Comment

Leuke wagen, vind dat deze absoluut niet moet onderdoen voor een Golf of dergelijke.
                              De meeste mensen die hier kritiek op hebben hebben nog geen 100km in een Peugeot gereden de laatste jaren.

Comment

Mooi! Het eerste model sinds de 306 dat je nog eens mooi kan noemen. Nooit fan geweest van die lompe 307/308 met overdreven opengesperde 'leeuwenmuil' en te grote lichtblokken.

Comment

ze stappen blijkbaar ook af van dat semi monovolume gevoel, goeie zaak!

Comment

De eerste 307 had die opengesperde muil nog niet, en ook geen overdreven grote lichtblokken. Ze hebben hem wel volledig naar de haaien geholpen bij de facelift en de 308 I is al helemaal een afknapper. De 308 II daarentegen ziet er patent uit. Hopelijk wordt het een succes, want het voortbestaan van Peugeot hangt ervan af.

Comment

Comment

Comment

Zwart oet de to geen goed, wel,een serieuze aanval op de golf, nu nog met hun goede 2 liter diesel een even goede dsg , en klaar is kees!

Comment

Working...
                                          X