Banden gewisseld voor non-runflat en het is véél beter, auto houdt beter de baan en swalpt niet meer.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW x3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenBanden gewisseld voor non-runflat en het is véél beter, auto houdt beter de baan en swalpt niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenToch de Conti's, de Michelins waren toch nog een 60 € duurder per band.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenBanden gewisseld voor non-runflat en het is véél beter, auto houdt beter de baan en swalpt niet meer.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Gsm
Misschien zijn er mensen die het volgende probleem ook al hebben gehad.
Gsm Samsung maakt via Bluetooth geen connectie meer met men auto,heeft altijd gewerkt maar nu ineens niet meer.
Heb al eens een update van gsm uitgevoerd maar geen succes 😒
O ja type gsm Samsung gt-b5722
Wat kan ik hier aan doen?
Morgen eens naar garage bellen anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenBanden gewisseld voor non-runflat en het is véél beter, auto houdt beter de baan en swalpt niet meer.Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenContoSportContact3, is gehomologeerd voor Porsche maar pasten ook op mijn autootje.(ps. op m'n 3 Touring had ik ook die conti runflats op 18" totaal 240.000km gereden! altijd supercontent geweest)
begrijp eigenlijk die commotie rond de runflats niet goed....Never LOOK back....beware of the boogieman in front of you...
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mpr Bekijk BerichtenMisschien zijn er mensen die het volgende probleem ook al hebben gehad.
Gsm Samsung maakt via Bluetooth geen connectie meer met men auto,heeft altijd gewerkt maar nu ineens niet meer.
Heb al eens een update van gsm uitgevoerd maar geen succes 😒
O ja type gsm Samsung gt-b5722
Wat kan ik hier aan doen?
Morgen eens naar garage bellen anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenEen vraagje aan de X3'ers : Het klepje van het rolgordijn van de koffer is helemaal vol met waterplekken, dit door de koffer open te doen bij regenweer. Is er nog iemand dat dit heeft ?Never LOOK back....beware of the boogieman in front of you...
greetz
Comment
-
Hoi,
Ik overweeg een X3 aan te kopen (particulier) maar er moet wat meer van de prijs af, anders wordt het toch de politiek incorrecte Touareg...
Welk korting percentage hebben jullie gekregen?
Bij Monserez in Kortrijk tot nu toe slechts 7%..... veel te weinig in tijden van SalonsOp de Touareg zit ongeveer 15% korting....
Waar kan ik betere voorwaarden halen?
teizman
Comment
-
Hoi,
Ik overweeg een X3 aan te kopen (particulier) maar er moet wat meer van de prijs af, anders wordt het toch de politiek incorrecte Touareg...
Bij Monserez in Kortrijk tot nu toe slechts 7%..... veel te weinig in tijden van SalonsOp de Touareg zit ongeveer 15% korting....
teizman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk BerichtenHoi,
teizman
Comment
-
Door het grote succes in de verkoop (onderschat) is er helaas weinig korting te verkrijgen....er word zelfs door het grote succes nergens meer promotie voor de X3 gemaakt .....
Levertermijn: ik heb de mijne besteld op 6 oktober en is al op 6 december geleverd (2 weken vroeger dan voorzien) wel maar op 5 januari gaan afhalen.
Voor particulieren was de levering toen voorzien voor +/- mei/juni.......doch door bepaalde connecties
was er een gaatje vrij in de productie vandaar die super snelle levering
Never LOOK back....beware of the boogieman in front of you...
greetz
Comment
-
Oei, dat is niet goed voor mij dan.....
Ik doe vanmorgen een proefritje met een 2.0d met steptronic..... Vond de touareg eerste beter dan de X5 maar reed liever met de bimmer.
Misschien is de X3 net zo leuk maar aan een lagere (verbruiks) prijs....
Ik maak mijn keuze heel erg 'wiskundig' adhv een excell sheet met allerlei parameters (aankoop, verbruik, onderhoud, wederverkoop....) Wat zouden jullie denken dat een realistische herverkoopwaarde zal zijn van een dergelijke X3 met exclusive line en M sportpacket na 2.5 jaar en 150.000km?
Momenteel geef ik hiervoor 27.000 in mijn excell sheet.....realistisch of optimistisch?
thx
teizman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk BerichtenHoi,
teizmanNever LOOK back....beware of the boogieman in front of you...
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk BerichtenOei, dat is niet goed voor mij dan.....
Ik doe vanmorgen een proefritje met een 2.0d met steptronic..... Vond de touareg eerste beter dan de X5 maar reed liever met de bimmer.
Misschien is de X3 net zo leuk maar aan een lagere (verbruiks) prijs....
Ik maak mijn keuze heel erg 'wiskundig' adhv een excell sheet met allerlei parameters (aankoop, verbruik, onderhoud, wederverkoop....) Wat zouden jullie denken dat een realistische herverkoopwaarde zal zijn van een dergelijke X3 met exclusive line en M sportpacket na 2.5 jaar en 150.000km?
Momenteel geef ik hiervoor 27.000 in mijn excell sheet.....realistisch of optimistisch?
thx
teizman
Comment
-
Het zal dan toch geen X3 worden, ik had dit blijkbaar verkeerd onthouden/begrepen van de verkoper, maar als ik nu zijn offerte nareken dan heeft hij blijkbaar een goeie 5% korting gegeven en geen 7%.
Het zal dus voor mij zeker niet interessant zijn een dergelijke wagen te kiezen. Voor 2000€ meer heb ik een ML of een Toaureg met gelijkwaardige uitrusting en -in het geval van de VW- een veel beter motor (3.0 V6).
teizman
Comment
-
Aan de X3 rijders:
Onze X3 is woensdag geleverd maar nu hoor ik tijdens het rijden een geluid dat de wind precies ergens onder of tussen kan. Het is ergens aan de voorruit langs de bestuurderskant. Daarnet even langs de garage gereden en de wagen moet binnen voor 1 dag. Zijn er mensen die een gelijkaardig probleem hebben gedad?
Grtz
Comment
Comment