Eerder een antwoord op de vroegere Cross Country van Volvo maar die maken ze niet meer denk ik. En Alfa Romeo heeft ook nog iets soortgelijks gehad.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Allroad
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenOei, dat zijn nochtans 2 totaal verschillende wagens hoor en absoluut met elkaar niet te vergelijken. (Voor hier zou een 5 GT ook wel mogen).
En om eerlijk te zijn, de Allroad kan nooit geen antwoord zijn op de GT van BMW want Audi is al veel langer op de markt met hun off-road rijder dan de BMW. Zou met de GT ook niet in de bossen trekken, daar is ie een veel te goede "cruiser" voor.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDenk dat we het daar in een ander topic ook al eens overgehad hebben (Jag XF?). Over het algemeen is groen geen succesvolle kleur voor een wagen blijkbaar.
Ook met de 19" zou dit niet misstaan. (vind die 20" wel mooi staan op de Allroad maar verschrikkelijk duur, prijs x 2 t.o.v. de 19").
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEn het grote verschil in prijs natuurlijk..."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIk was eerst niet helemaal overtuigd, maar Santosbruin in combinatie met Beaufort is toch zeer knap. Ook pak onderhoudsvriendelijker dan het beige en iets stijlvoller dan zwart.
Beaufort matcht toch niet zo goed met dat bruin, vind ik. Inleg is wat te licht van houtkleur om te combineren, op de afbeelding ziet het er een pak donkerder uit."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenHier nog eens even op terugkomen. In de laatste Autogids staat een driekamp tussen de Duitse premiumbreaks waarbij de Audi A4 krak hetzelfde interieur heeft.
Beaufort matcht toch niet zo goed met dat bruin, vind ik. Inleg is wat te licht van houtkleur om te combineren, op de afbeelding ziet het er een pak donkerder uit.
Nu, van interieur kent mijn vrouw niet veel want zij rijdt al jaren met een combi van zwarte zetels en alu inleg...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWel om eerlijk te zijn, mijn vrouw heeft ook zo haar bedenkingen voor deze combinatie. We hebben al eens een staal Santosbruin naast een inlegplaatje Beaufort kunnen leggen en zij vond dat ook maar niets.
Nu, van interieur kent mijn vrouw niet veel want zij rijdt al jaren met een combi van zwarte zetels en alu inleg..."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenZwart en alu inleg, dat hadden we op onze vorige X5 ook. Waren we na een maand al beu zien, zo saai.Maar inderdaad, santos bruin is wel heel erg mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenOei, dan heb ik een saaie auto gekocht2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenSame here. Ik vind dat sportief zo zwart met alu inleg.
Comment
-
Smaken verschillen natuurlijk, zelf zou ik nooit zo'n alu inleg willen, ook al past dat dan in mijn ogen nog het beste met een zwart interieur. Als ik zo'n interieur zie dan krijg ik altijd het standaard gevoel, als ik in veel showroom's rondloop zijn er heel veel auto's op die manier afgewerkt, ik heb liever eens iets anders wat je niet iedere dag ziet. Maar ieder zijn goesting, een auto moet je in eerste instantie zelf graag zien, niet iemand anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenOei, dan heb ik een saaie auto gekochtMaar inderdaad, santos bruin is wel heel erg mooi
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenSame here. Ik vind dat sportief zo zwart met alu inleg.. Ik wou eigenlijk antwoorden dat El Greco getrouwd was met een saaie vrouw. Nu kan ik zeggen dat ze tevens sportief is.
Maar serieus en zoals Audidriver al zei, dat is een kwestie van smaak.
Ieder zijn ding, maar ik zou het niet direct meer nemen."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten. Ik wou eigenlijk antwoorden dat El Greco getrouwd was met een saaie vrouw. Nu kan ik zeggen dat ze tevens sportief is.
NB: daarstraks nog eens even bij mijn dealer geweest en hebben daar het stukje Beaufort nog eens op het lapje Santos gelegd. Dit gaat dus wel perfect!!! Mijn verkoper vond dat ook mooi maar zou zelf niet voor het Beaufort gaan.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten. Ik wou eigenlijk antwoorden dat El Greco getrouwd was met een saaie vrouw. Nu kan ik zeggen dat ze tevens sportief is.
Ieder zijn ding, maar ik zou het niet direct meer nemen.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHeééééélemaal fout! Is net andersom, mijn vrouw is helemaal niet sportief, maar zeééééker niet saai. (de reden hou ik voor mezelf).. Heb je combi zwart-alu inleg op de ML?
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenNB: daarstraks nog eens even bij mijn dealer geweest en hebben daar het stukje Beaufort nog eens op het lapje Santos gelegd. Dit gaat dus wel perfect!!! Mijn verkoper vond dat ook mooi maar zou zelf niet voor het Beaufort gaan.
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenOp een Allroad zou ik het nooit nemen, daar mag het de klassieke toer op gaan. Maar bvb op een S-Line kan het zeer goed passen."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
Bij een beige of grijsinterieur vind ik het wat minder goed passen.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
-
Ieder zijn ding, maar ik zou het niet direct meer nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenDaar ben ik het mee eens. Ik zou het alleen maar nemen in combinatie met een zwartinterieur.
Sinds kort ook verkrijgbaar op de Allroad, werkelijk prachtig en dat zou ik dan nemen bij een zwartinterieur of crèmeinterieur. Enkel de prijs, bijna € 2.400.
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenIk heb die combinatie nog niet gehad dus vandaar. Heb eigenlijk nog nooit een lichte interieurkleur overwogen vermits het feit dat ik altijd jeans draag en ik graag een makkelijk te onderhouden interieur heb. Anderzijds straalt bruin of beige leder wel meer luxe uit ... Die keuzes toch altijd hé
Wat betreft die keuzes, dat is inderdaad moeilijk vandaag de dag. Je hebt zoveel mogelijkheden bij een wagen vandaag, toch bij de premiummerken, dat het nog moeilijker maakt om te beslissen."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
[QUOTE=wrench08;5130593]Nu heeft Audi, mij inziens, er wel iets op gevonden om Aluminiuminleg zeer aantrekkelijk te maken. Zie: http://fourtitude.com/news/Audi_News...w-audi-s-cars/
Sinds kort ook verkrijgbaar op de Allroad, werkelijk prachtig en dat zou ik dan nemen bij een zwartinterieur of crèmeinterieur. Enkel de prijs, bijna € 2.400.
Wow, dat is inderdaad prachtig maar voor die prijs heb ik dan toch liever de opleg van Xenon naar Led-koplampen ;-)
Comment
Comment