Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Zonder Xenons vind ik die voorlichten echt lelijk...
    Ik ook, achterlichten idem!

Comment

• It was the Best of Days and the Worst of Days. My Performance Center delivery.

Today I picked up my X3 35i, Deep Sea Blue, Oyster leather seats, Sports Activity Package, Cold Weather Package, HiFi radio, Sat radio, Park control and back up camara. My daughter and I had a great experience at the Performance Delivery Center. Well worth it if you can manage it!

Now for the worst of it. I drove home today after the delivery to Knoxville, Tn. On I-40 in the mountains of NC I ran into a hail storm. It could have been worse but I got about 6 noticable dings from the hail on my 2 hour old vehicle.

Here are some pictures before damage.

Van dikke pech gesproken !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WILLYSMETS Bekijk Berichten
        Lev.20/06/2011
        slecht nieuws gekregen x3 wordt pas op 28 september geleverd

Comment

• 3 MAANDEN RETARD ???

Comment

Ik had verleden week nochtans gebeld en alles verliep normaal met de levering, nu ineens wordt het 3 maanden later, rara.
            Zal eens met de verantwoordelijke spreken waarom ik achteruit wordt gezet en waarom ze mij niet toen de waarheid hebben gezegt.
            De teleurgestelde koper van een x3

Comment

• Ben benieuwd wat de reden is !!
              Wanneer heb je de bestelbon getekend ?

Ikzelf eind januari, levering 'beloofd' eind oktober.

Ik hoop dat alle bestellingen geen 3 maandvertraging hebben ....

veel sterkte

Comment

bij welke garage heb je uw X3 gekocht?
                Hier zou ik zelf ook niet kunnen om lachen!

Zelf heb ik m'n x3 30d in april gekocht en ik verwacht hem te ontvangen begin augustus... de 30D kunnen ze momenteel sneller leveren dan de 20d opdat hier minder vraag naar is

Comment

• Ik wil de garage niet zwart maken, ben vandaag er geweest en volgens hun uitleg stond op de computer wel deglijk produktie in augustus en levering in september maar heeft de verkoper tegen mij niet de waarheid durven zeggen, heb hem zelf nog niet gesproken maar ga dat wel doen.
                  Gingen proberen levering naar augustus te brengen maar die kans was klein.
                  Ik had mijn bestelbon getekend op 10 januari met levering 20 juni 2011.
                  Levering nu voor x3 is 11 maanden zeiden ze.
                  Last edited by ; 21/06/2011, 12:59.

Comment

Ik wil de garage niet zwart maken, ben vandaag er geweest en volgens hun uitleg stond op de computer wel deglijk produktie in augustus en levering in september maar heeft de verkoper tegen mij niet de waarheid durven zeggen, heb hem zelf nog niet gesproken maar ga dat wel doen.
                    Gingen proberen levering naar augustus te brengen maar die kans was klein.
                    Ik had mijn bestelbon getekend op 10 januari met levering 20 juni 2011.
                    Levering nu voor x3 is 11 maanden zeiden ze.
                    Vraag zonder opleg de 3.0d (of een paar gratis opties)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decois Bekijk Berichten
                      bij welke garage heb je uw X3 gekocht?
                      Hier zou ik zelf ook niet kunnen om lachen!

Zelf heb ik m'n x3 30d in april gekocht en ik verwacht hem te ontvangen begin augustus... de 30D kunnen ze momenteel sneller leveren dan de 20d opdat hier minder vraag naar is
                      Hebben ze dan in het fabriek 'gaten' voorzien om 3.0D X3's te produceren tussen de andere motorisaties ???
                      Zijn er zo nog zaken die de termijn beïnvloeden ?

Greetz,
                      Philip.

Comment

• Altijd dezelfde miserie met "nieuwe" modellen bij BMW, capaciteit voor België is ontoereikend met de gekende gevolgen voor de levertijden.
                        In DE staan al een tijdje mooie "Vorführwagen" X3 te koop, onmiddellijk leverbaar...
                        bijv.
                        SaaS-Lösungen für Autohäuser: White-Label-Shops, Fahrzeug-Feeds und Google Vehicle Ads – Automedia digitalisiert den Fahrzeugverkauf effizient.
                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philmatt Bekijk Berichten
                          Hebben ze dan in het fabriek 'gaten' voorzien om 3.0D X3's te produceren tussen de andere motorisaties ???
                          Zijn er zo nog zaken die de termijn beïnvloeden ?

Greetz,
                          Philip.
                          Als wat m'n me meegegeven heeft in de garage correct is worden de 30d op een andere lijn geproduceerd dan de 20d modellen...

Mijn wagen is een pak sneller klaar dan voorzien, normaliter zou hij deze week in productie gaan maar ondertussen heb ik via de vin nummer gevonden dat hij op de boot is en dat deze boot morgen al gaat aanmeren in Bremmerhaven Duitsland!
                          Ik verwacht m'n wagen dus binnen de 2 weken in m'n bezit te hebben! Niet slecht als ik bedenk dat de eerste garage waar ik gaan luisteren was pas tegen begin 2012 kon leveren toen ik daar wou bestellen.

Indien jou garage lange levertijden heeft kan je dus best eens rondluisteren, sommigen kunnen veel sneller leveren... Ik weet dat BMW zottegem bv enkele slots had voor dit jaar en bij jorssen leveren ze ook snel... de mijne komt van bij Jorssen, tot nu toe zeker geen klagen van!

Comment

• Vandaag met de verkoper gesproken,heeft zich excuses aangeboden maar er was niks aan de leveringstijd te doen.Ze kunnen volgens hen niet volgen met te assembleren wegens te grote vraag naar x3.Ook was mijn plaats op de lijst niet ingenomen door een ander, de produktie is gewoon opgeschoven.
                            Nu is belooft dat de x3 in augustus in produktie gaat en levering op 5 september waarbij ze de mijne voorrang op transport zouden geven anders zouden er nog 2 weken bijkomen. Heb er geen vergoeding van gekregen wegens te late levering en heirkracht in te roepen. Kreeg nog wel een volle naftbak erbij, Dus nog maar eens wachten en aftellen zeker
                            Last edited by ; 24/06/2011, 13:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                              Voorlopig enkel deze 3 dieselmodellen beschikbaar (prijzen september 2011) :
                              - BMW X3 xDrive 20d : 40.800 euro incl. BTW
                              - BMW X3 xDrive30d : 51.150 euro incl. BTW
                              - BMW X3 xDrive35d : 56.450 euro incl. BTW

Dus voorlopig géén 25d in de X3 ...
                              Zijn er extra kleuren gepland?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                                Stuurhuis nog altijd niet vervangen, het stuk staat zelfs geblokkeerd bij BMW wegens fabricagefout.
                                Er zijn blijkbaar teveel klachten binnengekomen en moeten ze het stuk herbekijken.
                                Ook bij de garage hadden ze reeds het stuk bij een andere X3 vervangen maar is het terug hetzelfde.
                                Volgende week woensdag moet mijn auto binnen bij de garage om alle mankementen op te lossen.
                                Het stuurhuis is nog altijd NIET binnen, dit zal dus later moeten vervangen worden.
                                De EGR-klep (uitlaatgascirculatie) maakt lawaai en moet vervangen worden, remmen moeten bekeken worden
                                want in achteruit maken ze een klakkend geluid, linker schokdemper vooraan scheelt ook iets mee en de rechterachterruit
                                rammelt, een hele boterham dus !
                                Hopelijk komt alles vlug in orde !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                                  Volgende week woensdag moet mijn auto binnen bij de garage om alle mankementen op te lossen.
                                  Het stuurhuis is nog altijd NIET binnen, dit zal dus later moeten vervangen worden.
                                  De EGR-klep (uitlaatgascirculatie) maakt lawaai en moet vervangen worden, remmen moeten bekeken worden
                                  want in achteruit maken ze een klakkend geluid, linker schokdemper vooraan scheelt ook iets mee en de rechterachterruit
                                  rammelt, een hele boterham dus !
                                  Hopelijk komt alles vlug in orde !
                                  Amai ... dat is inderdaad niet min.

Eerste generatie X3 had behoorlijk wat kinderziektes en blijkbaar zijn ze er nog niet volledig uit bij dit model.

Comment

• Ik heb mijn BMW X3 besteld eind januari, begin februari 2011. Levering daarvan pas voorzien eind september 2011, wat ik eerlijk gezegd wel lang vind. Het is de eerste keer dat ik opteer om een BMW aan te kopen dus ik ben zeer benieuwd. Ik heb al met de X3 een testrit gereden en toen kon de auto mij helemaal bekoren. Als ik de mankementen hier zo lees, hoop ik dat de kinderziekten tegen levering verdwenen zijn. Het valt me op dat je de modellen nu iets meer zie rondrijden dan een paar maanden terug. Soit, we zijn nu juli dus het wachten is nu niet lang meer. Als er forumleden zijn die de nieuwe X3 al bezitten, schrijf gerust jullie bevindingen. Ik lees ze graag in afwachting tot de levering van mijn wagen. Grtz

Comment

• Ik heb op mijne x3( heb hem nog niet sept 2011 belooft) een garantie van 5 jaar zodat ik een beetje meer gerust ben op de kinderziekten

Comment

Ik heb op mijne x3( heb hem nog niet sept 2011 belooft) een garantie van 5 jaar zodat ik een beetje meer gerust ben op de kinderziekten
                                        Zeker een aanrader...

Comment

• Zal ik zeer waarschijnlijk ook wel doen en kost voor de 2.0d 677 € voor 3 jaar extra.
                                          Dit moet niet direct bij aankoop gedaan worden, wel vóór de auto 1 1/2 jaar is.
                                          Had ik dit maar met mijn eerste X3 : na 3 jaar PDC stuk, na 4 jaar pano dak kapot.

Nu dacht ik, had ik niet beter nog een beetje gewacht en de "ouwe" nog een beetje gehouden.
                                          Toch maar beter niet want de oude werd ingeleverd, pano dak hersteld en door een fransman
                                          na 14 dagen gekocht.
                                          Na een kleine maand belde hij naar de garage dat hij in panne stond en wat was er gebeurd ?
                                          Iets in de automatische boite gebroken, dus een nieuwe boite en meer dan 6000 € kosten.
                                          Wagen had slechts 100000 km.
                                          Dit is iets wat de ene op de andere dag kan gebeuren, gelukkig niet bij mij ...

Comment

Working...
                                          X