Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Allroad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
    +1 Vind ik zeker iets hebben maar ook nog nooit ergens tegengekomen. Komt ook mooi uit met de donkere kunststof onderdelen.
    Heb je al eens volgende bekeken: http://audi-oooo.blogspot.be/2013/02...ur-bamboo.html
    Die samenstelling van dat interieur vind ik echt maar niets.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Ben het Javabruin precies al beu gezien...
      Idem, liever Havannazwart of Maneschijnblauw dan.

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Praaaaaachtig! Waar komt die kleur opeens vandaan? Zit volgens mij toch niet in het exclusief aanbod?
      Moet samen met het Santos en het Beaufort een prachtige combi zijn.
      Het interieur van bovenstaande is wel volledig naar de knoppen geholpen. Wie stelt er nu zoiets samen?
      Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
      +1 Vind ik zeker iets hebben maar ook nog nooit ergens tegengekomen. Komt ook mooi uit met de donkere kunststof onderdelen.
      Ik was deze afbeelding toevallig tegengekomen toen ik een foto zocht van Maneschijnblauw op de Allroad.
      Bambus Metallic is gewoon een kleur uit het Audi Exclusive gamma, lijkt me.
      Volledige configuratie:
      Außenfarbe: Individuallackierung Bambus metallic
      Innenfarbe: Audi exclusive Havannabraun ; Nähte, Biese & Stegfalte in Magnoliaweiß
      Dekoreinlagen: Audi exclusive Eschemaser nougat
      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
        Idem, liever Havannazwart of Maneschijnblauw dan.

Ik was deze afbeelding toevallig tegengekomen toen ik een foto zocht van Maneschijnblauw op de Allroad.
        Bambus Metallic is gewoon een kleur uit het Audi Exclusive gamma, lijkt me.
        Volledige configuratie:
        Außenfarbe: Individuallackierung Bambus metallic
        Innenfarbe: Audi exclusive Havannabraun ; Nähte, Biese & Stegfalte in Magnoliaweiß
        Dekoreinlagen: Audi exclusive Eschemaser nougat
        Mmmmm, toch vreemd want op de UK-site kan je alle exclusive kleuren terugvinden en zoals ik al dacht staat deze (nieuwe?) kleur er niet bij. Op de DE-site werkt de exclusive kleurenkaart blijkbaar niet.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Heb je al eens volgende bekeken: http://audi-oooo.blogspot.be/2013/02...ur-bamboo.html
          Die samenstelling van dat interieur vind ik echt maar niets.
          Inderdaad, exterieur vind ik wel mooi maar het interieur is ook niet mijn ding

Comment

Mmmmm, toch vreemd want op de UK-site kan je alle exclusive kleuren terugvinden en zoals ik al dacht staat deze (nieuwe?) kleur er niet bij. Op de DE-site werkt de exclusive kleurenkaart blijkbaar niet.
            Ah, wist ik niet. Heb net eens gekeken op de UK-configurator naar het aanbod van de Exclusive kleuren. Staan een aantal knappe kleuren tussen, al zou ik het geld er niet direct aan kunnen geven.
            "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Beaufort in 't veelvoud...weet je ineens waar Audi de mosterd heeft vandaan gehaald.

Comment

Beaufort in 't veelvoud...weet je ineens waar Audi de mosterd heeft vandaan gehaald.

. Leuk bootje.

Comment

• Iet of wat degelijke foto's van Maneschijnblauw op de Allroad: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...E&colors=GREEN
                  Spijtig dat ie net iets te ver staat (kleine 200 km) om eens te gaan bekijken.

Comment

• Daarstraks hier in 't dorp een nieuwe A6 Allroad gezien die getinte ramen had aan bestuurderskant (en waarschijnlijk ook wel uiteraard aan de passagierszijde). Had de indruk dat deze dezelfde waren als achter de b-stijl. Vreemd, volgens mij levert Audi dit niet zo af hier in België. Misschien een ingevoerde vanuit Frankrijk of achteraf na geplaatst? Is hier toch niet toegelaten tot een zeker percentage zichtbaarheid?

Comment

Daarstraks hier in 't dorp een nieuwe A6 Allroad gezien die getinte ramen had aan bestuurderskant (en waarschijnlijk ook wel uiteraard aan de passagierszijde). Had de indruk dat deze dezelfde waren als achter de b-stijl. Vreemd, volgens mij levert Audi dit niet zo af hier in België. Misschien een ingevoerde vanuit Frankrijk of achteraf na geplaatst? Is hier toch niet toegelaten tot een zeker percentage zichtbaarheid?
                      Volgens mij verboden in België.
                      Onze RRS is van Franse origine en had dat ook toen we 'm kochten. Folie hebben we er toch moeten afhalen om 'm door de keuring te krijgen. Wel al een 5-tal jaar geleden, dus ondertussen kan ik de wetgeving misschien veranderd zijn.

Comment

Daarstraks hier in 't dorp een nieuwe A6 Allroad gezien die getinte ramen had aan bestuurderskant (en waarschijnlijk ook wel uiteraard aan de passagierszijde). Had de indruk dat deze dezelfde waren als achter de b-stijl. Vreemd, volgens mij levert Audi dit niet zo af hier in België. Misschien een ingevoerde vanuit Frankrijk of achteraf na geplaatst? Is hier toch niet toegelaten tot een zeker percentage zichtbaarheid?
                        Even opgezocht en dit zou bij wet verboden zijn :

Achterste zijruiten en achterruit

Het is toegelaten je achterste zijruiten te tinten of er folie op aan te brengen. De kleur en de lichtdoorlaatbaarheid spelen geen rol, zolang je maar van binnen naar buiten kunt kijken.
                        Het is ook toegelaten je achterruit te tinten of er folie op aan te brengen, wél op voorwaarde dat je auto 2 zijspiegels (buitenspiegels) heeft. De kleur en de lichtdoorlaatbaarheid speelt geen rol.
                        Let wel, de folie mag maximum een reflectiegraad van 15% hebben zodat zij de andere weggebruikers immers niet zouden kunnen verblinden.

Voorste zijruiten en voorruit

Omwille van veiligheidsredenen is het verboden folie op de voorste zijruiten aan te brengen.

Zonneband en belettering op voorruit en voorste zijruiten

Het aanbrengen van zonnebanden – met of zonder belettering – mag enkel op de voorruit en niet op de voorste zijruiten. Zorg er wel voor dat het kleven van deze zonnebanden volgens onderstaande regels gebeurt.
                        1. Zo mag de ondergrens van de zonneband, horizontaal gezien maximaal tot tegen de onderste lijn van de zonneklep komen wanneer die tegen de voorruit gedraaid is. Let wel, we hebben het hier over de oorspronkelijke zonneklep.
                        2. De zonneband mag ook nooit reflecterend zijn.
                        Reglementering
                        Artikelen 57 en 58 van het koninklijk besluit van 15 maart 1968 en zijn wijzigingsbesluiten houdende algemeen reglement op de technische eisen waaraan de auto's, hun aanhangwagens, hun onderdelen en hun veiligheidstoebehoren moeten voldoen

Europese richtlijnen 77/649/EEG en 90/630/EEG.

Bron : www.how2tune.be
                        Last edited by mac500; 18/07/2013, 11:11.

Comment

Volgens mij verboden in België.
                          Onze RRS is van Franse origine en had dat ook toen we 'm kochten. Folie hebben we er toch moeten afhalen om 'm door de keuring te krijgen. Wel al een 5-tal jaar geleden, dus ondertussen kan ik de wetgeving misschien veranderd zijn.
                          Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                          Even opgezocht en dit zou bij wet verboden zijn :

Achterste zijruiten en achterruit

Het is toegelaten je achterste zijruiten te tinten of er folie op aan te brengen. De kleur en de lichtdoorlaatbaarheid spelen geen rol, zolang je maar van binnen naar buiten kunt kijken.
                          Het is ook toegelaten je achterruit te tinten of er folie op aan te brengen, wél op voorwaarde dat je auto 2 zijspiegels (buitenspiegels) heeft. De kleur en de lichtdoorlaatbaarheid speelt geen rol.
                          Let wel, de folie mag maximum een reflectiegraad van 15% hebben zodat zij de andere weggebruikers immers niet zouden kunnen verblinden.

Voorste zijruiten en voorruit

Omwille van veiligheidsredenen is het verboden folie op de voorste zijruiten aan te brengen.

Zonneband en belettering op voorruit en voorste zijruiten

Het aanbrengen van zonnebanden – met of zonder belettering – mag enkel op de voorruit en niet op de voorste zijruiten. Zorg er wel voor dat het kleven van deze zonnebanden volgens onderstaande regels gebeurt.
                          1. Zo mag de ondergrens van de zonneband, horizontaal gezien maximaal tot tegen de onderste lijn van de zonneklep komen wanneer die tegen de voorruit gedraaid is. Let wel, we hebben het hier over de oorspronkelijke zonneklep.
                          2. De zonneband mag ook nooit reflecterend zijn.
                          Reglementering
                          Artikelen 57 en 58 van het koninklijk besluit van 15 maart 1968 en zijn wijzigingsbesluiten houdende algemeen reglement op de technische eisen waaraan de auto's, hun aanhangwagens, hun onderdelen en hun veiligheidstoebehoren moeten voldoen

Europese richtlijnen 77/649/EEG en 90/630/EEG.

Bron : www.how2tune.be
                          Bedankt jongens.
                          Daar was ik ook al van in de veronderstelling. Heb altijd weet gehad dat dit verboden is/was tussen A & B-stijl. Franse modellen hebben dat al wel eens meer.
                          Ik hoop hem hier alvast nog eens te spotten want had de indruk dat ie uit één van de nieuwe appartementen kwam gereden. Ga het hem dan eens vragen, want daar wil ik toch het fijne van weten.

Comment

• Vandaag nog leuk nieuws gekregen van de garage. De levering van mijn kameraad zijn A6 Avant S-Line is blijkbaar vervroegd en ze gaan er dus een dubbel-levering van maken. We halen hem dus op hetzelfde moment op.

Wordt vervolgd ergens begin september ...

Comment

• Vandaag deze prachtige tegengekomen in Wimmertingen:

Comment

• Er hangt echt een Allroad sfeertje op die foto doordat hij zo in het gras staat.
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                  Er hangt echt een Allroad sfeertje op die foto doordat hij zo in het gras staat.
                                  Ok, ik weet dus al welke foto's te nemen binnenkort

Comment

Vandaag deze prachtige tegengekomen in Wimmertingen:

Ge-wel-dig!!! Ik wil niet onnozel doen, maar ik mis LED-koplampen.
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ja, inderdaad, zo gaat jouw Allroad goed naar voor komen.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Hoelang wordt uw geduld eigenlijk nog op de proef gesteld?

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                        Ge-wel-dig!!! Ik wil niet onnozel doen, maar ik mis LED-koplampen.
                                        De kers op de taart.

Comment

Hoelang wordt uw geduld eigenlijk nog op de proef gesteld?
                                          Nog een 6-tal weken

Comment

Working...
                                          X