Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Allroad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Prachtige verschijning op de wegen.
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

Nog een maand of 4 en dan kan ik hier eindelijk eens wat foto's posten ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Bijna! Zelf zouden we het beaufort liever combineren met het Santosbruin. Als de keuze naar de Allroad zou gaan uiteraard.
        Ook goede keuze. Maar hoe mooi ik dat beige ook vind, zal de kans zeer klein zijn dat we het gaan nemen. Mijn vader rijdt in de wintermaanden geregeld offroad en dan zal dat praktisch niet te onderhouden zijn tenzij ik iedere week zit te kuisen. Ook al doe ik dat wel graag en heeft bvb Wax-it daar zeer goede producten voor, blijft de auto een gebruiksproduct.
        Het zal eerder deze combo worden: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...T&colors=BROWN
        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Ik was eerst niet helemaal overtuigd, maar Santosbruin in combinatie met Beaufort is toch zeer knap. Ook pak onderhoudsvriendelijker dan het beige en iets stijlvoller dan zwart.

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
            Ik was eerst niet helemaal overtuigd, maar Santosbruin in combinatie met Beaufort is toch zeer knap. Ook pak onderhoudsvriendelijker dan het beige en iets stijlvoller dan zwart.

Ja, Santosbruin is héél knap. Zat eigenlijk in beide testwagens waar ik mee gereden heb.

Comment

Ook goede keuze. Maar hoe mooi ik dat beige ook vind, zal de kans zeer klein zijn dat we het gaan nemen. Mijn vader rijdt in de wintermaanden geregeld offroad en dan zal dat praktisch niet te onderhouden zijn tenzij ik iedere week zit te kuisen. Ook al doe ik dat wel graag en heeft bvb Wax-it daar zeer goede producten voor, blijft de auto een gebruiksproduct.
              Het zal eerder deze combo worden: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...T&colors=BROWN
              Ik weet niet of de combinatie bij een A6 is te krijgen maar op m'n A4 heb ik beige zetels met zwarte vloerbekleding genomen, makkelijk in onderhoud en voor mij persoonlijk mooier/leuker om in te vertoeven dan in zo'n volledig zwart interieur.

Comment

Prachtig in deze uitvoering.
                Dit is ook mijn persoonlijke favoriet... Het interieur ziet er enorm gezellig uit! Wat een bak
                Edit, ik mis alleen nog een zwart dakhamel (nog 10x schoner) en de LED-koplampen.
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

Waarom ga je eens niet shoppen in de UK?

Zie je wel!!!

Bovenstaande is "HET" inderdaad. Heb enkel nog wat bezwaar tegen de zwarte dakhemel. Vrees ervoor dat ik na verloop van tijd depressief ga worden als je zoveel achter je stuur zit, en dat kan niet de bedoeling zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                  Ja, Santosbruin is héél knap. Zat eigenlijk in beide testwagens waar ik mee gereden heb.
                  Meer moet dat niet zijn hé Mac...
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Zie je wel!!!

Bovenstaande is "HET" inderdaad. Heb enkel nog wat bezwaar tegen de zwarte dakhemel. Vrees ervoor dat ik na verloop van tijd depressief ga worden als je zoveel achter je stuur zit, en dat kan niet de bedoeling zijn.

Ik had op mijn vorige A6 een beige dakhemel en nu op mijn huidge A4 en zwarte ( telkens met een voor de rest beige interieur/zwarte vloer ) en ik zou zeker en vast terug kiezen voor een zwarte hemel voor mijn volgende.

Comment

Maar ook niet minder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                        Ik weet niet of de combinatie bij een A6 is te krijgen maar op m'n A4 heb ik beige zetels met zwarte vloerbekleding genomen, makkelijk in onderhoud en voor mij persoonlijk mooier/leuker om in te vertoeven dan in zo'n volledig zwart interieur.
                        Onderstaand interieur is hetgeen dat je bedoelt, denk ik. Voor mij is dit perfectie.

Ik heb het topic van uw A4 eens snel bekeken en ik heb gezien dat bovenstaand interieur bijna overeenkomt. Alleen zijn bij jouw de armsteunen nog in het zwart en dat vind ik enigszins spijtig dat dat bij de A6 niet kan.
                        Ik vind persoonlijk ook zo'n beige interieur ook veel beter om in te toeven, zeker als je het contrast hebt met zwart.

Die optie blijft open, maar eerst nog eens goed bevragen hoe dat allemaal in zijn werk gaat. Op mobile.de & autoscout blijf ik kijken, al komen er niet veel bij. Voordeel van zo'n jonge tweedehands blijft dat je de auto snel hebt en soms een zeer goede deal kan doen. Nadeel is wel dat je bijna nooit de combo vindt die graag zou willen. Maar we hebben tijd...

Eerder deze week vertelde mijn prof "Micro-Economie" dat nieuwe auto's in Denemarken het goedkoopst zijn. Een student doet daar dit jaar zijn masterproef over. Blijkbaar is de BTW voor auto's in Denemarken zo hoog dat de autoconstructeurs genoegen nemen met een veel lagere winstmarge dan in de rest van Europa, anders zouden de wagens daar veel te duur zijn.
                        Dus kunnen wij daar als Belg tegen lage netto-prijzen aankopen en hier in België dan nog de BTW betalen.
                        Deense website van Audi al eens geraadpleegd, maar mijn Deens staat nog niet op punt .

Zie je wel!!!

Het is idd donker, zoals ik al gezegd heb creërt wel een cosy-gevoel in het interieur vind ik. Met dat beige interieur van hierboven, past het uitstekend (lees:contrast).
                        Maar ook niet minder
                        Heb jij de LED-lichten genomen op je Allroad? Al ervaring mee?
                        Last edited by Gordon Gekko; 02/05/2013, 20:03. Reden: Typo

Comment

Heb jij de LED-lichten genomen op je Allroad? Al ervaring mee?
                          Ja, ik heb die erbij genomen. Maakt de neus volledig af vind ik persoonlijk. Heb er al 1 keer 's avonds mee gereden en het is me opgevallen dat het licht nog een stuk witter is dan xenon. Uiteraard is mijn huidige A6 met Xenon al een dikke 4 jaar oud dus zullen lampsterkte en reflectoren ondertussen ook wel al eens serieus stuk gedegradeerd zijn vermoed ik, maar kom, ik was aangenaam verrast van de lichtsterkte. Ook het automatische bochtenlicht lciht de zijkanten netjes uit en toen ik een binnenbaantje nam, waar geen straatlicht was, schakelden de grootlichten automatisch in om netjes terug uit te gaan toen er een tegenligger aankwam.

Zeker en vast geen goedkope optie maar ik vind het persoonlijk wel de moeite.

Als alternatief zou je uiteraard ook de adaptieve xenon's kunnen nemen en dan hou je nog een dikke duizend eurotjes over voor iets anders ;-)

Comment

Zie je wel!!!

Shoppen in de UK? Ik kreeg voor A6/A7 een betere prijs in Duitsland dan in de UK. Zowel in de UK als DE 3 dealers een prijsaanvraag gestuurd...
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                              Ik had op mijn vorige A6 een beige dakhemel en nu op mijn huidge A4 en zwarte ( telkens met een voor de rest beige interieur/zwarte vloer ) en ik zou zeker en vast terug kiezen voor een zwarte hemel voor mijn volgende.
                              Heb altijd bang dat het (zwart) dak op men kop gaat terecht komen...
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Eerder deze week vertelde mijn prof "Micro-Economie" dat nieuwe auto's in Denemarken het goedkoopst zijn. Een student doet daar dit jaar zijn masterproef over. Blijkbaar is de BTW voor auto's in Denemarken zo hoog dat de autoconstructeurs genoegen nemen met een veel lagere winstmarge dan in de rest van Europa, anders zouden de wagens daar veel te duur zijn.
                                Dus kunnen wij daar als Belg tegen lage netto-prijzen aankopen en hier in België dan nog de BTW betalen.
                                Deense website van Audi al eens geraadpleegd, maar mijn Deens staat nog niet op punt .
                                Dat klopt! De duitser trekken/trokken toen massaal de grens over. In de tijd ook eens bij "de Denen" gaan horen. Heb daar contact gehad met dealer Fredericia via via zijn we dan bij de heer Møller gekomen uit Herlev-dk van Semler Audi Detail . Jammer genoeg kon deze mijn Audi A6 avant 204pk toen nog niet leveren. Indien je wenst kan ik je per pm wel zijn e-mail adres bezorgen. Je kan gewoon met hem in het Engels corresponderen hoor, je hoeft geen Deens te kennen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                  Shoppen in de UK? Ik kreeg voor A6/A7 een betere prijs in Duitsland dan in de UK. Zowel in de UK als DE 3 dealers een prijsaanvraag gestuurd...
                                  Persoonlijk nooit gaan shoppen in DE, wel een prijs gekregen uit de UK die toen meer dan € 9000 lager lag dan bij een dealer. Maar op het einde toch voor de lokale dealer gekozen omdat het verschil door de korting nog "amper" € 1630 bedroeg.

Comment

Ja, ik heb die erbij genomen. Maakt de neus volledig af vind ik persoonlijk. Heb er al 1 keer 's avonds mee gereden en het is me opgevallen dat het licht nog een stuk witter is dan xenon. Uiteraard is mijn huidige A6 met Xenon al een dikke 4 jaar oud dus zullen lampsterkte en reflectoren ondertussen ook wel al eens serieus stuk gedegradeerd zijn vermoed ik, maar kom, ik was aangenaam verrast van de lichtsterkte. Ook het automatische bochtenlicht lciht de zijkanten netjes uit en toen ik een binnenbaantje nam, waar geen straatlicht was, schakelden de grootlichten automatisch in om netjes terug uit te gaan toen er een tegenligger aankwam.

Zeker en vast geen goedkope optie maar ik vind het persoonlijk wel de moeite.

Als alternatief zou je uiteraard ook de adaptieve xenon's kunnen nemen en dan hou je nog een dikke duizend eurotjes over voor iets anders ;-)
                                    2 weken geleden zijn we in Duitsland 2 Allroads gaan testen en bezichtigen, de ene met adaptieve xenon en de andere met LED-lichten.
                                    Zoals je zegt is het design van de LED-lichten een stuk mooier en laat het de auto ook wat agressiever kijken, erg geslaagd qua esthetiek dus. Ook heb je vooraan met de gewone xenon geen led-pinkers, enkel achteraan dan. Dat ziet er dan toch een stuk minder modern uit.
                                    Aangezien het niet donker was, konden we ze helaas niet testen. Bedankt voor je korte ervaring dus .
                                    Naast al de features die je erbij krijgt en de betere lichtsterkte ten opzichte van xenon, veronderstel ik tevens dat de LED-lichten een veel langere levensduur zullen hebben?

De prijs is inderdaad niet mals, maar dan zijn we wel wat met onzen tijd mee....

Dat klopt! De duitser trekken/trokken toen massaal de grens over. In de tijd ook eens bij "de Denen" gaan horen. Heb daar contact gehad met dealer Fredericia via via zijn we dan bij de heer Møller gekomen uit Herlev-dk van Semler Audi Detail . Jammer genoeg kon deze mijn Audi A6 avant 204pk toen nog niet leveren. Indien je wenst kan ik je per pm wel zijn e-mail adres bezorgen. Je kan gewoon met hem in het Engels corresponderen hoor, je hoeft geen Deens te kennen.
                                    Dat mag je altijd doen. Eens een offerte opvragen kan nooit geen kwaad.

Comment

Op Autoweek.nl kwam ik dit intereur tegen op een A6:

Kleur is Kaneelbruin en het leder werd achteraf ingebouwd.
                                      Dit vind ik zeer knap en is één van mijn favoriete interieurkleuren. Alleen zal de Beaufort-inleg daarmee niet zo goed passen, vermoed ik.
                                      Met Havannazwart (zoals de auto in kwestie) of misschien zelfs het Diepgroen Pareleffect, gaat dit perfect samen. Met Javabruin betwijfel ik...

Comment

2 weken geleden zijn we in Duitsland 2 Allroads gaan testen en bezichtigen, de ene met adaptieve xenon en de andere met LED-lichten.
                                        Zoals je zegt is het design van de LED-lichten een stuk mooier en laat het de auto ook wat agressiever kijken, erg geslaagd qua esthetiek dus. Ook heb je vooraan met de gewone xenon geen led-pinkers, enkel achteraan dan. Dat ziet er dan toch een stuk minder modern uit.
                                        Aangezien het niet donker was, konden we ze helaas niet testen. Bedankt voor je korte ervaring dus .
                                        Naast al de features die je erbij krijgt en de betere lichtsterkte ten opzichte van xenon, veronderstel ik tevens dat de LED-lichten een veel langere levensduur zullen hebben?

De prijs is inderdaad niet mals, maar dan zijn we wel wat met onzen tijd mee....

Dat mag je altijd doen. Eens een offerte opvragen kan nooit geen kwaad.
                                        Ondertussen heb je een PM

Op Autoweek.nl kwam ik dit intereur tegen op een A6:

Kleur is Kaneelbruin en het leder werd achteraf ingebouwd.
                                        Dit vind ik zeer knap en is één van mijn favoriete interieurkleuren. Alleen zal de Beaufort-inleg daarmee niet zo goed passen, vermoed ik.
                                        Met Havannazwart (zoals de auto in kwestie) of misschien zelfs het Diepgroen Pareleffect, gaat dit perfect samen. Met Javabruin betwijfel ik...
                                        Gedeeltelijk mooi, inderdaad zeer proper met Havanna, minder met Java. Zou dan het houtinleg nemen die wij hier hebben, mat.

Comment

Eentje met een Audi Exclusive interieur: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT.

Zeer knap! Beetje het beste van de 2 werelden. Zwart heeft wat de bovenhand, maar de crèmekleurige-strook in de zetels en deuren breekt dat meer dan voldoende en maakt het interieur een stuk helderder.

Ik heb tevens ergens gelezen dat Prince Charles hevige fan is van de A6 Allroad. Hij koopt er telkens één voor zichzelf en dan nog één voor Camilla...

Comment

Working...
                                          X