Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geluid is idd wat minder. De enigen die een +-2 liter 4cilinder écht vet kunnen laten klinken blijft dan dan ook Renault Sport.

Comment

• ik hoor wel eens een sls als ik op terras zit, ik hoor die nooit brullen maar voorbijmurmelen
      ik hoop vooral dat een 45 lekker klinkt bij lage beschaafde toeren en snelheid

rond de 2 liter 4 cylinders, vind ik nog steeds de audi 1800 van de golf gti 1 en 2 echt mooi klinken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        ik hoor wel eens een sls als ik op terras zit, ik hoor die nooit brullen maar voorbijmurmelen
        ik hoop vooral dat een 45 lekker klinkt bij lage beschaafde toeren en snelheid

rond de 2 liter 4 cylinders, vind ik nog steeds de audi 1800 van de golf gti 1 en 2 echt mooi klinken
        Das het leuke aan de AMG's, als je gewoon aan het cruisen bent aan legale snelheden dan hoor je wel dat dat een specialleke is maar het blijft nog bescheiden (idd zo dat murmelen) TOT je het pedaal instampt!! Dat vond ik altijd het jammere aan een Audi R8 bvb je kan daar niet beschaafd mee rijden die motor laat altijd enorm van zich horen! Maar bvb een aston Martin heeft ook de beide, klinkt beschaafd tot je het pedaal instampt!

Comment

• Komt wel goed met die A... Mercedes gaat hier een statement neerzetten om een heel nieuw publiek in te palmen.

Het wordt een A-bom let maar op !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk Berichten
            Komt wel goed met die A... Mercedes gaat hier een statement neerzetten om een heel nieuw publiek in te palmen.

Het wordt een A-bom let maar op !
            Het is te hopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
              Het is te hopen
              Ja want het gaat in orde moeten zijn om de 1M te vervangen...

Comment

• Mercedes A45 AMG http://bit.ly/ZIf71PSubscribe to our YouTube channel http://bit.ly/11Ad1j1Subscribe to the mag http://subscribe.autoexpress.co.uk/yt

Comment

• Zal wel voordeel hebben gehaald uit de AWD op een precies vochtige ondergrond maar toch ongelofelijk dat die kleine dit kan...
                  Benieuwd naar de komende tests maar dit beloofd !

Comment

• Toch niet zo véél voordeel hoor, want de cls ging sneller naar 100 in het filmpje. Impressive.
                    -

Comment

• En het eerste materiaal begint binnen te lopen. De discussie over het geluid hebben we nu ook wel gehad na deze video denk ik.
                      Wat een machine

http://www.youtube.com/watch?feature...v=xX1B2JyJ9Jc#!

Comment

• In de eerste tests klinkt 'ie alvast minder lullig dan in die eerste Benz-video. Meer als een auto en minder als een Dyson-stofzuiger, zeg maar.
                        't Ding blijkt écht leuk te rijden en dat is super! Er zouden meer echte hot hatches zoals deze en de M135i en de Focus RS e.d. moeten zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          In de eerste tests klinkt 'ie alvast minder lullig dan in die eerste Benz-video. Meer als een auto en minder als een Dyson-stofzuiger, zeg maar.
                          't Ding blijkt écht leuk te rijden en dat is super! Er zouden meer echte hot hatches zoals deze en de M135i en de Focus RS e.d. moeten zijn...
                          Idd, dat irritant gefluit is er helemaal uit blijkbaar...

Comment

• Goeie zaak. Wat overblijft laat mij nog altijd siberisch koud, maar gelukkig is sound niet alles en heeft 't ding nog een pak troeven.
                            Benieuwd hoe 'ie met zo'n prijzen de markt in weet te palmen...

Comment

• "If in doubt, flat out" - Colin McRae

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Goeie zaak. Wat overblijft laat mij nog altijd siberisch koud, maar gelukkig is sound niet alles en heeft 't ding nog een pak troeven.
                                Benieuwd hoe 'ie met zo'n prijzen de markt in weet te palmen...
                                Mij zegt het ook niet veel, maar 't specifiek vermogen gekoppeld aan 'n gunstig fiscaal tarief, is al voldoende om die kar eens van naderbij te bestuderen.
                                Uiteindelijk zal de M135i hier nog wel z'n neusje voorsteken, al was het maar omwille van de betere balans, en de heerlijke motor. Al is dat ook een auto die mij niks doet, ik ben blijven hangen bij een parelmoerwitte Alfa 147 GTA, met bruinlederen kuipzetels, knalrode Brembo's, chrome inlaten, en een motorgeluid wat nog steeds ieder haartje op m'n armen omhoog krijgt. Mocht er een God bestaan, reed die ook zo goed als een M135i... helaas pindakaas!

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• ik wil wel eens een drag race zien tussen de A45 en de E63 S 4matic
                                    lets have some more member berries

Comment

• de onzichtbare, onafgewerkte achterkant van de paddles lijkt opgelost ?

Comment

• In de wagen zul je dat geluid niet horen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          In de wagen zul je dat geluid niet horen .

My friend just picked up a brand new Mercedes A45 AMG, the smallest AMG car to date, yet still packing 355hp from its 2.0l turbo engine. The car in question ...

Qua eerste kilometers en inrijden kan dit tellen...

Comment

Working...
                                          X