Oorspronkelijk geplaatst door wrench08
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Allroad
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk BerichtenIk heb de leds laten vallen en de prachtige 20inc velgen genomen. Nog geen moment spijt van gehad!"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBedankt jongens.
Daar was ik ook al van in de veronderstelling. Heb altijd weet gehad dat dit verboden is/was tussen A & B-stijl. Franse modellen hebben dat al wel eens meer.
Ik hoop hem hier alvast nog eens te spotten want had de indruk dat ie uit één van de nieuwe appartementen kwam gereden. Ga het hem dan eens vragen, want daar wil ik toch het fijne van weten.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
En daarstraks op de E40 richting kust een spiksplinternieuwe kunnen waarnemen, volgens mij in Daytona. Denk dat ie echt nieuw nieuw geweest moet zijn want de chauffeur reed er op zijn zacht uitgesproken, zéér behoedzaam mee. Heerlijke car om te zien.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIk zou eerder de stijlvolle 19 duimsvelg nemen en met het uitgespaarde geld de LED-lampen aanvinken.
Comment
-
Marathon-test van Autowereld: http://www.autowereld.be/2013/07/30/...lroad-3-0-tdi/.
"een gemiddeld verbruik van 6,6 liter per 100 km toonde de Allroad zich zelfs opvallend zuinig" & "Nooit gedacht dat we dit ooit zouden schrijven, maar we tot dusver vinden we de Allroad de leukste A6 waarmee we ooit reden" sprongen er voor mij het meest uit.
Echt wel laag verbruik, weliswaar veel op de snelweg gereden waarschijnlijk, maar toch..."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenMarathon-test van Autowereld: http://www.autowereld.be/2013/07/30/...lroad-3-0-tdi/.
"een gemiddeld verbruik van 6,6 liter per 100 km toonde de Allroad zich zelfs opvallend zuinig" & "Nooit gedacht dat we dit ooit zouden schrijven, maar we tot dusver vinden we de Allroad de leukste A6 waarmee we ooit reden" sprongen er voor mij het meest uit.
Echt wel laag verbruik, weliswaar veel op de snelweg gereden waarschijnlijk, maar toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenMarathon-test van Autowereld: http://www.autowereld.be/2013/07/30/...lroad-3-0-tdi/.
Echt wel laag verbruik, weliswaar veel op de snelweg gereden waarschijnlijk, maar toch...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenKomt voor mij niet als een verrassing...nee toch....
We zijn andere verbruikcijfers gewoon, onze RRS verbruikt gemiddeld bijna het dubbel."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten.
We zijn andere verbruikcijfers gewoon, onze RRS verbruikt gemiddeld bijna het dubbel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenBen eens benieuwd voor binnenkort. Met mijn huidige 2.7TDI draai ik er gemiddeld 8.5 / 9 liter door ...
Een op de open wegen zakt dit algauw naar 7,5, of zelfs al vaker eens naar minder dan 7 liter per 100km.
Al bij al zeer tevreden daarover, want mijn Touareg vroeger was minder snel, minder comfortabel en draaide er toch gewillig 10,5 à 11 liter per 100 km doorheen.
Grts,
Stelo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk BerichtenMet mijnen Allroad heb ik in stadsverkeer ongeveer 9 l/100km.
Een op de open wegen zakt dit algauw naar 7,5, of zelfs al vaker eens naar minder dan 7 liter per 100km.
Al bij al zeer tevreden daarover, want mijn Touareg vroeger was minder snel, minder comfortabel en draaide er toch gewillig 10,5 à 11 liter per 100 km doorheen.
Grts,
Stelo
Het feit dat ik nu nog altijd op winterbanden rondrijd zal er nu ook wel toe bijdragen dat ik aan geen laag verbruik geraak met mijn huidige wagen, maar voor die laatste 6 weken ga ik nu toch niet meer in zomerbanden investeren :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk BerichtenMet mijnen Allroad heb ik in stadsverkeer ongeveer 9 l/100km.
Grts,
SteloPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenJe eerste bijdrage hier in dit topic en wij kennen je auto niet eens.
'k Zet evenwel niet vaak reacties, maar toch al een paar.
Het zal ergens rond april geweest zijn.
btw: Audi A6 Allroad - 3.0 tdi - 204 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk BerichtenZit nu rond de 7000 km. Gemiddeld 6.8l. Laatst een 100 km autostrade, gemiddeld 130-140kmh. Had een geweldig verbruik van 5.6!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenWow, da's super. Was dat nu 19" of 20" dat jij hebt op je Allroad ?.
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk BerichtenBeetje bladeren El Greco.
'k Zet evenwel niet vaak reacties, maar toch al een paar.
Het zal ergens rond april geweest zijn.
btw: Audi A6 Allroad - 3.0 tdi - 204 pkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment