Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vroeger had een atmo 180 diesel geen 115 pk

de benzine wel

Comment

• whoop whoop , 27september komt ie eraan!!! begint te korten

Comment

• A45 AMG Black Series

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
          whoop whoop , 27september komt ie eraan!!! begint te korten

Dat gaat ongeveer gelijk met de mijne zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
            Dat gaat ongeveer gelijk met de mijne zijn.
            ter hoogte van aalst op de E40 een camion gepasseerd die geladen was met A45's, misschien ook met die van jou?
            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              ter hoogte van aalst op de E40 een camion gepasseerd die geladen was met A45's, misschien ook met die van jou?
              Berggrijs met aero-pack.

Comment

• stond vanalles op van kleuren

Comment

• Ga morgen eens bellen. Eind september begin oktober hebben ze me in april gezegd.

Comment

Ga morgen eens bellen. Eind september begin oktober hebben ze me in april gezegd.
                    ik heb deze morgen gebeld, ze kunnen met hun pc's de wagens blijkbaar volgen vanuit Duitsland,...

Comment

ik heb deze morgen gebeld, ze kunnen met hun pc's de wagens blijkbaar volgen vanuit Duitsland,...
                      Dat moet wel gedaan zijn eens ze de mijne geleverd hebben hoor !

Comment

• kunnen ook gewone A'tjes geweest zijn met amg-pakketje ?!

Comment

• neen ze hadden de A45 en AMG badge en een aantal zo'n spoiler

Comment

Dat moet wel gedaan zijn eens ze de mijne geleverd hebben hoor !

Alle krommigheid op een staafje: da's niet meer zo héél veraf, vrees ik...

Comment

• Die Audi is precies toch sneller

Comment

Die Audi is precies toch sneller
                                Lijkt me ook wel ... de grotere longinhoud misschien ? Wel verwarrend dat de tellers omgekeerd staan
                                Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• De A45 verkoopt blijkbaar goed in vlaanderen? al 4 keer een vrachtwagen vol A45's tegengekomen op de E40 richting kust de afgelopen 3 weken.
                                  tenzij deze voor the UK bedoelt zijn maar dan zouden ze wel niet per truck door belgie reizen denk ik

Comment

• Doa heb ze ook al gezien ene reed af in gistel

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

• Scoort zeer goed qua CO2, en toch supersnel.
                                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• De Uk versies worden via Zeebrugge verscheept. Noord Amerika via Antwerpen, en Azie etc via Hamburg.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        De A45 verkoopt blijkbaar goed in vlaanderen? al 4 keer een vrachtwagen vol A45's tegengekomen op de E40 richting kust de afgelopen 3 weken.
                                        tenzij deze voor the UK bedoelt zijn maar dan zouden ze wel niet per truck door belgie reizen denk ik

Comment

• net nog een testrit mogen maken van mijn dealer! waanzinnige wagen fieuw!

Voor degene die een A45 besteld hebben is er waarschijnlijk goed nieuws... de eerste levering zou al klaarstaan sinds 9sept!
                                          in de loop van volgende week waarschijnlijk bij de dealers!!!

show me your pics pls...

Comment

Working...
                                          X