Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Allroad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A6 C7 Allroad

raar dat er hier nog geen topic over was... of ik kijk er grandioos over

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Comment

Staat bij het gewone A6-topic dacht ik... maar zo'n vette bak verdient wel een eigen topic, vind ik

Jammer dat de 3.0tdi 313 meer dan 200gr CO2 uitstoot.
        Prachtig interieur met dat donkerbruin leder. Dit is de eerste die het standaard in zijn kleurenpallet heeft zitten! Werd verdoeme tijd...
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Straks wil ik mijne Avant A6 nog omwisselen, en hij is er nog niet eens...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ja die is wel knap, en heel lekker interieur ook (zeker in dat donkerbruin van hierboven).
            Last edited by ; 23/02/2012, 16:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
              Staat bij het gewone A6-topic dacht ik... maar zo'n vette bak verdient wel een eigen topic, vind ik

Jammer dat de 3.0tdi 313 meer dan 200gr CO2 uitstoot.
              Prachtig interieur met dat donkerbruin leder. Dit is de eerste die het standaard in zijn kleurenpallet heeft zitten! Werd verdoeme tijd...
              3.0 TDI
              230(313)tiptronicquattro

Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l · Gemiddelde CO2-uitstoot: 169 g/km (EU5) · Verbruik binnen bebouwde kom: 8,0 l · Verbruik buiten bebouwde kom: 5,6 l

Comment

mooiste luxe break van het moment !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pietervdb Bekijk Berichten
                  3.0 TDI
                  230(313)tiptronicquattro

Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l · Gemiddelde CO2-uitstoot: 169 g/km (EU5) · Verbruik binnen bebouwde kom: 8,0 l · Verbruik buiten bebouwde kom: 5,6 l
                  Hèè? Vorige week heb ik nog op de configurator van Audi DE gekeken en daar zat 'ie rond de 200. Ik kan het niet meer volgen tegenwoordig...
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

Voor mij eentje zonder extra plastiek.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                      mooiste luxe break van het moment !
                      +1

Comment

A6 Allroad @ Salon van Genève:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Bron: [www.auto.cz]
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Vetten bak! Al moeten die chromé velgen er wel niet op.

Comment

Meer live foto's en info vind je hier!

Comment

Comment

Prachtig in deze uitvoering.
                                  "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Review (in het Duits):

Leuk dat je ook heel even de sound van de BT in het interieur kan horen. Ook mooi dat ze 'm wat offroad testen, hij valt in het filmpje althans niet snel door de mand. Ook als ik er buitenlandse reviews op naga, lijken zijn terreincapiciteiten meer dan degelijk te zijn.
                                    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten

Prachtig in deze uitvoering.
                                      Bijna! Zelf zouden we het beaufort liever combineren met het Santosbruin. Als de keuze naar de Allroad zou gaan uiteraard.
                                      Last edited by Metaxa; 01/05/2013, 22:59.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik vind de Allroad al vanaf generatie 1 vet, die is voor mij het mooiste nog, maar deze komt er net na. Generatie 2 is me iets te lomp achteraan

Comment

Working...
                                        X