Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Staat bij het gewone A6-topic dacht ik... maar zo'n vette bak verdient wel een eigen topic, vind ik
Jammer dat de 3.0tdi 313 meer dan 200gr CO2 uitstoot.
Prachtig interieur met dat donkerbruin leder. Dit is de eerste die het standaard in zijn kleurenpallet heeft zitten! Werd verdoeme tijd...
Straks wil ik mijne Avant A6 nog omwisselen, en hij is er nog niet eens...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Staat bij het gewone A6-topic dacht ik... maar zo'n vette bak verdient wel een eigen topic, vind ik
Jammer dat de 3.0tdi 313 meer dan 200gr CO2 uitstoot.
Prachtig interieur met dat donkerbruin leder. Dit is de eerste die het standaard in zijn kleurenpallet heeft zitten! Werd verdoeme tijd...
3.0 TDI
230(313)tiptronicquattro
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l · Gemiddelde CO2-uitstoot: 169 g/km (EU5) · Verbruik binnen bebouwde kom: 8,0 l · Verbruik buiten bebouwde kom: 5,6 l
Leuk dat je ook heel even de sound van de BT in het interieur kan horen. Ook mooi dat ze 'm wat offroad testen, hij valt in het filmpje althans niet snel door de mand. Ook als ik er buitenlandse reviews op naga, lijken zijn terreincapiciteiten meer dan degelijk te zijn.
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment