Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk Berichten
    Ik ken iemand die de X3 vorige week besteld heeft, en levering zou pas december zijn.

Spijtig van de lange levertijd,zo lang kan hij ook niet wachten.
    Nora!

Comment

• Daar de garage van ons huis nog niet af is, moet de nieuwe X3 noodgedwongen
      buiten de nacht doorbrengen.
      Als ik 's morgens vertrek, voel je de eerste kilometer dat heel de auto trilt, soms
      zo erg dat je denkt dat je op een kei rijdt. Hoe kouder het weer is, hoe erger.
      Na die kilometer gaat dit weg. Naarmate het beter weer en warmer wordt, is het
      minder.
      Nu zijn we vorige week naar Brussel gereden en op de autostrade aan 140 km
      per uur, voelde je dat er iets niet juist was, nochtans waren de banden al warm-
      gereden.
      Nu heb ik dat aan de garage gemeld en die zeiden dat dit van de runflats kwam.
      Met het koude weer is het rubber en de karkas van de band hard en moet deze
      al rijdend zijn vorm krijgen.
      De band is Pirelli P Zero 245/50/18 100Y runflat.
      Mijn oude X3 had dezelfde bandenmaat, maar geen runflat en deze had dit niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
        Daar de garage van ons huis nog niet af is, moet de nieuwe X3 noodgedwongen
        Als ik 's morgens vertrek, voel je de eerste kilometer dat heel de auto trilt, soms
        minder.
        per uur, voelde je dat er iets niet juist was, nochtans waren de banden al warm-
        gereden.

Kga best nog een tijdje wachten met ene te bestellen,als ik dat hier allemaal hoor,met de X3 van Steven,met de 535d van Wannes........
        Beter een wagen kopen van een jaar oud in DE.

Comment

minder.
          gereden.
          Ik heb moeite om dat te geloven. Heel veel BMWs rijden op runflats en nog nooit iemand dit probleem horen vermelden... Lijkt me eerder een probleem van uitbalancering van de banden, wat zich erger toont als de band koud staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mpr Bekijk Berichten
            Ik heb zojuist te horen gekregen dat BMW X3 pas rond 16 april wordt geleverd ipv +/- 16 maart.

Nu heb ik deze datum van 16 april op mail bevestigd gekregen.Ik kan ook de aankoop annuleren ,wat ik echter niet heb gedaan.
            Welke rechten heb je als toekomstig eigenaar in dit geval.Stel dat men deze datum nog eens verlengd ??

Heeft er iemand enige ervaring mee

Nog steeds levering 16 april? De mijnen is ook nog steeds voor 16 april

Comment

minder.
              gereden.
              In het duits noemen ze dat standplatten, de S klasse vrachtwagen W140 had daar fel last van.
              Ik moet zeggen dat ik het op Michelin na al met elk ander merk dat ik had voelde, dunlop en continental.
              Kijk je bandendruk is na, eventueel iets meer druk geven.

Comment

• Werkt dit ook voor Europese X3's? De onze is 2 weken geleden geproduceerd en ik denk dat dit enkel mogelijk is voor Amerikaanse klanten. Klopt dit?

Comment

• Ik bedoel de tool om je wagen in productie te volgen.

Comment

• bij fifth gear hebben ze hem getest

kreeg een 8 voor the drive , maar een 6 voor al de rest

1991 Audi S2 coupe
                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Welt Bekijk Berichten
                      Ik bedoel de tool om je wagen in productie te volgen.
                      Werkt alleen voor de Amerikaanse markt. Spijtig he

Comment

• Wij hebben gekozen voor Leder Nevada Havanna (donker bruin), heeft iemand deze in zijn X3?

Comment

Wij hebben gekozen voor Leder Nevada Havanna (donker bruin), heeft iemand deze in zijn X3?
                          Verder ziet de configuratie van onze X3 xDrive20d er als volgt uit:

- Metaalkleur: Mineralsilber*
                          - Lederen interieurbekleding in Leder Nevada Havanna (donker bruin)*
                          - Exclusive line
                          - Lichtmetalen velgen, V-spaak 307, 8j x 18 (18 inch)
                          - Navigatiesysteem Professional*
                          - Automatische versnellingsbak
                          - Sportstuur
                          - Elektronische gestuurde airconditioning*
                          - Automatische antiverblindingsbinnenspiegel*
                          - GSM-voorbereidning Bluetooth met USB-aansluitng*
                          - Achteruitrijcamera
                          - X-Line
                          - Dakrails in aluminium gesatineerd*
                          - Automatische bediening van de achterklep
                          - Zonder monogram (zowel opzij als achteraan)
                          - Edelhoutuitvoering Fineline Wave
                          - Verduisterde ruiten achteraan
                          - Doorlaadsysteem (40/20/40)
                          - Opbergpakket*
                          - Verwarmde zetels vooraan*
                          - Xenonlichten+koplampsproeiers*
                          - PDC*
                          - Lichtpakket*
                          - Basisdragers (dwarsliggers)
                          - Rubberen koffermat met dorpelbescherming + plooibox
                          - Uitlaatsierstuk in chroom (gewone uitlaat van xDrive20d is te lelijk voor een wagen van deze prijsklasse)

*onderdelen van Exclusive Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                            bij fifth gear hebben ze hem getest

kreeg een 8 voor the drive , maar een 6 voor al de rest
                            Die man houdt dat blad ondersteboven.

Comment

Verder ziet de configuratie van onze X3 xDrive20d er als volgt uit:

- Metaalkleur: Mineralsilber*
                              - Lederen interieurbekleding in Leder Nevada Havanna (donker bruin)*
                              - Exclusive line
                              - Lichtmetalen velgen, V-spaak 307, 8j x 18 (18 inch)
                              - Navigatiesysteem Professional*
                              - Automatische versnellingsbak
                              - Sportstuur
                              - Elektronische gestuurde airconditioning*
                              - Automatische antiverblindingsbinnenspiegel*
                              - GSM-voorbereidning Bluetooth met USB-aansluitng*
                              - Achteruitrijcamera
                              - X-Line
                              - Dakrails in aluminium gesatineerd*
                              - Automatische bediening van de achterklep
                              - Zonder monogram (zowel opzij als achteraan)
                              - Edelhoutuitvoering Fineline Wave
                              - Verduisterde ruiten achteraan
                              - Doorlaadsysteem (40/20/40)
                              - Opbergpakket*
                              - Verwarmde zetels vooraan*
                              - Xenonlichten+koplampsproeiers*
                              - PDC*
                              - Lichtpakket*
                              - Basisdragers (dwarsliggers)
                              - Rubberen koffermat met dorpelbescherming + plooibox
                              - Uitlaatsierstuk in chroom (gewone uitlaat van xDrive20d is te lelijk voor een wagen van deze prijsklasse)

*onderdelen van Exclusive Line
                              Mooie samenstelling, proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
                                Nog steeds levering 16 april? De mijnen is ook nog steeds voor 16 april
                                Gisteren bericht gekregen dat wagen in loop van volgende week wordt geleverd

Comment

• Goeie hint = neem geen runflat !

Comment

• ???

Comment

• Geen runflat ?
                                      En ik heb nu net voor de deadline van aanpassingen de standaardvelgen toch nog voor de 307 gewisseld

Zonder runflat heb je geen tire assistance met bmw mobile care las ik.

Comment

Goeie hint = neem geen runflat !
                                        Als je iet of wat fatsoenlijke velgen (lees 18" of 19") wil, heb je altijd runflat-banden. Wie geen runflat-banden wil, moet gaan naar 17". Hoewel de Streamline styling 306 17", die ik uitgesproken lelijk vind, ook runflat heeft. En dan blijft er nog maar weinig keuze over. Dus geef mij maar de Styling 307 18".

Comment

• Steven33, ben je eigenlijk al bij al tevreden van je aankoop ?
                                          Heb je bij deze temperaturen nog zoveel last van je banden ?

Comment

Working...
                                          X