Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda 6
Collapse
X
-
Guest repliedmazda 6 wagon gekocht
zonet de mijne besteld, ik wou eerst stiekem een mx5 bestellen maar met 2 opgroeiende kids van 11 en 14 zal ik die droom nog even in de schuif plaatsen. ik heb gekozen voor de 165pk benzine, testrit gedaan met model 2017 en ik was echt onder de indruk, wat een fijne en mooi afgewerkte wagen. Alleen spijtig dat je geen panoramisch dak kan hebben.http://www.caricos.com/cars/m/mazda/.../images/2.html
- Likes 1
Leave a comment:
-
Met een stillere dieselmotor, nieuwe ondersteltechnieken en verbeteringen aan het interieur stuurt Mazda de 6 het nieuwe modeljaar in.
Mazda voert diverse wijzigingen door aan de 6 voor modeljaar 2017. De grootste Mazda profiteert van de verbeteringen die het merk onlangs aankondigde voor de vernieuwde 3. Dat betekent dat ook de 6 de beschikking krijgt over nieuwe technieken en een verbeterde 2.2 dieselmotor.
De Skyactiv-D dieselmotor, die Mazda levert met 150 en 175 pk levert, reageert sneller op gaspedaalbewegingen, is stiller en resoneert minder. Dat is onder andere te danken aan wijzigingen aan de regeleenheid van de turbodruk en de montage van een demper in de zuigerpin. Ook heeft Mazda de isolatie van de cabine verbeterd, waardoor er minder rijgeluiden het interieur binnendringen.
Het dashboard is verbeterd met een nieuw stuur, een scherper en duidelijker informatiescherm in het instrumentarium en een head-up display. Verder heeft Mazda diverse veiligheidssystemen tegen het licht gehouden. Zo is het noodremsysteem voorzien van een nieuwe camera en herkent de verkeersbordenlezer meer waarschuwingen en verboden. Tot slot voegt Mazda G-Vectoring Control toe aan de optielijst. Dit systeem past het motorkoppel aan de stuurinput aan, waardoor de auto een natuurlijker bochtgedrag krijgt.
De Mazda 6 modeljaar 2017 wordt vanaf het najaar geleverd. De prijzen zijn nog niet bekend.
Leave a comment:
-
Ook sinds december nieuwe firmawagen; Mazda 6 break skycruise, handbak, 175 pk. Kom van de Toyota avensis en is qua rijden wereld van verschil. Ook vormgeving buiten + binnen zeer knap dus keuze was niet zo moeilijk. Rijdt geweldig!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenVoila, daar roep ik nu al de hele tijd om seh!
Een 5-deurs coupé versie van de mazda 6
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichten
Een 5-deurs coupé versie van de mazda 6
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door mister lee Bekijk BerichtenIs super handig het net in de koffer.
Leave a comment:
-
Dat het net mee omhoog gaat is toch superhandig?
In al mijn vorige auto's zat ik me daar altijd aan te ergeren.
Moeten bijvoorbeeld bakken drinken in het koffer, dan moet je die afdekhoes oprollen.
Maar dan hangt daar altijd zo nog een klein stukje te flapperen.
In de Vectra was dat klein, kreeg ik nog net die bakken eronder.
In de Passat was dat veel groter, moest ik dat eerst nog omhoog klappen, dan bakken erin, dan instappen en achteruit vertrekken... staat dat flapje nog omhoog en zie je geen steek achteruit! Terug uitstappen, flapje omlaag...
In de Mazda: koffer open, bakken erin, koffer dicht en vertrekken. Kan niet simpeler.
Eruit halen is ook simpel en past onder de koffervloer.
Is net een reden om wel die wagen te kopen!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenHeb hem ook gezien maar kon mij niet verzoenen bij het openen van de koffer dat dat net mee omhoog gaat, of is dat los te haken? Middenconsole was ook niet echt mijn ding, maar uiterlijk heel knap spel.
Leave a comment:
-
Heb hem ook gezien maar kon mij niet verzoenen bij het openen van de koffer dat dat net mee omhoog gaat, of is dat los te haken? Middenconsole was ook niet echt mijn ding, maar uiterlijk heel knap spel.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichtenlaat mazda maar dat tikkeltje underdog en anders dan de rest blijven.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichtenmeer dan een maand nodig om 1 bevestigende reactie te krijgen bewijst wel dat die markt voor Mazda niet groot is.
Laat de verkoopcijfers maar niet exploderen, laat mazda maar dat tikkeltje underdog en anders dan de rest blijven.
Leave a comment:
-
meer dan een maand nodig om 1 bevestigende reactie te krijgen bewijst wel dat die markt voor Mazda niet groot is.
Leave a comment:
-
Guest repliedJA :-)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenDe mazda is gewoon prijs kwaliteit het beste dat je kunt kopen in mijn ogen. Dat hij nog eens goed rijdt en er goed uitziet maakt de keuze enkel maar makkelijker. Waar ik me wel aan stoor is het gebrek aan een echt zwaarder model. Het hoeft niet noodzakelijk m3 cijfermateriaal te zijn maar eentje met 250 pk oid zou toch echt wel welkom zijn. Nu moet je voor een 2,5 gaan endat schrikt veel mensen af. Ik ben gecharmeerd door de atmosferische motoren maar er mocht echt wel iets bij hoor. Met de mps hebben ze toch bewezen dat ze goede krachtigere motoren kunnen bezitten.
Zou jij hem dan kopen?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door zoot Bekijk Berichtenik vermoed dat er wel een mps model zal komen, om de 6 weer wat leven in te blazen, zo binnen een jaar of 2-3. maar uiteindelijk, voor dagelijks verkeer, is de 2.2 Biturbo diesel 175PK méér dan genoeg. zuinig, verfijnd én krachtig. En nog praktisch ook. ik heb'm nu sinds April, en het is een plezier om ermee te rijden. was meteen verkocht op het Autosalon van 2015, waar hij voorgesteld werd.
Leave a comment:
-
Guest repliedik vermoed dat er wel een mps model zal komen, om de 6 weer wat leven in te blazen, zo binnen een jaar of 2-3. maar uiteindelijk, voor dagelijks verkeer, is de 2.2 Biturbo diesel 175PK méér dan genoeg. zuinig, verfijnd én krachtig. En nog praktisch ook. ik heb'm nu sinds April, en het is een plezier om ermee te rijden. was meteen verkocht op het Autosalon van 2015, waar hij voorgesteld werd.
Leave a comment:
Leave a comment: